Stránka 1 z 1

Předělání na vyšší EURO

Napsal: 17 bře 2013 11:00
od Jord
Předkládám dotaz od kámošky, sám ji nedokážu odpovědět :D nevim, k čemu to potřebuje, ale budiž

"je možné předělat auto tak, aby splňovalo vyšší EURO normu? (z hlediska množství emisí, atd.)"

díky

Re: Předělání na vyšší EURO

Napsal: 17 bře 2013 11:15
od DcSpeedi
to by mě taky zajímalo
přepsat na papíru jde všechno ale oficiálně.... myslím že to bude zbytečně nákladne, přeci jenom nejde pouze o výfukovou část a popřípadě i samotné schválení

Re: Předělání na vyšší EURO

Napsal: 17 bře 2013 11:25
od Rudi
tak předělat by to šlo prakticky montáží DPF filtru u nafty, nicméně, když sem zjišťoval možnost, tak to téměř nikdo v ČR nedělal a nikdo k tomu nic neví :wink:

Re: Předělání na vyšší EURO

Napsal: 17 bře 2013 11:29
od bóďa
LPG? :D

Re: Předělání na vyšší EURO

Napsal: 17 bře 2013 11:49
od SPEEDY
Mechanická přestavba by určitě nějakým způsobem šla, legislativně to nelze.

Re: Předělání na vyšší EURO

Napsal: 17 bře 2013 20:40
od starter
v německu běžná záležitost, viděl jsem šarana z EU3 na EU4

Re: Předělání na vyšší EURO

Napsal: 17 bře 2013 22:22
od hattori_hanzo
Jj, určitě to nějak musí umět němci, protože třeba Mercedes normálně prodává jako náhradní díl na W124 vejfuk, díky kterýmu pak některý dieselový verze splňujou myslím až Euro 4.

Re: Předělání na vyšší EURO

Napsal: 17 bře 2013 22:27
od Rudi
Klasický DPF/katový přestavby, jak u nafty, tak u starýho benzínu, jednak kvůli daním, ale v posledních letech i kvůli EKO zónám. Proto je vtipný, že ČR chce zavádět EKO zóny, ale možnost takový přestavby tu absolutně není...

Re: Předělání na vyšší EURO

Napsal: 17 bře 2013 22:42
od kubi
Rudi: a co jsi čekal... mě by spíš překvapilo, kdyby to bylo naopak... takhle ale vyberou víc peněz a to je kůůl... jinak já udělal naopak downgrade, kat po 25 letech udělal wiedersehen, tak se šoupla trubka a z Euro 1 je Euro 0.... blow me Green party :lol:

Re: Předělání na vyšší EURO

Napsal: 17 bře 2013 22:56
od Beaver
Vyhodit KAT u benzínu je velmi malé zlo, naopak vyndávání DPF je prasárna s ohledem na to svinstvo, co nafta produkuje i když je motor v OK stavu.

Re: Předělání na vyšší EURO

Napsal: 17 bře 2013 23:29
od maRkus
BEAVER: ono paradox je ze auto s DPF dela tak malinky saze ze tvoje telo je nedokaze zachytit a necha ty sracky projit do tvyho dychaciho systemu, kdyzto stara hulici nafta ma ty castice tak velky ze tvuj dychaci system tento bordel zachyti v nose, popripade v krku, ale nenici to plice. 8)

Re: Předělání na vyšší EURO

Napsal: 18 bře 2013 08:12
od Beaver
MARKUS: Mno... na plicním by ti ukázali RTG s nejrůznějšíma drobnýma předmětama, co se podařilo vdechnout třeba dětem a věř tomu, že to projde dost hluboko a je to větší než saze. Ať starej nebo novej dýzl, pořád je to fabrika na rakovinu :evil:

Re: Předělání na vyšší EURO

Napsal: 18 bře 2013 09:12
od rejchy
bóďa píše:LPG? :D
Nepomůže,na benzín to jezdit nepřestane a legislativně ti to nikdo neuzná.

Re: Předělání na vyšší EURO

Napsal: 18 bře 2013 22:56
od tomio007
U osobáků nevím,ale u kamiónů to jde technicky i legislativně udělat,zrovna řešíme jedno volvo o předělání na Euro 5