Stránka 1 z 1

ecumaster DET3 piggyback

Napsal: 28 dub 2015 20:53
od kart-tom
Zdravím

Pořídil jsem si tuhle hračku na vyzkoušení a docela mě překvapila svími možnostmy
cena je dost příznivá a pro ty kdo nemají zkušenosti s nastavováním plně programovatelných jednotek je to idealní možnost alespoň nějak ovlivňovat davku paliva a předstih i pro amatera
neporovnávat prosím s plně programovatelnými jednotkamy to sem nepatří
spíš by mě zajímalo kdo a jaké stím má zkušenosti atd.

moje instalace
Obrázek
jedna se o
Opel tigra rally
X16XE
sport výfuk, saní matnzel, filtr KN
fotky ze stavby
http://kart-tom.rajce.idnes.cz/opel_tigra/

a nějaké video z prvního testování
https://www.youtube.com/watch?v=ReR9wb6m6y0

o výkendu zkusím naměřit jaké jsou možnosti
vybavení mám :D
Obrázek

Re: ecumaster DET3 piggyback

Napsal: 28 dub 2015 21:04
od Idaho
Ya mne plus, ja si již pár měsícu chystám konenče naistalovat EMU Ecumaster ( standalone ) - stále vysím na cívkách, jelikož jsem dal na rady "odborníku" .. nakonec jsem si promluvil ( osobne ) přímo s kluama ve vývojovém oddělení v Krakově ( doporučuji výlet je to bomba ) a už vím co ajk, ted jennašetřit pár tisícovek na ty správné cívky a startuji..

Re: ecumaster DET3 piggyback

Napsal: 28 dub 2015 21:25
od Fifi
...a jaké jsou ty správné cívky? Aktivní od koncernu nestačí? Nebo to chceš řešit nějakým modulem cdi zapalování řízeným emu ecu s pasivníma cívkama? Nebo jsi dostal tip na pasivní cívky které pověsíš přímo na emu?

Re: ecumaster DET3 piggyback

Napsal: 28 dub 2015 22:02
od Juraj
Aktivni od koncernu samozdrejme staci... neco naplanovane bylo ale prozatim to nevyslo,

Re: ecumaster DET3 piggyback

Napsal: 01 kvě 2015 15:05
od kart-tom
tak jsem dneska ladil
docela slušný výsledek na to že jsem si stím hrál tak 20 min.
Obrázek

v podstatě jsem jen obohatil směs plošně a trochu přidal předstih

zejtra připojím WB lambdu a naloguji si AFR tabulku ta my poví víc

Re: ecumaster DET3 piggyback

Napsal: 01 kvě 2015 17:08
od Idaho
Fifi píše:...a jaké jsou ty správné cívky? Aktivní od koncernu nestačí? Nebo to chceš řešit nějakým modulem cdi zapalování řízeným emu ecu s pasivníma cívkama? Nebo jsi dostal tip na pasivní cívky které pověsíš přímo na emu?
Bohužel aktiví od koncernu jsou supr, jenže já je potřebuji mnohem delší a tomu vyhovují až z TFSi ( a dodělat delsší fajfky ) ale ty jsou zase pomerne drahé, takže pujdu do fiatáckých ( také aktviních ) ...

Ted jsem se vysypal do vývoje setrváku , mezikusu na "novou" převodovku a nákupu spojky, musím ted chvilku vydělávat než budu pokračovat.

Re: ecumaster DET3 piggyback

Napsal: 01 kvě 2015 17:13
od Idaho
Fifi píše:...a jaké jsou ty správné cívky? Aktivní od koncernu nestačí? Nebo to chceš řešit nějakým modulem cdi zapalování řízeným emu ecu s pasivníma cívkama? Nebo jsi dostal tip na pasivní cívky které pověsíš přímo na emu?
EMU pasívní cívky umí, dokonce první motor na kterém kdy EMU běželo bylo 1JZ s pasovními cívkam - bez použití igniterů. Bohužel tuhle informaci jsem se dozvěděl cca s ročním zpožděním :(

Re: ecumaster DET3 piggyback

Napsal: 01 kvě 2015 20:34
od Libor12
At si ujasníme a sjednotíme názvosloví. Toto je citace z webu ecumaster
•6 výstupů pro cívky, programově volitelné aktivní nebo pasivní (7A)
Otazka spíše na Karla. Mne vždycky na diagnostice učili,že idukční cívka( a je jedno zda samostatná,nebo s el.spínačem + proudové omezení) je pasivní elektro člen. Za aktivní(akční členy) se v tomto odvětví považují třeba vstřikovače atd - zkratka co se nějak hýbe. To mi moc na zapalovací cívku nesedí. Tudíž bych prosil a určitě nejen pro mne trošku vysvětlit. Děkuji. Tady taky nic o aktivní/pasivní nepíší. http://beru.federalmogul.com/sites/defa ... z_2014.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: ecumaster DET3 piggyback

Napsal: 02 kvě 2015 08:46
od Idaho
Libore asi seš sklerouš :) cituji část tvé sms ze dne 9/1/2015 :

"..at si ujasníme pojmy - pasivní cívka je normální standartní indukční cívka, treba taková jaké měla supra. Aktivní cívka je třeba ta co má 1zzfe , fabie 1,2htp - je to cívka, která má vlastní výkonový modul + ibgt tranzistor k sepnutí....." :)

Chceš mi říci že se to od té doby změnilo, nebo jsi to tehdy neměl ověřené?? :)

--ber jako vtip --:)


Bohužel nechci se Karla nějak dotknout, ale některé informace které k EMU zpočátku podával byly prostě špatné. Nemohl za to, zřejmě se tak dostali k němu, mylsím že v té době ještěnemel Ecumaster dobře zvládnuté manuály a dost věcí v nich proste chybělo. Po návštěvě v Krakově jsem si ale vše s vývojovým a konstrukčním týmem Ecumasteru vyjasnili.

Re: ecumaster DET3 piggyback

Napsal: 02 kvě 2015 09:44
od Libor12
Nejsem sklerouš,sám jsem si to špatně vyložil. Z omylu,nebo chybné interpretace,jsem byl vyveden na jednom z diagnostických školení. Správně by tam mělo být indukční cívka/zapalovací cívka s integrovaným spínacím modulem. Je to slovíčkaření,ale víš jak jsme se bavili o modré a červené LED a záměně modré za zelenou. :lol:

Re: ecumaster DET3 piggyback

Napsal: 02 kvě 2015 12:34
od Taboo
Idaho píše:EMU pasívní cívky umí, dokonce první motor na kterém kdy EMU běželo bylo 1JZ s pasovními cívkam - bez použití igniterů.
Hezke 8) . Samozrejme predpokladam plne nastavitelny dwell.

Re: ecumaster DET3 piggyback

Napsal: 03 kvě 2015 10:21
od honza 2.0 16v
za mě dávám tomuhle produktu 8)

sice jsem ho do auta kam má přijít ještě nedal, ale zkusil jsem ho v různejch autech kámošů od Ibizy Cupra ABF, přes BMW E36 320 po fiata tipo 16V a všude byl výsledek velmi dobrej... jen kámoši nemaj prachy (spíš maj blbý výmluvy -i když výsledek viděli a chvíli s tím i jezdily..) si pořídit svojí vlastní krabičku...

v jednom autě s prehistorickým managementem a prehistorickou váhou vzduchu, která je restrikcí plánuju využít fuel implant