Stránka 1 z 1

Brzdy kit

Napsal: 27 srp 2010 07:11
od honza654
Ahoj kluci nevíte kde bych u nás sehnal takovou kit sadu na clio II 1.6 16v 79 Kw. Rv.2003 .http://www.k-tecracing.com/show_product ... &appid=4.p" onclick="window.open(this.href);return false;řečipoval jsem ho a chtěl bych lepší brzdy.Jinak ho používám na normální ježdění.Mám origo kotouče 260mm a chtěl bych 285mm.jestli dobře čtu z odkazu tak jsou na kola 15'' a ty mám.díky chlapáci.

Re: Brzdy kit

Napsal: 27 srp 2010 18:17
od Beaver
Aha, přečipoval :lol: To už máš tak dva kilowaty navíc, to se nedivím, že to nemůžeš ubrzdit spek Jinak pokud se dobře dívám, tak ta firma posílá zboží i do ČR, celkem tě to vyjde zhruba na 9000, platba je tam možná kartou VISA a Maestro, což dnes dává k účtu snad každá banka. V ČR to seženeš asi těžko.

Re: Brzdy kit

Napsal: 27 srp 2010 18:23
od honza654
Díky ale bojím se platit kartou co navrhujete.

Re: Brzdy kit

Napsal: 27 srp 2010 19:15
od tsin
zaplatit kartou, kdo se boji nesmi do lesa..

Re: Brzdy kit

Napsal: 28 srp 2010 17:19
od honza654
Ahoj díky kluci ještě napřed skusím toho člověka co dělá brzdy systémem jako tady můj kámoš ale mění i brzdový třmeny je z F-M.neznáte ho náhodou kontaktoval jsem ho a vypadá solidně něco o tom ví a má na to vybavení.jinak kamoš to udělal takhle pěkně si máknul upozorňuji že nezávodíme jen si auta vylepšujeme po svém.je šikovnej co říkáte.Člověk musí mít nějakého koníčka.

Re: Brzdy kit

Napsal: 28 srp 2010 18:05
od JRD McLAREN
no popici uprava...
kotuc ma sice vacsiii...ale treciu plochu vobec...
Obrázek
Obrázek

podla mna to vele bola zbytocna namaha...

Re: Brzdy kit

Napsal: 28 srp 2010 18:21
od honza654
Ahoj No je ta třecí plocha menší uznávám ale brzdí mu to líp něž před tím .Originál třmen na tenhle kotouč nemá větší styčnou plochu Tady komplet brzda z R21TXI obrázek přiložen.Dejme tomu že budu chtít vyměnit kotouče místo 260 za 285 abych mohl použít stávající kola 15'' dám větší třmeny nebudu muset vyměnit i hlavní brzdový válec?.Jsem motorář v těhle ůpravách se nevyznám.Děkuji všem co mi zatím poradily nemám v tomhle žádné skušenosti.díky.

Re: Brzdy kit

Napsal: 28 srp 2010 19:53
od goreff
popici úprava... možná :) ,ale funguje,je to vlastně kopie toho kitu od K-tecracing na kterej je tu víše odkaz :wink:

Re: Brzdy kit

Napsal: 28 srp 2010 21:23
od honza654
Hele nenádavejte mu že je to (popici úprava) já tam mám taky origo třmeny z 260mm kotoučů a brzdí to líp zvětšila se přece páka.když vyměním i třmeny z vetší styčnou plochou tak to bude samozřejmě brzdit ještě líp.Nadávání za svou práci si nikdo nezaslouží. :evil: My si nemůžeme dovolit koupit brzdy za 30 000kč.Bohatí to mají jednoduší koupí si to a pak machrují ale udělat něco sám to je jíná.Pěkně si ceníte práce jiných že JRD McLAREN kolik si toho vlastnoručně vyrobil a upravil ty že hned odsuzuješ a nadáváš druhým.

Re: Brzdy kit

Napsal: 29 srp 2010 07:47
od HondaMan
Zkus napsat na cliosport.cz tam z K-tec obejdnávají docela často.

Jinak mi to také přijde jako pičovina. Když větší kotouče, tak větší třmeny a desky. Tohle bude pořád jen bastl...

Na klubu by někdo mohl mít i origo třmeny s Clia RS. Rozhodně lepší volba než tohle bastlení ;)

Re: Brzdy kit

Napsal: 29 srp 2010 09:20
od JRD McLAREN
No pozri tu niekde v projektoch moje tema..tam sa nieco najde...

Jako berem to ze vyrobit MEDZIKUS - teda redukciu, to sa robi bezne..a funguje to
ale nechavat povodny strmen a zvacsit kotuc, ..to mi nejde do hlavy .. to fakt sorry...
(tou "popici upravou" som nexel nikomu nadavat, ale poukazat na to ze je to zle)


To ci budesh muset dat vacsi hlavny brzdovy valec, bude zavisle od toho,
ci piest v novom strmeni bude mat o hodne vacsi priemer, nez ten v povodnom...
treba tiez poznat aj priemer priestu hlavneho valca..

a potom uz le jednoduchy vzorec, co sa clovek ucil na fyzike na strednej skole...


...aaaaaalebo teda len zjednodusene...
ak bude priemer noveho vacsi do cca 2mm, hlavny valec by mohol postacovat...
ak bude priemer vacsii o 4 - 6mm tak to uz bude malo ...
potom je treba zmena hlavneho valca napr. z 20mm na 22mm ....
..napriklad ...

Re: Brzdy kit

Napsal: 29 srp 2010 19:02
od goreff
Třmeny z Clia RS taky řešení,ale na těhlici R19 samozřejmě nepasují,a ten mezikus se na tohle dělá dosti špatně,další řešení je pak komlet těhlice z toho Clia(nebo Meg Coupe 16v),ale náboj z R19, je tam rozdíl v počtu drážek na poloosu.Pak samozřejmě výměna HBV ,protože ty moje třmeny mají pístky 48mm,a z Clia 54.HBV mám 20,9 ,aby to správně fungovalo je potřeba válec 23,8...pasuje třeba z Laguny...tohle jsou vsměs zkušenosti lidí ze zahraničních fór,kteří tuhle výmenu brzd dělali.To moje řešení funguje a vyšlo mě na pár korun,jak jsem už psal,je to okopčené tohle http://www.k-tecracing.com/show_product ... 1&appid=15" onclick="window.open(this.href);return false; za ty prachy... takovej pokus no :)
Projekt JRD samozřejmě sleduju a moc se mi líbí :wink:...P.S. on to honza654 tak trošku přehání :) ...mě kritika nevadí

Re: Brzdy kit

Napsal: 29 srp 2010 21:17
od JRD McLAREN
ahaaaa.. takze ten "kamarat" o ktorom honza654 pise si ty ...

no jako upravu "za par korun" ..dobre berem...ale stale je na kotuci cca 1cm plochy po ktorej dosticka nejazdii ..ze..??

neskusal si zhanat strmene z niecoho co malo uz v zaklade koruce 276 - 280 .. ??
napr. kotuce u VW G5 / A4 mi pridu celkom dost velkeeeee....

ja na mojom voze, ked som dal dozadu kotuce...
tak sa mi dost zvacsila draha pedalu, ale stale dokazem ist "na doraz"..
mam ale zase moznost vacsej regulacie sily, jako rozsahu, kedze mam dlksiu drahu pedalu..

Re: Brzdy kit

Napsal: 30 srp 2010 16:24
od goreff
...no možná časem něco pořeším,zatím to nechám takhle,možná se mi to zdá,ale fakt to brzdí o dost líp,je pravda,že je centimetr nevyužitej,ale když se mrkneš na obrázek víše, na kterým je komplet brzda z R21,tak je tam stejně nevyužitá část kotouče,netuším proč...samozřejmě desky mají trochu jiný tvar,jsou stejně široké,ale o něco delší,nebo ,jak bych to nazval

Re: Brzdy kit

Napsal: 30 srp 2010 16:46
od Krosmen
284 používá běžně fiat coupe 16VT relativně dostupné společně se dobře dají sehnat i brzdiče se třmenama-stejně to řeším na corolku.....

Re: Brzdy kit

Napsal: 30 srp 2010 20:33
od honza654
HA už jsem zase tady všechno vidím všechno sliším no vidíte že si umíte povídat a nenadávat si při tom Goref to udělal podle toho kitu já zase podle gorefa jako levná ůprava pro obyčejný auto je to náhodou dobrý ale protože jste mi nasadily brouka do hlavy tak přemýšlím jak tam dát ty třmeny s větší dosedací plochou.ten chlapík co to nabízel že to vyrábí a montuje se mi už neozval tak nevím co mám dělat.Neprodává to tady někdo už použité. kotouče bych popřípadě koupil nové.Ale z čeho jdu hledat dál nemůže to být přece tak nemožný.Nebo máte to někdo na cliu II Rv 2003 co jste z čeho použily Chtěl bych to aspoň přes zimu nějak vyřešit s vaší pomocí samozřejmě.Tak dobrou musím ráno do rachoty.

Re: Brzdy kit

Napsal: 30 srp 2010 21:59
od Mustafa
JRD McLAREN píše: no jako upravu "za par korun" ..dobre berem...ale stale je na kotuci cca 1cm plochy po ktorej dosticka nejazdii ..ze..??
A když se dá kotouč, kterej bude mít brzdící plochu přesně na tu destičku, tak to bude brzdit jinak, než stejnej kotouč, kterej má na vnitřku 1cm nevyužitýho prostoru? Jinak vnitřek toho kotouče se dá stočit na soustruhu tak, aby brzdná plocha toho kotouče byla akorát na destičku...

Re: Brzdy kit

Napsal: 30 srp 2010 23:34
od Taboo
Smazano

Re: Brzdy kit

Napsal: 31 srp 2010 01:35
od Beaver
Jedinej duvod proc by mu to mohlo lip brzdit - vetsi kotouc se dyl zahriva, takze mu pozdejc zacnou vadnout brzdy.

Re: Brzdy kit

Napsal: 31 srp 2010 08:50
od Taboo
Smazano

Re: Brzdy kit

Napsal: 31 srp 2010 19:51
od Beaver
Taboo píše:
Beaver píše:Jedinej duvod proc by mu to mohlo lip brzdit - vetsi kotouc se dyl zahriva, takze mu pozdejc zacnou vadnout brzdy.
Duvodem, proc to lepe brzdi je, ze (jak uz nekdo zjednodusene uvedl) se zvysila "paka". Zvyseny prumer disku za pouziti stejneho tlaku v hydraulickem systemu, plochy pistu brzdicu a agresivnosti materialu desticek zvysuje "braking torque". Stejne, proc je efektivnejsi zastavit roztocene kolo auta na zvedaku pomoci jeho pneumatiky, nez jeho poloosy. Staci se podivat treba na brzdy nekterych motorcyklu, jako treba Buell:
http://www.musclecross.com/jetbox/webim ... -brake.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
:wink:
Ano, napsal jsem to špatně, umístění třmenu dál od středu kola samozřejmě má vliv také. Myslel jsem to tak, že pokud by měl stejnou plochu kotouče (teoreticky pokud by tam nebyla ta vnitřní část kruhu, o kterou to nebrzdí), tak bude mít zřejmě ostřejší nástup brzd než dřív, ale díky zahřátí brzd může být výsledek plus mínus stejný, protože potom bude účinek brzd klesat. Jelikož ale použitý kotouč je samozřejmě větší a plný v celé ploše, tak může mít pozitivní přínos i v tomhle ohledu. Sice 330mm Wilwood to není, ale pořád lepší než kdyby tam dal sériovou velikost vrtanou :mrgreen: