Vyroba stabilizatoru
Napsal: 25 říj 2007 19:41
Uz nevim s kym jsem to tu tenkrat resil, ale slibil mi, ze zjisti u kovaru zda jsou schopni vyrobit stabilizatory.. A pro ostatni, nezna nekdo nekoho, nebo nevi kde by mi je vyrobili
? Diky
Největší forum o tuningu na českém internetu
./forum/
materiálově to je jako pružina , takže pokud chceš tužšší, tak ti ho snad i v pérárně spočítaj (jednoduše- větší průměr..).. kontakt na pérárnu tu někdebyl...MedaRF píše:Uz nevim s kym jsem to tu tenkrat resil, ale slibil mi, ze zjisti u kovaru zda jsou schopni vyrobit stabilizatory.. A pro ostatni, nezna nekdo nekoho, nebo nevi kde by mi je vyrobili? Diky
nechci rejpat ale nemyslim ze bude takova sranda vyrobi funkcni stabilizatorTaboo píše:Vyroba stabilizatoru neni nijak slozita a s trochou vynalezavosti se da zvladnout i ve velice limitovanych domacich podminkach (pokud o funkci a designu stabilizatoru clovek neco zna). Jako material se nejbezneji pouziva 4140 ocel (z duvodu zivotnosti). Se zvetsenim prumeru by se to ale nemelo nijak prehanet + samozrejme, moznost nekolikabodoveho uchyceni poskytne vice variaci nastaveni tuhosti v rozdilnych podminkach (pro provoz na ulici a soutezeni).
Když o tom hovno víš, proč myslíš, že bys měl mít právo zpochybňovat zkušenosti lidí, co už se v tom pohybujou delší dobu ? Jestliže ani nevíš, že se ocel nějak označuje do tříd, tak bys měl jen číst a nepřipojovat stupidní komentáře.posero píše:nechci rejpat ale nemyslim ze bude takova sranda vyrobi funkcni stabilizatorTaboo píše:Vyroba stabilizatoru neni nijak slozita a s trochou vynalezavosti se da zvladnout i ve velice limitovanych domacich podminkach (pokud o funkci a designu stabilizatoru clovek neco zna). Jako material se nejbezneji pouziva 4140 ocel (z duvodu zivotnosti). Se zvetsenim prumeru by se to ale nemelo nijak prehanet + samozrejme, moznost nekolikabodoveho uchyceni poskytne vice variaci nastaveni tuhosti v rozdilnych podminkach (pro provoz na ulici a soutezeni).a zajmalo by me co je to za material ocel 4140
a nakolko dokaze clovek odhadnut vplyv na jazdne vlastnosti podobneho doma vyrobeneho stabilizatoru?Taboo píše:Vyroba stabilizatoru neni nijak slozita a s trochou vynalezavosti se da zvladnout i ve velice limitovanych domacich podminkach (pokud o funkci a designu stabilizatoru clovek neco zna). Jako material se nejbezneji pouziva 4140 ocel (z duvodu zivotnosti). Se zvetsenim prumeru by se to ale nemelo nijak prehanet + samozrejme, moznost nekolikabodoveho uchyceni poskytne vice variaci nastaveni tuhosti v rozdilnych podminkach (pro provoz na ulici a soutezeni).
nevim kde si vzal ze o tom vim hovnoBeaver píše:Když o tom hovno víš, proč myslíš, že bys měl mít právo zpochybňovat zkušenosti lidí, co už se v tom pohybujou delší dobu ? Jestliže ani nevíš, že se ocel nějak označuje do tříd, tak bys měl jen číst a nepřipojovat stupidní komentáře.
myslím že stačí šikovnej člověk s ohejbačkou....posero píše:Taboo:presne tohle sem chtel vedetdoufam zes to aspon ty nebral jako rypani ale jako otazku tykajici se tematu ktera snad pomohla pochopit i ostatnim,stejne mi porad vrta hlavou kde a kdo to naohyba dyztak kdyby nekdo vedel at napise ja sem z plzne a nikoho takovyho z okoli neznam
A nejsou tam ty ohyby kvůli tomu aby se ten stabilizátor vešel mezi ostatní komponenty podvozku.posero píše:prave ze trubky uz sem ohybal a udelat treba jen rovnou tyc a na kazdy strane jeden ohyb neni sranda a to sem ohybal medeny trubky ke klimatizaci o prumeru 20mm pac staci mit stred toho ohybu o kousicek vedle a po ohnuti je to uplne jinak dlouhy,kdo to nekdy delal vi co myslim![]()
proc je nejlepsi jen rovna trubka?koukal sem ze na civicu mam stabilizator a ten ma ohybu celkem dost,akorat este nevim nevim jestli tam vsechny patri
takze kdyz to shrnu nejlepsi stabilizator jednoduchej,co nejmin ohybani,z pruzinovy oceli tedy pro nas oceli tridy 14 xxx, a co ulozeni?
to urcite jsouJose85 píše: A nejsou tam ty ohyby kvůli tomu aby se ten stabilizátor vešel mezi ostatní komponenty podvozku.
nie.Jose85 píše:A nejsou tam ty ohyby kvůli tomu aby se ten stabilizátor vešel mezi ostatní komponenty podvozku.
Taboo píše:Rovna tyc ma stejne........posero píše:proc je nejlepsi jen rovna trubka?
když koukneš na nový feldy, tak ty tam stabilizátor maj , zkusil byhc použít ten- rozhodně lepší než uzavírat to U pásem plechu..to je úplně nahovno, nebo spíš na efektní jízdu po 3 v zatáčce....fakie vw píše:A co když chci dát stabilizátor na nápravu kde před tím nebyl? Konkrétně jsem chtěl na golfa II na zadek. Je tak kliková náprava jako u felicie třebaJaký stabilizátor tam dát? S jakým průměrem jak to můžu spočítat a podle čeho?