Stránka 1 z 1
Fittinky AN (3,4,10,12,16)
Napsal: 19 dub 2018 16:23
od Tom_
Ahoj, moc se v tech ruznych znacenich zavitu/fittinek AN vs NPT ci standard ktery se pouziva v CR nevyzna,...Mohl by mi nekdo rict, jaky ekvivalent ktery se pouziva u nas je k temto rozmerum?
AN 3, AN4, AN 10 , AN 12 a AN 16 ?
Diky
Re: Fittinky AN (3,4,10,12,16)
Napsal: 19 dub 2018 18:26
od Beaver
Číslo označuje průměr v šestnáctinách palce. Nějaký převod na metriku moc nezkoušej... K čemu to potřebuješ? Nějaké hrubé info ti dá třeba už Wiki:
https://en.wikipedia.org/wiki/AN_thread
Re: Fittinky AN (3,4,10,12,16)
Napsal: 19 dub 2018 18:33
od Tom_
No neco je na turbo AN3 turbo feed a AN10 vystup z turba....a zbytek pak bude odvetravani kliky,ventiloveho vika, atd..
Re: Fittinky AN (3,4,10,12,16)
Napsal: 19 dub 2018 19:19
od Beaver
Feed dej AN4, pokud máš klasické turbo s kluzným ložiskem, odtok AN10 je OK. Hadice a fitinky odvětrání vyber podle toho, jaké máš díry v deklech - nedávej menší průměry.
Re: Fittinky AN (3,4,10,12,16)
Napsal: 19 dub 2018 19:28
od Tom_
Je s kluznymi...na Full-Race.com doporucuji AN3 a AN4 s restriktorem
AN oil feed line is recommended. If -4AN or larger is used, an oil restrictor is required (just like GT turbos).
Co se tyce odvetravani. Vana nebyla vubec, ventidekl je jen takova mala hadicka...takze se dovaruji 2x AN10 ci AN12 do ventideklu
Re: Fittinky AN (3,4,10,12,16)
Napsal: 19 dub 2018 22:51
od LiberaleMiguel
AN10 mi v Bekasu převedl na 7/8x14, respektive to poměřil a prostě tohle to bylo. Ty AN vůbec neznal. Ale když dojedeš s mírami, nebo dílama, k nim, tak on si to poměří a dopasuje co je třeba
Re: Fittinky AN (3,4,10,12,16)
Napsal: 20 dub 2018 17:36
od Tom_