Stránka 1 z 1

Veškerá legalizace.

Napsal: 25 led 2016 19:21
od keedonald
Jsem si jistý, že už se to na internetu muselo probírat nejmíň tisíckrát, ale ať jsem se snažil sebevíc, nenašel jsem odpověď kterou jsem hledal. Tak prosím, když mi dejte jen odkaz nebo toto slučte s jiným vláknem.
Z toho co už vím, je jasné, že nějaké výraznější úpravy motoru (oturbení, vrtání, atd.) nemají v ČR šanci. To na co se ptám je tedy, zda existuje nějaká cesta, jak si zlegalizovat například, a teď přeženu, Fáčko s biturbem, zvětšeným objemem, širokými lemy, předělaný na kupé, atd. atd. Zkrátka naprosto, ale totálně změněný auto.
Existují nějaké cesty? Viděl jsem například Favorita tzv. Matovku, ta byla docela dost upravená a měla německé značky. Stejně, tak jestli znáte Bobu Kettlera, jehož Golf Mk2 má asi 1200 koní, jezdí legálně po silnicích. Takže jde takovéto extrémy nějak přihlásit? Třeba i v Německu nebo Rusku? Nebo to v ČR nahlásit jako přestavbu viz. škoda 105 l Limousine? Zkrátka. Existuje nějaká cesta, jak v Česku jezdit s takovýmto extrémem legálně na značkách třeba z jiné země?
Budu vděčný za každou odpověď.
Děkuji.

Re: Veškerá legalizace.

Napsal: 25 led 2016 19:54
od Libor12
Všechno samozřejmě lze i tady. Oprávnění na vše má DEKRA http://www.dekra-automobil.cz/index.php?file=zkus.php" onclick="window.open(this.href);return false; Vloni jsem u nich řešil legalizaci DIY GT40. Musela být dodána veškerá výkresová dokumentace a testy včetně vydání technického průkazu 250000. Pokud nacpeš do golfa mega aby měl 1000hp,tak čtvrtka za schválení tě nepoloží.

Re: Veškerá legalizace.

Napsal: 25 led 2016 20:08
od keedonald
Takže to auto postavím podle sebe s patřičnou technickou úrovní a pak dodám veškerou dokumentaci, která se bude týkat každé maličkosti na tom autě plus si připravím pořádnej balík a všechno bude v pohodě, jo? A děkuju moc za reakci :)

Re: Veškerá legalizace.

Napsal: 25 led 2016 22:05
od Libor12
Přesně tak. Nějaká koruna se nechá ušetřit. na pouziti sériových komponent nebo celků. Určitě doporučuji se tam nejdřív dojít domluvit, představit plán a nechat si potvrdit jejich požadavky. Momentálně u nich řeším dodatečnou legalizaci programovatelne ecu (krom turba ) jinak sériové auto. Musel jsem dodat certifikat ecu o jeji elektro způsobilosti- dodal vyrobce a mají tabulky jaký vykon může produkovat kolik emisi. Celé to i včetně testu na valcove zkušebně vyjde na 30k a majitel uz se nemusí obávat ME nebo uvádět jednou za dva roky auto do továrního stavu.