Zablokovany mobilní internet T-Mobile
Napsal: 08 úno 2013 17:31
Pánové prosím vás moc o radu. Vím že se tu předtím řešil bobkův začarovaný telefon, tak teď bych potřeboval poradit i já.
Jde o to, že přítelkyně si před cca 2 lety od alzy koupila LG Optimus One a potřebuje si kvůli škole zařídit internet v telefonu. V O2, kde máme oba smlouvu na tarif jsme to zařídili (dokonce i nějak vyhodně
), kde nám řekli, že změnu tarifu s internetem máme očekávat za měsíc.
Abych to shrnul, měsíc je pryč a v telefonu i přes nastavený přistupový body od O2 net nejde. Dnes jsme byli na prodejně O2, kde si s tím ani zavolany technik z druhy prodejny nevěděl rady, zkusil do telefonu přehodit firemní SIM kde je internet plně aktivovany a taky nešel, nakonec zjistil, že T-Mobile telefon úplně neodblokoval (pry je v telefonu neodblokovany příjem dat) a při vyřazování z prodeje ho prodal Alze s tím, že je telefon plně odblokovany (když jsme ho kupovali ujišťovali nás že je bez jakékoliv blokace). V prodejně nám řekli, že to není poprvé co se to stalo a že máme zajít do T-Mobile.
Další cesta tedy následovala do T-Mobile, kde nás opravdu "milá" slečna poslala dopr... s tím, že nejsme jejich zákazníci.
V tu chvíli mi došla trpělivost a měl jsem sto chutí tý žábě říct něco na oplátku, ale radši jsem to hodil za hlavu s tím, že se tam stavím v týdnu.
Nevíte jak proti nim můžu argumentovat, aby telefon odblokovali úplně? Napadlo mě, že bych mohl argumentovat s tím, že jde o porušení smluvních podmínek nebo o skrytou závadu, s tím by mě ale nejspíš poslali do Alzy, kde by s tím hošan těžko něco udělal, protože telefonu vypršela záruční lhůta i kdyby chtěli, tak by to Alza stejně přeposlala zpátky na T-Mobile, protože sama tenhle problém vyřešit neumí.
Budu rád za každou radu díky
Jde o to, že přítelkyně si před cca 2 lety od alzy koupila LG Optimus One a potřebuje si kvůli škole zařídit internet v telefonu. V O2, kde máme oba smlouvu na tarif jsme to zařídili (dokonce i nějak vyhodně

Abych to shrnul, měsíc je pryč a v telefonu i přes nastavený přistupový body od O2 net nejde. Dnes jsme byli na prodejně O2, kde si s tím ani zavolany technik z druhy prodejny nevěděl rady, zkusil do telefonu přehodit firemní SIM kde je internet plně aktivovany a taky nešel, nakonec zjistil, že T-Mobile telefon úplně neodblokoval (pry je v telefonu neodblokovany příjem dat) a při vyřazování z prodeje ho prodal Alze s tím, že je telefon plně odblokovany (když jsme ho kupovali ujišťovali nás že je bez jakékoliv blokace). V prodejně nám řekli, že to není poprvé co se to stalo a že máme zajít do T-Mobile.
Další cesta tedy následovala do T-Mobile, kde nás opravdu "milá" slečna poslala dopr... s tím, že nejsme jejich zákazníci.
V tu chvíli mi došla trpělivost a měl jsem sto chutí tý žábě říct něco na oplátku, ale radši jsem to hodil za hlavu s tím, že se tam stavím v týdnu.
Nevíte jak proti nim můžu argumentovat, aby telefon odblokovali úplně? Napadlo mě, že bych mohl argumentovat s tím, že jde o porušení smluvních podmínek nebo o skrytou závadu, s tím by mě ale nejspíš poslali do Alzy, kde by s tím hošan těžko něco udělal, protože telefonu vypršela záruční lhůta i kdyby chtěli, tak by to Alza stejně přeposlala zpátky na T-Mobile, protože sama tenhle problém vyřešit neumí.
Budu rád za každou radu díky