Stránka 1 z 1

K&N vložka vs kit sání

Napsal: 24 črc 2014 21:06
od Domas
čau, chtěl sem se zeptat zda-li je lepší vyměnit stávající vložku za sportovní, nebo překopat celý sání za nějakej kit sání, spíš než to že jedno je levnější a jedno dražší bych rád věděl co víc funguje :) dík

Re: K&N vložka vs kit sání

Napsal: 25 črc 2014 13:18
od AlesiBoss
vložka nebude funkčně tak rozdílná, osobně bych asi sahnul po kitu sportovniho sani jen kvuli zvuku, funkčně to nebude rozdil u jinak seriovyho motoru

Re: K&N vložka vs kit sání

Napsal: 25 črc 2014 21:36
od pufko
Reálne je to vyhodených 40-50€ za vložku, ktorá ti nič neprinesie, ak sa teda nepočíta placebo efekt, kolko pýtajú za kit na tvoje auto netuším

Re: K&N vložka vs kit sání

Napsal: 25 črc 2014 23:08
od vtuni
zvuk (hluk) je vedlejší (a nežádoucí) projev funkce spalovacího motoru.. 8)
takže za mě, jestli to chce někdo pořizovat jen kvůli zvuku, tak .. špatně..
kvalitní vložka uričitě ma lepší vlastnosti.. i když je v airboxu.. problém je hlavně v tom, že v tom airboxu se moc nemá možnost projevit.. protože ten uzavřený airbox nedovoluje svými parametry patřičné sání...

na druhou stranu .. otevřený filtr v motorovém prostoru sice dovoluje plné sání bavlněného filtru... ale zase motor žere teplý vzduch z pod kapoty... což je pro sání vždycky špatně...

takže nic není tak jednoduchý..
za mě:
- otevřený CAI sání (cold air intake) = filtr samotný je vyvedený někde mimo působení tepla motoru... (náročnější na montáž a údržbu.. chce to trochu přemýšlet..a pak se o ten filtr někde v podběhu atd.. starat víc nž jednou za 15.000km...

- sportovní vložka v upraveným airboxu.. at to líp saje.. a nežere teplej vzduch
- odstínění otevřenýho filtru v motoráku od působení teplýho vzduch

- vysrat se na všechno předchozí a investovat peníze spíš do něčeho užitečnějšího a pro provoz daleko důležitějšího , jako např nový gumy.. brzdový obložení...atd..

Re: K&N vložka vs kit sání

Napsal: 26 črc 2014 05:10
od Ritchma
Asi by nebylo od věci říct na jaký auto a z jakýho důvodu o výměně uvažuješ...

Re: K&N vložka vs kit sání

Napsal: 26 črc 2014 17:50
od Domas
Chevrolet Cruze 1.8 104kw 16v, kit sání sem měl ve starý ibize a tam to docela dost pomohlo ikdyž ten motor byl jen 1.4 44kw, šlo to líp do otáček, kit sání od KN na moje auto stojí 10K přitom to je jen zahnutá roura s dírou na čidlo a filtrem, to si radši koupim kit trubek od Simoty za 860,- a filtr za 650,- díru navrtám, odstíním a neřeším, pošlu fotku stávajícího airboxu vyvedenýho do podběhu

není moje fotka, je z googlu :lol:

Kód: Vybrat vše

http://www.cruzetalk.com/forum/attachments/general-discussion-forum/9523d1355082693-cruze-1-4-lt-none-turbo-worth-doing-mods-uploadfromtaptalk1355082691349.jpg
a tady je ten KN kit

Kód: Vybrat vše

http://www.schon-tuning.cz/VZDUCHOVE-FILTRY/K-N/4431-Kit-sani-KN-CHEVROLET-Cruze-1-8L-2011-2012.html

Re: K&N vložka vs kit sání

Napsal: 26 črc 2014 18:47
od LiberaleMiguel2
A co tohhle http://www.simota.cz/Kit-sani-SIMOTA-CA ... -d2642.htm" onclick="window.open(this.href);return false; ? Dát to místo origo airboxu na origo hadici, dodělat tam to čidlo a vyvést z toho rouru do nárazníku ? :-)

Re: K&N vložka vs kit sání

Napsal: 26 črc 2014 19:04
od Takeshi
já bych dal vložku do air boxu

Re: K&N vložka vs kit sání

Napsal: 26 črc 2014 19:37
od Domas
na tohle sem koukal, ale nic moc, spíš bych chtěl něco jako je ten KN kit ale levnější a přes to nějakej izolační dekl, našel sem fotku ale nevim kde to sehnat

Kód: Vybrat vše

http://i00.i.aliimg.com/img/pb/794/957/499/499957794_874.jpg

Re: K&N vložka vs kit sání

Napsal: 26 črc 2014 19:40
od LiberaleMiguel2
ten dekl, řekl bych, bude dražší než celý ten Simota kit :D

Re: K&N vložka vs kit sání

Napsal: 27 črc 2014 10:16
od Ritchma
Ono to hlavně bez dalších úprav neudělá prakticky vůbec nic, krom toho že ti to trošku udělá průvan v peněžence. Dal bych vložku a neřešil bych to.

Re: K&N vložka vs kit sání

Napsal: 27 črc 2014 10:36
od Alfoun
Pokud tu resime neupravenej motor,tak je zbytecne resit teplotu nasavaneho vzduchu. Prime sani jedine kvuli zvuku. Jak uz tu nekdo zminil.

Re: K&N vložka vs kit sání

Napsal: 27 črc 2014 10:39
od LiberaleMiguel2
s kuželem přímo v motoráku mám změřených -6hp, což je zase zbytečné zahodit u jakéhokoliv auta....

Re: K&N vložka vs kit sání

Napsal: 27 črc 2014 10:47
od Alfoun
Primo v motoraku znamena co? Kuzel jako takovy nefunguje a nebo vyvedeny ven ti nejake horses pridal?

Re: K&N vložka vs kit sání

Napsal: 27 črc 2014 11:10
od Takeshi

Re: K&N vložka vs kit sání

Napsal: 27 črc 2014 11:15
od Sova
furt s tím teplým vzduchem...
mám kit KN 57i a mimo to že je k tomu gumová roura pro přívod vzduchu, tak když jedu tak tam jde náporový vzduch skrz mřížku...
Na Cliu mám KN 57i a na 11T Green PowerFlow...zvuk je fajn, zvlášť na turbomotoru
Žádný snížení výkonu jsem nezaznamenal...

Re: K&N vložka vs kit sání

Napsal: 27 črc 2014 11:45
od LiberaleMiguel2
Alfoun: přímo v motoráku myslím tohle

Obrázek

zvukově(na efekt) sice nejlepší, ale reálně jsme to měřil na brzdě v porovnání s origo airoboxem a bylo tam prostě -6hp. S vyvedeným kuželem někam do nárazníku aspoň o těch pár koní nepříjdeš. O nějakém nárstu výkonu rozhodně nemůže být bez dalších úprav řeč....

Takeshi: na konci přece z toho dostali 3kW navíc :D

Je to prostě na efekt, ať už zvukový nebo podkapotoudesignový, ale to neznamená, že se to nedá udělat "pořádně" aby to aspoň ty koně nezabíjelo

Re: K&N vložka vs kit sání

Napsal: 28 črc 2014 16:19
od milonovo
Vložku mám (Mondeo 1.8 TDCI) a žádnej rozdíl nepozoruju, kromě toho že s filtrem čistím i váhu. Myslím že filtr je tam proto aby filtroval a papír filtruje líp, protože ta zahnojená váha asi výkonu úplně nepřidá. Po výměně a čištění filtrů to znatelně ožije.

Připojím ještě dotaz ať nezakládám vlákno. Co chip? Jak jsem nahoře psal, Mondeo 1.8 TDCI 92kw. Ani mi tak nejde o to jak to jede i když je to malinko mrtvý na spodek, ale spíš o spotřebu, u nějaký eko varianty, která nemá v podstatě vliv na výkon deklarujou snížení spotřeby o 0,5l. Je to reálný? Najedu celkem dost, takže bych to měl brzo zpět, ale nerad bych vyhazoval prachy. Viz nic nepřinášející KN kit za 10.
Pokud jo, kde to nechat udělat? Díky.

Re: K&N vložka vs kit sání

Napsal: 28 črc 2014 22:17
od LiberaleMiguel2
Eko varianta :roll: to je ale nesmysl... Zvýšením výkonu prostě zvýšíš efektivitu motoru(nebo jak se tomu nadává) a teoreticky můžeš jezdit úsporněji, když se budeš hodně hlídat... Prakticky usporneji jezdit nebudeš, protože tomu budeš šlapat furt stejně, takže budeš jezdit akorát svižněji a možná si to papne ještě trochu víc ;-)

Re: K&N vložka vs kit sání

Napsal: 29 črc 2014 00:50
od milonovo
Ok, tak jinak, to auto od začátku co ho mám hulí jako darebný kamna, údajně to není vada, ale vlastnost, olej to nežere, takže je to bohatý, z mýho laickýho pohledu by možná stačilo trochu upravit množství vzduchu při zachování dávkování paliva a dojde k lepšímu prohoření směsi=víc energie? Ten motor je starej litinovej včetně hlavy, takže s CR má dost problém se ohřát, což by se taky mohlo zlepšit.

Re: K&N vložka vs kit sání

Napsal: 07 zář 2014 20:42
od Domas
našel sem si vložku, ale zaráží mě cena, v jednom krámě stojí 1800+ a když sem hledal tak sem našel nějakej dost levnej za 1300,- tak by mě zajímalo co je tam jiný

Kód: Vybrat vše

http://www.motops.cz/kn-33-2964-kn-vzduchovy-filtr-opel-astra-1-4l-1-6l-zafira-tourer-1-8l---chevrolet-cruze-1-6l-1-8l-l4---buick-verano-2-0l-l4-2009-2013/

Kód: Vybrat vše

http://www.tuningshop.cz/vzduchove-filtry-2/vzduchovy-filtr-k-n-chevrolet-cruze-1-8-f-i-2009-2014/

Re: K&N vložka vs kit sání

Napsal: 07 zář 2014 20:53
od Lubo.Lubo
https://www.youtube.com/watch?v=PAIxeQUSg-Q" onclick="window.open(this.href);return false;
uděláš nejlíp když koupíš nový, papírový filtr, video ti řekne víc.

Re: K&N vložka vs kit sání

Napsal: 08 zář 2014 20:52
od Domas
jo, ale logicky je propustňější, takže by se tam mělo dostat víc vzduchu ne? :? a taky, ten filtr přežije auto sice požirovací cena není nic moc, ale při ceně papíráku na moje auto se to mi to vrátí po 2 výměnách oleje