Stránka 1 z 4
tdi motor s největším potenciálem
Napsal: 05 pro 2013 20:37
od Domas
čau, jaká 1.9tdi je nejlepší na úpravu? myslim tim na kolik se dá vyhnat, třeba jestli z tdi 66kw dostanu po úpravě to samí jako např z motoru 96kw což je PDčko, rozmejšlim nad nějakym tdi, ale chtěl bych tam kat off, chip, cooler, popřípadě vstřiky....díky
Re: tdi motor s největším potenciálem
Napsal: 05 pro 2013 20:45
od LiberaleMiguel2
Určitě PDčko

Re: tdi motor s největším potenciálem
Napsal: 05 pro 2013 21:12
od pufko
Nestrácaj čas hlúpostami a kúp si rovno trebárs LEON 1.8T seriovo naladený na 132kW a máš vybavené, ale kludne aj niečo iné s vyšším výkonom... Aj originál 1.9 TDI 96kW je čaj, jeden kopanec a nič, ale rozumiem že niekto kto zacíti ten záťah si myslí ako brutálne to ide
Seat Leon 1.8T 132kW, 0-100km/h - 7,7s, Vmax 228km/h
http://seat.prehlad-automobilov.sk/auto ... n-1-8t-20v" onclick="window.open(this.href);return false;
VW Golf 4, 1.9TDI 96kW, 0-100km/h - 9,6s, Vmax 205km/h
http://volkswagen.prehlad-automobilov.s ... 9-tdi-96kw" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: tdi motor s největším potenciálem
Napsal: 05 pro 2013 21:17
od JOE_Cik
Re: tdi motor s největším potenciálem
Napsal: 05 pro 2013 21:17
od Svacinkar
jj, pravda teď s odstupem času bych radši volil 1.8T než koupit tdi a nesmyslně do toho rvát prachy.
Re: tdi motor s největším potenciálem
Napsal: 05 pro 2013 21:21
od twingo.driver
Aneb od Lexe IS200 k td
Y.

Re: tdi motor s největším potenciálem
Napsal: 05 pro 2013 21:25
od pufko
Pri 1.9TDI človek získa akurát tak falošný pocit sily, reálne to je čaj
Re: tdi motor s největším potenciálem
Napsal: 05 pro 2013 21:30
od feličita
Svacinkar píše:jj, pravda teď s odstupem času bych radši volil 1.8T než koupit tdi a nesmyslně do toho rvát prachy.
to si teraz myslel važne?
Re: tdi motor s největším potenciálem
Napsal: 05 pro 2013 21:34
od jajiN
Je pravda, že když se naladí 1,8T, tak je to paráda. Ale kdo ten motor měl tak ví, co je to za "past vedle pasti pi*o"

Osobně bych do něj už nešel a myslím, že takových lidí je tady více. A co se týče ceny úprav, tak daleko lenější a snažší je právě upravit TDI než benzin (ať už jak po finanční stránce, časové, nebo potom ziskaný výkon/kč).
A k TDI, asi tak jak psal miguel, je to fuk, nějaké PDčko starší. Znám i SDI, které naladili na 260+hp

Ten krouťák u té nafty je k nezaplacení

Někdo Ti bude argumentovat težkým předkem a tím, že to jezdí jen rovně, ale nevím kdo z nás je na takové úrovně jezdce, aby to pocítíl

Re: tdi motor s největším potenciálem
Napsal: 05 pro 2013 21:47
od Domas
nakonec sem se rozhodnul pro naftu kvůli spotřebě, mám ibizu 1.4 a jezdim za 8 a to mám jen 44kw

, a kámoš co má ochcávku chipnutou, tak má nějakejch 106kw a jezdí za 5l

Re: tdi motor s největším potenciálem
Napsal: 05 pro 2013 21:59
od m1tv
pokud z toho chceš dostávat nesmysl tak počítej že to pořere stejně 10-12L

nečím ty koně musíš krmit na vzduch to nejezdí
Re: tdi motor s největším potenciálem
Napsal: 05 pro 2013 22:03
od Domas
nechci nesmysl, ale už jen proto že chip u tdi ti přidá o kotel víc jak u benzína, bohatě by mi stačilo nějakejch 150kw

Re: tdi motor s největším potenciálem
Napsal: 05 pro 2013 22:06
od Lukinho
LOL
Re: tdi motor s největším potenciálem
Napsal: 05 pro 2013 22:14
od LiberaleMiguel2
http://www.tdifun.cz" onclick="window.open(this.href);return false; Fun prodává svojeho Leona

rychlejší 1,9TDi budeš shánět těžko
A zrovna tendle Leon se aji při prasojízdě vleze v phoodě do 10l průměrně, takže cajk

Re: tdi motor s největším potenciálem
Napsal: 05 pro 2013 22:22
od pufko
Domas píše:nechci nesmysl, ale už jen proto že chip u tdi ti přidá o kotel víc jak u benzína, bohatě by mi stačilo nějakejch 150kw




A ty si myslíš že tých 150kW tam vznikne len chipom ??? Kúp si 3.0TDI a budeš mať kW ešte viac...
Nie som odborník na koncerny, ale nevidím dôvod dalej ladiť 1.8T, tá má ťah aspon v širšom rozsahu otáčok voči dieslu, tak že ani nepotrebuje nejak navyšovať kW a myslím že aj dosť 1.8T je prerobených na LPG...
Prečo si teda kupovať smradlavu dymovnicu, ktorá v serii ani nejak nejde, zvýšenie výkonu nebude stáť zrovna málo a bude si to vyžadovať repas určitých komponentov, v zime to beztak nebude kúriť a počúvať k tomu ešte ten klepot...
Leon TDI Cupra za 230 000Kč... No dakujem pekne, za to mám kludne Leona s 2.8V6 , síce len 150kW ale ostane mi 100000Kč ktoré môžem smelo mínať na palivo a to pekne dlho a miesto odporného klepotavého dieslaka, mi pod kapotou bude vyhrávať V6
Re: tdi motor s největším potenciálem
Napsal: 05 pro 2013 22:27
od hattori_hanzo
TDI 66kW je motor na pohodovou jízdu cestovním rychlostma většiny aut do kterejch byl kdy dávanej a to jak na okreskách, tak na dálnici. A když člověk jenom trochu chce, tak se spotřebou ze který by se nejeden dnešní ekokchár posadil na prdel...a trochou uhlí z vejfuku k tomu, aby se to vyvážilo...

Čekat od něj cokoliv víc je blbost. Se stim smiř.
Re: tdi motor s největším potenciálem
Napsal: 05 pro 2013 22:30
od LiberaleMiguel2
Před nedávnem tu byla v Zajímavých inzerátech na prodej Octa kombi, původně 66kW a vyladěná na 200+kW

Pravdou je, že tam byl spodek z PD, ale potenciál tam je

Re: tdi motor s největším potenciálem
Napsal: 05 pro 2013 22:40
od m.artty
Musíš sehnat 1,9 TDI 69 kW, bylo jich strašně málo, a kámoš to má... chip od ABC tuning tomu přidal 55 kW, jenom ten čip, nic víc.... žere to teď tak 4,3 a ujede všemu...

Re: tdi motor s největším potenciálem
Napsal: 05 pro 2013 22:49
od Kane13
m.artty: Myslím, že není nutný dělat z každýho threadu estrádu, ne?
Re: tdi motor s největším potenciálem
Napsal: 05 pro 2013 22:56
od Rudi
pufko píše:Domas píše:nechci nesmysl, ale už jen proto že chip u tdi ti přidá o kotel víc jak u benzína, bohatě by mi stačilo nějakejch 150kw




A ty si myslíš že tých 150kW tam vznikne len chipom ??? Kúp si 3.0TDI a budeš mať kW ešte viac...
Nie som odborník na koncerny, ale nevidím dôvod dalej ladiť 1.8T, tá má ťah aspon v širšom rozsahu otáčok voči dieslu, tak že ani nepotrebuje nejak navyšovať kW a myslím že aj dosť 1.8T je prerobených na LPG...
Prečo si teda kupovať smradlavu dymovnicu, ktorá v serii ani nejak nejde, zvýšenie výkonu nebude stáť zrovna málo a bude si to vyžadovať repas určitých komponentov, v zime to beztak nebude kúriť a počúvať k tomu ešte ten klepot...
Leon TDI Cupra za 230 000Kč... No dakujem pekne, za to mám kludne Leona s 2.8V6 , síce len 150kW ale ostane mi 100000Kč ktoré môžem smelo mínať na palivo a to pekne dlho a miesto odporného klepotavého dieslaka, mi pod kapotou bude vyhrávať V6

já bych si koupil felicii v 1,6ce, dal tam čip a zbytek promrdal u šlapek

Re: tdi motor s největším potenciálem
Napsal: 05 pro 2013 23:01
od matt
Osobně bych volil starou dobrou rotačku (tedy 66kw či 81kw) a když upravovat tak bych šel již ověřenou cestou (trysky, soft, popřípadě čerpadlo turbo) osobně bych se bál životnosti jiných komponent se spojkou bych počítal na 100% a co si budem povídat téměř nutností je koupě jiných brzd i podvozku aby úprava měla alespoň nějakej smysl

.. Osobně mě vždy odradila cena úpravy a případný následný prodej
Musíš to sám zvážit jestli tvůj rořní nájezd je tak vysoký že se ti vyplatí investice do úprav

.. Nebo oželit spotřebu a vzít nějakého už ostřejšího benzína
Mohu ti nabídnout leona cupru R (origo), 1.8T, svody supersprint, laděný výfuk, podvozek HR, 250ps+
Cenovka 110tis.

Re: tdi motor s největším potenciálem
Napsal: 05 pro 2013 23:06
od LiberaleMiguel2
Pufko: očividně vůbec nevíš

Podívej se na výsledky letošního Drag cupu, toho Leona tam najdeš. Až bude mít VR6 přes 500Nm, tak to srovnávej

Re: tdi motor s největším potenciálem
Napsal: 05 pro 2013 23:07
od Svacinkar
Domas píše:nechci nesmysl, ale už jen proto že chip u tdi ti přidá o kotel víc jak u benzína, bohatě by mi stačilo nějakejch 150kw

S tím si dovolím nesouhlasit. Platí že když máš přeplňovaný motor tak máš větší šanci nahnat víc koní než u atmosféry. Takže nezáleží jestli nafta nebo benzin. Pokud jsou oba motory dopovaný turbem tak nárůst výkonu bude skoro stejný kromě Nm.

Re: tdi motor s největším potenciálem
Napsal: 05 pro 2013 23:10
od LiberaleMiguel2
Svacinkar píše:Domas píše:nechci nesmysl, ale už jen proto že chip u tdi ti přidá o kotel víc jak u benzína, bohatě by mi stačilo nějakejch 150kw

S tím si dovolím nesouhlasit. Platí že když máš přeplňovaný motor tak máš větší šanci nahnat víc koní než u atmosféry. Takže nezáleží jestli nafta nebo benzin. Pokud jsou oba motory dopovaný turbem tak nárůst výkonu bude skoro stejný kromě Nm.

Výkonu jo, ale ty Nm budou někde jinde právě....
Re: tdi motor s největším potenciálem
Napsal: 05 pro 2013 23:11
od gizmi
hattori_hanzo: uz jsi nekdy jel v lehce poladene 66kW ? Mozna by jsi zmenil nazor a financne to stoji stejne jako kvalitni svody na Japonce

Pravda, ty hodnoty co tu lidi strili jsou kraviny, vyhozene penize, atd.. ale mam na bezne jezdeni (jako delnika) GIVko 66tku za par korun vyladenou na 150PS/350Nm a proste nebe a dudy. A proc to delat? Protoze lepe predjedu, lepe pojedu nalozenej a maximalka uz neni 165Km/hod jako u serie. Na blbnuti je Honda, ale proc nemit sviznejsiho delnika

Tech 150PS je naprosto zdravych na zivotnost.
Kane13: nejvic jsou nazory lidi, ktery o tom vi kulove
PS: srovnavat TDi a zrouta 1.8T, to chce hodne odvahy

Jezdil jsem s octou 20V a pod 12/100 jsem se s mou tezkou nohou nedostal. Zlatej delnik s 6-7mi litrama..
A odpoved na otazku - nejlepsi na ladeni je stara rotacka 66kW ....
Re: tdi motor s největším potenciálem
Napsal: 05 pro 2013 23:11
od Rotah
Pufko: Je mně jasný, že máš v poladěných i nepoladěných TDIčkách odježděných tisíce km, takže naprosto přesně víš, o čem mluvíš..

Dívám se, že celkově tvůj přehled o TDI motorech bude na vysoké úrovni, když jseš v dnešní době schopnej napsat, že to nebude v zimě topit.. Nemluvě o tom, že když si koupí PD 110kW, tak se samotným kvalitním chipem dá dostat na cca 190PS a to je těm 150kW hodně blízko.. Samozřejmě u 66kW rotačky by to obnášelo mnohem víc a ve výsledku by se to finančně nevyplatilo.. Mimo to, porovnávat Leona TDIFUNa se sériovou 2.8V6 je velikej vtip..
Autorovi topicu bych doporučil aby si pročetl Dieselpower fórum, takovýhle otázky se tam probírají stále dokola a když trošku pohledá, najde si tam odpovědi na všechny otázky, který tady položil, aniž by musel zakládat novej topic..
EDIT: Souhlasím se vším co Gizmi napsal, až na tu poslední větu.. Rotačka, ať už 66 nebo 81kW je vhodná pouze do určitýho výkonu, nad 200PS a víc už to chce buď spodek z PD nebo rovnou ideálně PD..
Re: tdi motor s největším potenciálem
Napsal: 05 pro 2013 23:16
od Svacinkar
LiberaleMiguel2: tak tak. Ale Nm. je jasně daný že u nafty končíš už někde ve 4300 - 4500 ot. Ale benzín točíš do nesmyslu

Proto je na benzínu 290Nm. a nafta potřebuje 400Nm.
Domas: Kup si BMW e34 M5 a myslim že máš vystaráno. Tovární šestivál s 350Hp to jistí

Do 140.000,- se vejdeš
Re: tdi motor s největším potenciálem
Napsal: 05 pro 2013 23:19
od LiberaleMiguel2
To je fakt, mě taky baví vytáčet motor do vysokých otáček. Ale uznej, že ten diesel má taky svoje kouzlo, kdy v 2000rpm sešlápneš plyn na podlahu a ono tě to zarazí okamžitě do sedačky. Že to po přetočení 3500 nedělá už nic je druhá věc....
Re: tdi motor s největším potenciálem
Napsal: 05 pro 2013 23:22
od jajiN
tady je ta zmíněná okta:
http://www.sportovnivozy.cz/22589-skoda ... -cesky-raj" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: tdi motor s největším potenciálem
Napsal: 05 pro 2013 23:23
od Svacinkar
jj ta akcelerace je solidní. U mě turbo fouká do 4000ot. ale pak už netahá a nemá význam to točit dál.