Stránka 1 z 1
rychlý dotaz na zkušenosti s nákupem repas turba
Napsal: 12 kvě 2014 12:54
od NeviM
Potřebuju koupit turbodmychadlo do toyoty landcruiser 90, motor 3,0 D-4D (1KD-FTV), OEM turba: 17201-30011
Nevím, jestli mám shánět radši starší originál v dobrym stavu, nebo vzít repas. Od repasovanejch me vsichni zrazujou, ze to nic nevydrzi vetsinou. Nový stojí 71 000, takže nesmysl. Nejradši bych repas, kterej mi někdo doporučíte, nějak se mi nechce věřit, že žádná česká firma neumí kvalitní repasovaný turba. Cena by byla dobrá tak do 10 tis. ale když bude předpoklad dobré koupě a pokud možno s reálnou zárukou (abych pak nemusel v případě reklamace řešit s někým jestli byla chyba ve špatným turbu, nebo montáži atd.), tak klidně i víc.
Předem díky za jakýkoliv postřeh, nebo radu, nebo nejlíp konkrétní možnost dobré koupě, co mi pomůžou.
Re: rychlý dotaz na zkušenosti s nákupem repas turba
Napsal: 12 kvě 2014 13:05
od crocjirka
me repasovali turbo turbiny.cz a drzelo to rok a i stavajicimu majiteli to turbo drzi...
Re: rychlý dotaz na zkušenosti s nákupem repas turba
Napsal: 12 kvě 2014 13:11
od raddy
repas turba znamena v podstate nove turbo, v pripade ak sa prevedie tak ako sa ma. co je ale problem a na to sa casto zabuda, je dovod preco to turbo odislo, napr. zle mazanie a pod. a ak sa tento dovod neodstrani, odide aj repasovane turbo...turbo samotne sa sklada z nejakych 15 casti a jeho rozobratie a zlozenie zvladne aj cviceny simpanz, ostava uz len vyvazenie...
Re: rychlý dotaz na zkušenosti s nákupem repas turba
Napsal: 12 kvě 2014 13:17
od NeviM
A nemuze byt duvod odejiti treba 340 000 najetych km? Takze vicemene jedina mozna fatalni chyba pri repasi je spatne vyvazeni? Co krome housingu, se u repasovanych turb pouziva stare a co se vzdy dava nove?
Re: rychlý dotaz na zkušenosti s nákupem repas turba
Napsal: 12 kvě 2014 13:22
od LiberaleMiguel2
Napiš Marena tdi, on má nějakou firmu z Čech, která kvalitně repasuje turba, sice nejsou nejlevnější, ale dá se na ně spolehnout
Re: rychlý dotaz na zkušenosti s nákupem repas turba
Napsal: 12 kvě 2014 13:29
od raddy
NeviM píše:A nemuze byt duvod odejiti treba 340 000 najetych km? Takze vicemene jedina mozna fatalni chyba pri repasi je spatne vyvazeni? Co krome housingu, se u repasovanych turb pouziva stare a co se vzdy dava nove?
samozrejme, vysoky kilometrovy nabeh je jeden z dovodov na repas turba, vzdy je vsak mozne ze je pritomny aj iny problem, napr. s tym mazanim, ktory sa na motore s takymto nabehom moze logicky vyskytnut. Pri repase turba sa meni vsetko okrem housingu, kompresoru a turbiny, ak su tieto v poriadku. Ak su opotrebovane, co je pri nabehu 340tis. km logicke, menia sa aj tie a jedina povodna vec ostanu housingy a actuator. Vsetko ostatne, loziska, tesnenia, spony, stieracie kruzky sa vzdy menia, viac tam toho nie je. Ak sa jedna o gulickove turbo, je tam este menej dielov, cely stred sa meni vzdy...
Turbo po repase by malo vydrzat min. 100tis. km, inak by sa repas pre autodopravcu a pod. urcite nevyplatil...
Re: rychlý dotaz na zkušenosti s nákupem repas turba
Napsal: 12 kvě 2014 13:51
od Taboo
Smazano
Re: rychlý dotaz na zkušenosti s nákupem repas turba
Napsal: 12 kvě 2014 15:19
od maRkus
juchu.... presne jak to pise taboo to delam

sem good mechanik

Re: rychlý dotaz na zkušenosti s nákupem repas turba
Napsal: 12 kvě 2014 15:35
od NeviM
když u těch smradlavejch nafťáků je vždycky úplně všechno tak neuvěřitelně zasraný směsí oleje a sazí díky dementním EGR ventilům a vůbec špatnýmu palivu

teď jsem tu doposkládal 2,0 tdi pd, rovnala se hlava atd, tak jsem vyčistil při tý příležitosti hlavně sací kanály zúžený nánosama sraček snad na polovinu. Každopádně když takový věci dělám, tak spíš myslím na sbírání pochcípanejch koní, životnost turba mi ani moc nedošla
Každopádně moc díky za prospěšné zkušenosti kluci, zase jsem o něco míň hloupej

pohraju si teda s mazacim systemem co pujde a s tlakovzuchovym vedenim. No a znovu vysvětlim majiteli jak se zachází se studeným motorem

Obvolám nějaký ty firmy, pohledám ještě nějaký recenze a snad nešlápnu do hovna
