Stránka 1 z 1
DeLorean opět v prodeji
Napsal: 25 led 2012 10:52
od hrnec09
DeLorean se opět vyrábí. Tentokrát s novým pohonem a to pouze na elektriku. Myslím že za tu cenu $100 000 se to asi moc prodávat nebude, každopádně si to asi pár zákazníků najde.
http://www.freshnessmag.com/2012/01/25/ ... -ev-video/

Re: DeLorean opět v prodeji
Napsal: 25 led 2012 11:03
od MartyCZe
Aaa do háje, jak já bych ho chtěl

už jenom při představě kdy jsem dětství strávil u filmů kde si zahrál (Návrat do Budoucnosti)
Re: DeLorean opět v prodeji
Napsal: 25 led 2012 11:17
od X-Ray
jestli k tomu bude i ten ajfon, tak to není špatná cena
Jinak klasický DeLorean se dá ještě sehnat a i díly jsou
http://delorean.com/
Re: DeLorean opět v prodeji
Napsal: 25 led 2012 11:24
od hrnec09
Tak to bych si radši koupil ten starej model. Ten novej model na baterky mě moc nebere.
Re: DeLorean opět v prodeji
Napsal: 25 led 2012 11:28
od milosh
Kdyz je to auto z budoucnosti tak to musi jezdit na baterky ne?

Re: DeLorean opět v prodeji
Napsal: 25 led 2012 11:38
od hrnec09
To máš pravdu, ještě lepší by byl pohon na odpad. Ráno vstaneš vezmeš smetí vysypeš ho do kufru a celej den vesele jezdíš

Re: DeLorean opět v prodeji
Napsal: 25 led 2012 11:43
od milosh
Mno, kdyz nekdy vidim co za bordel v aute lidi vozej mam pocit ze nektery auta uz na ten pohon jedou

Re: DeLorean opět v prodeji
Napsal: 25 led 2012 12:00
od X-Ray
DeLorean tou barvou, i tím otvíráním dveří trochu popelnici připomíná

Re: DeLorean opět v prodeji
Napsal: 25 led 2012 12:34
od MSG
Počkám si až na ten s reaktorem a strojem času .-)
Re: DeLorean opět v prodeji
Napsal: 25 led 2012 15:48
od bóďa
a já myslel, že se prodával i ten "normální", akorát jsem nikde nenašel, za kolik a kde se dá koupit nebo co. četl jsem, že někdo našel fabriku, kde se to vyrábělo a byly tam veškerý díly a zařízení fabriky. akorát by mě zajímalo, jak při dnešních limitech můžou s PRV motorem (myslim že je tam dokonce snad ještě s karbecem) splnit emise..

Re: DeLorean opět v prodeji
Napsal: 25 led 2012 16:00
od wesly.TDI
teď ještě aby škoda obnovila "projekt" 1000MB, mrdnou tam elektro motor a bude to trhák

Re: DeLorean opět v prodeji
Napsal: 25 led 2012 16:35
od Beaver
bóďa píše:a já myslel, že se prodával i ten "normální", akorát jsem nikde nenašel, za kolik a kde se dá koupit nebo co. četl jsem, že někdo našel fabriku, kde se to vyrábělo a byly tam veškerý díly a zařízení fabriky. akorát by mě zajímalo, jak při dnešních limitech můžou s PRV motorem (myslim že je tam dokonce snad ještě s karbecem) splnit emise..

Veskere veci co zbyly (dily, motory, kastle,...) ma DMC USA, fabrika byla pokud vim nekde v Irsku. PRV motor nevim jestli splni limity, ale vykon stal bohuzel za hovno, existuje nejake DeLoreany co jsou prestavene na zajimavejsi agregaty. Mimo jine tesne pred neslavnym koncem DeLoreanu se chystala do vyroby oturbena verze, ktera byla mnohem prespektivnejsi.
Re: DeLorean opět v prodeji
Napsal: 25 led 2012 21:08
od bóďa
Beaver píše:bóďa píše:a já myslel, že se prodával i ten "normální", akorát jsem nikde nenašel, za kolik a kde se dá koupit nebo co. četl jsem, že někdo našel fabriku, kde se to vyrábělo a byly tam veškerý díly a zařízení fabriky. akorát by mě zajímalo, jak při dnešních limitech můžou s PRV motorem (myslim že je tam dokonce snad ještě s karbecem) splnit emise..

Veskere veci co zbyly (dily, motory, kastle,...) ma DMC USA, fabrika byla pokud vim nekde v Irsku. PRV motor nevim jestli splni limity, ale vykon stal bohuzel za hovno, existuje nejake DeLoreany co jsou prestavene na zajimavejsi agregaty. Mimo jine tesne pred neslavnym koncem DeLoreanu se chystala do vyroby oturbena verze, ktera byla mnohem prespektivnejsi.
jj, to jsem tak nejak pochopil. jak rikam, ten motor byl snad jeste karburatorovy vicemene z R25. kdyz jsem se o to kdysi trochu zajimal, tak jsem nekde narazil i na to, ze udelali par biturbo kousku, ale ze to nikdy nedelali seriove. na youtube bylo i video nejakyho nemce co jendo z tech biturb mel. z toho motoru se daj tahat celkem slusny vykony, takze si myslim, ze by stalo za to, kdyby nechali ten puvodni motor.. ty nadsenci to prave prestavujou podle konstrukcnich dilu safrane biturbo nebo podle alpine a610.. neni nejakym velkym problemem dostat se na nejakych 450 ps, ale spis jde asi o to, ze to by v dnesni dobe nebylo tak zajimave jako delorean na baterky.. otázkou ale je, kdo si to koupí. mít ty prachy, tak bych snad chtěl radši se spalovacím motorem

. nadšenec si radši koupí ten "origo" a ten, kdo chce elektroauto tak si podle mě nekoupí něco takovýho..