Veškerá legalizace.
Napsal: 25 led 2016 19:21
Jsem si jistý, že už se to na internetu muselo probírat nejmíň tisíckrát, ale ať jsem se snažil sebevíc, nenašel jsem odpověď kterou jsem hledal. Tak prosím, když mi dejte jen odkaz nebo toto slučte s jiným vláknem.
Z toho co už vím, je jasné, že nějaké výraznější úpravy motoru (oturbení, vrtání, atd.) nemají v ČR šanci. To na co se ptám je tedy, zda existuje nějaká cesta, jak si zlegalizovat například, a teď přeženu, Fáčko s biturbem, zvětšeným objemem, širokými lemy, předělaný na kupé, atd. atd. Zkrátka naprosto, ale totálně změněný auto.
Existují nějaké cesty? Viděl jsem například Favorita tzv. Matovku, ta byla docela dost upravená a měla německé značky. Stejně, tak jestli znáte Bobu Kettlera, jehož Golf Mk2 má asi 1200 koní, jezdí legálně po silnicích. Takže jde takovéto extrémy nějak přihlásit? Třeba i v Německu nebo Rusku? Nebo to v ČR nahlásit jako přestavbu viz. škoda 105 l Limousine? Zkrátka. Existuje nějaká cesta, jak v Česku jezdit s takovýmto extrémem legálně na značkách třeba z jiné země?
Budu vděčný za každou odpověď.
Děkuji.
Z toho co už vím, je jasné, že nějaké výraznější úpravy motoru (oturbení, vrtání, atd.) nemají v ČR šanci. To na co se ptám je tedy, zda existuje nějaká cesta, jak si zlegalizovat například, a teď přeženu, Fáčko s biturbem, zvětšeným objemem, širokými lemy, předělaný na kupé, atd. atd. Zkrátka naprosto, ale totálně změněný auto.
Existují nějaké cesty? Viděl jsem například Favorita tzv. Matovku, ta byla docela dost upravená a měla německé značky. Stejně, tak jestli znáte Bobu Kettlera, jehož Golf Mk2 má asi 1200 koní, jezdí legálně po silnicích. Takže jde takovéto extrémy nějak přihlásit? Třeba i v Německu nebo Rusku? Nebo to v ČR nahlásit jako přestavbu viz. škoda 105 l Limousine? Zkrátka. Existuje nějaká cesta, jak v Česku jezdit s takovýmto extrémem legálně na značkách třeba z jiné země?
Budu vděčný za každou odpověď.
Děkuji.