Stránka 1 z 1

Výkon motoru a výkon na kolech přepočet

Napsal: 14 kvě 2012 13:30
od Tailer
Znáte někdo koeficient přepočtu?

někdo uvádí 1,2 když porovná graf sériového auta tak vychází 1,3. Je mi jasné že asi každé auto to bude mít jinak že ty ztráty jsou závislé na komponentech. Lze to brát že změřím seriové auto. třeba o2 rs má seriová na kolech 150koní x 1,3 = 195 motorových.

Po úpravách mám naměřeno 224koní/ 360nm na kolech x 1,3 cca 290 koní/460nm motor?

nebo čím větší výkon tím větší ztráta?

Díky za radu

Re: Výkon motoru a výkon na kolech přepočet

Napsal: 14 kvě 2012 14:14
od bleach
šest

Re: Výkon motoru a výkon na kolech přepočet

Napsal: 14 kvě 2012 14:27
od Tailer
šest jablek?

Re: Výkon motoru a výkon na kolech přepočet

Napsal: 14 kvě 2012 21:32
od žížala
Asi šest hrušek. Ztráta je úměrná rychlosti na kterou se to měří. Ten první je blbě čitelnej, ale zelenou čárku vidíš. První graf na šestku a druhej graf na pětku

Re: Výkon motoru a výkon na kolech přepočet

Napsal: 14 kvě 2012 23:17
od Tailer
Jestli tomu dobře rozumim tak pokud koeficient na 5ku v serii vyjde 1,3 tak na te same brzde na tentyz rychlostni stupen po uprave bude koeficient taktez 1,3.

Re: Výkon motoru a výkon na kolech přepočet

Napsal: 14 kvě 2012 23:52
od bóďa
neni to nahodou taky dost zavisly na druhu pohonu (predek, zadek, ctyrkolka) a zpusobu ulozeni motoru (vpredu, vzadu, napric, podel)? myslim tim ze napriklad motor ulozenej vpředu napříč s náhonem na předek bude mít lepší výkon na kolech než ten samý motor uložený podél s náhonem na předek. nebo se pletu? mám za to, že každý převod do boku dává nějaké ztráty.. :?
pokud je to plná blbost, tak mě prosím vyveďte z omylu

Re: Výkon motoru a výkon na kolech přepočet

Napsal: 14 kvě 2012 23:56
od Tailer
jdemi o měření na identickym autě nebudu jednou měřit passata 1.8t a pak oktávku 1.8T Jde mi stále O2RS

Re: Výkon motoru a výkon na kolech přepočet

Napsal: 15 kvě 2012 02:16
od kentoya
vše jsou nesmysly, žádný výpočet není přesný, ale víceméně ztráty jsou okolo 5% u většiny vozů
pokud někdo bude cokoliv psát může, neřeším
jen jako příklad uvedu že pro udržení favorita v bezvětří na rovině při 60km/hod stačí výkon 2,4kw, ( a to se počítá i s koeficientem odporu auta) takže vše je závislé od měření ale jakmile vidím na grafech ztráty větší 10% myslím si svoje
a nemá smysl to tu rozpitvávat, pokud měříš výkon na kolech, měl by ti stačit údaj na kolech a ostatní přepočty nebrat, pokud chceš výkon na motoru, vyndej ho a jdi na dyno