Stránka 1 z 4

Styling Vs Performance

Napsal: 29 bře 2007 18:45
od Ozzy_Vita
Tady se vyjadřujte k tématu, kterým se zasírá polovina TF. V sekci Ostrava bych byl rád, kdyby tohle místo zůstalo jediným, kde se ty vaše psychadelické debaty budou provozovat. Děkuji za pochopení...

Abych někomu nepřetrhl nit, připomenu o co šlo..

Obrázek

A do toho přátelé....

Byl bych také rád, kdyby se lidi drželi tématu jednotlivých vláken.. :alien:

Napsal: 29 bře 2007 18:47
od noreking
ten je tedka v Autosport tuningu ze?

Re: Styling Vs Performance

Napsal: 29 bře 2007 18:53
od AdieuD
što é to? favorit...
hele, kde lidi shani ty chromove mrizky, kdyz uz se kvuli nim hadate? me by to zajimalo :-)

Napsal: 29 bře 2007 18:56
od Beaver
Kdyz uz tu padlo AS&T, tak pripadnym zajemcum bych nafotil hruzostrasny clanek z jednoho stareho cisla, kde byla predstavena Supra Mk.III. O kvalite clanku nelze pochybovat - katastrofalni. Ale i spousta jinych clanku v tomto platku je absolutne priserna a svedci o tom, ze se recenzuje cokoliv, co se jim dostane pod ruku. Skoda slov.

Ohledne styling vs. tuning uz jsem se vyjadril dostatecne, ale pokud mi nekdo chce vysvetlit, v cem je teda super auto, se kterym skoro nikam nemuzu a projet s nim louzi by na nem zanechalo strasne skody, ma moznost. :wink:

Re: Styling Vs Performance

Napsal: 29 bře 2007 18:58
od AdieuD
ja miluju spojeni, co v AT pouzivaji a to jest " ... zdobi poradna porce chromu"... :lol:


Tak rekne mi nekdo kde sezenu ty chromovy listy? :D

Napsal: 29 bře 2007 19:03
od Midas_Tkoz
Beaver píše:Kdyz uz tu padlo AS&T, tak pripadnym zajemcum bych nafotil hruzostrasny clanek z jednoho stareho cisla, kde byla predstavena Supra Mk.III. O kvalite clanku nelze pochybovat - katastrofalni. Ale i spousta jinych clanku v tomto platku je absolutne priserna a svedci o tom, ze se recenzuje cokoliv, co se jim dostane pod ruku. Skoda slov.

Ohledne styling vs. tuning uz jsem se vyjadril dostatecne, ale pokud mi nekdo chce vysvetlit, v cem je teda super auto, se kterym skoro nikam nemuzu a projet s nim louzi by na nem zanechalo strasne skody, ma moznost. :wink:
Furt to svoje :lol:

Re: Styling Vs Performance

Napsal: 29 bře 2007 19:05
od Beaver
AdieuD píše:ja miluju spojeni, co v AT pouzivaji a to jest " ... zdobi poradna porce chromu"... :lol:


Tak rekne mi nekdo kde sezenu ty chromovy listy? :D
To jsou nejaky hlinikovy tyckotrubky se ctvercovym prurezem jestli se nepletu.

A pro ostatni tu mam obrazek, ktery pro me reprezentuje povedeny styling: http://www.prodigy1.com/photos/albums/p ... ne-098.jpg

Re: Styling Vs Performance

Napsal: 29 bře 2007 19:06
od Ozzy_Vita
AdieuD píše:ja miluju spojeni, co v AT pouzivaji a to jest " ... zdobi poradna porce chromu"... :lol:


Tak rekne mi nekdo kde sezenu ty chromovy listy? :D
Já nevím, ale kdybych to dělal na své auto ( jako že nikdy nebudu ), zajel bych do ferony a tam prodávají hliníkové flahajzy a ty bych vyleštil... ale nevím z čeho to má ten typos... :wink:

Re: Styling Vs Performance

Napsal: 29 bře 2007 19:07
od AdieuD
Beaver píše:
AdieuD píše:ja miluju spojeni, co v AT pouzivaji a to jest " ... zdobi poradna porce chromu"... :lol:


Tak rekne mi nekdo kde sezenu ty chromovy listy? :D
To jsou nejaky hlinikovy tyckotrubky se ctvercovym prurezem jestli se nepletu.

A pro ostatni tu mam obrazek, ktery pro me reprezentuje povedeny styling: http://www.prodigy1.com/photos/albums/p ... ne-098.jpg
jj nnad tim motorem jsem se taky pozastavila... bozinku kvuaaasnej...

nojo, tyckotrubky, ale kde se to da sehnat? nikde jsem to nevidela.. potrebuju si taky nejak omezit privod vzuchu k motoru....

Re: Styling Vs Performance

Napsal: 29 bře 2007 19:09
od Ozzy_Vita
Beaver píše:
AdieuD píše:ja miluju spojeni, co v AT pouzivaji a to jest " ... zdobi poradna porce chromu"... :lol:


Tak rekne mi nekdo kde sezenu ty chromovy listy? :D
To jsou nejaky hlinikovy tyckotrubky se ctvercovym prurezem jestli se nepletu.

A pro ostatni tu mam obrazek, ktery pro me reprezentuje povedeny styling: http://www.prodigy1.com/photos/albums/p ... ne-098.jpg
Pecka jak byk !!! jsem v tomhle konzument a někdy mě tak napadne, jestli nevadí ten nekrytý rozvoďák :wink:

Re: Styling Vs Performance

Napsal: 29 bře 2007 19:09
od Midas_Tkoz
Beaver píše:
AdieuD píše:ja miluju spojeni, co v AT pouzivaji a to jest " ... zdobi poradna porce chromu"... :lol:


Tak rekne mi nekdo kde sezenu ty chromovy listy? :D
To jsou nejaky hlinikovy tyckotrubky se ctvercovym prurezem jestli se nepletu.

A pro ostatni tu mam obrazek, ktery pro me reprezentuje povedeny styling: http://www.prodigy1.com/photos/albums/p ... ne-098.jpg
a pak ses probudil....
o tomhle si necháváme všichni zdát :D

Re: Styling Vs Performance

Napsal: 29 bře 2007 19:21
od Beaver
Ozzy_Vita píše: Pecka jak byk !!! jsem v tomhle konzument a někdy mě tak napadne, jestli nevadí ten nekrytý rozvoďák :wink:
No nejlepsi reseni to neni. Pro ty, co se chteji chlubit se dela nahrada krytu z lexanu, takze je to lehci nez origo a pruhledny, ale pokazdy, kdych chces na stavitelnych kolech upravit casovani, tak to musis zase sundavat. Podobne to turbo bez filtru uz je extremni reseni a do spinaveho prostredi to neni.
Midas_Tkoz píše: a pak ses probudil....
o tomhle si necháváme všichni zdát :D
Proc ? Ja zrovna opleteny hadice mam v planu, vylesteni sani a trubek neni problem, rozpera taky ne atd. Zajimavy je, ze ty vzdycky mas takovyhle s prominutim stupidni kecy. Ze ty si o tom nechavas jen zdat je tvuj problem, ja to nainstaluju :wink:

Napsal: 29 bře 2007 19:26
od Ozzy_Vita
Musím souhlasit s Beavrem. Teď se bavíme o stylingu toho co je pod haupnou.. I kacafírek pod kapotou může vypadat hezky !! A může mít jen 100PS..Což ale jestě není případ výše uvedené fotografie :lol:

Re: Styling Vs Performance

Napsal: 29 bře 2007 19:26
od Midas_Tkoz
Beaver píše: Proc ? Ja zrovna opleteny hadice mam v planu, vylesteni sani a trubek neni problem, rozpera taky ne atd. Zajimavy je, ze ty vzdycky mas takovyhle s prominutim stupidni kecy. Ze ty si o tom nechavas jen zdat je tvuj problem, ja to nainstaluju :wink:
tak neříkám že to není pěkné....neříkám že to není možné udělat....ale moc lidí to nemá....a tady v Ostravě ti málokdo ukáže takový motor....proto se směju....
ale každopádně.....fandím ti jestli do toho jdeš.... 8) :wink:

Napsal: 29 bře 2007 19:48
od DitrTKOZ
noreking píše:ten je tedka v Autosport tuningu ze?
jj Radim to má nafocené v časáku..fotilo se to na posledním Kopru spek

Re: Styling Vs Performance

Napsal: 29 bře 2007 19:50
od Beaver
Midas_Tkoz píše:
Beaver píše: Proc ? Ja zrovna opleteny hadice mam v planu, vylesteni sani a trubek neni problem, rozpera taky ne atd. Zajimavy je, ze ty vzdycky mas takovyhle s prominutim stupidni kecy. Ze ty si o tom nechavas jen zdat je tvuj problem, ja to nainstaluju :wink:
tak neříkám že to není pěkné....neříkám že to není možné udělat....ale moc lidí to nemá....a tady v Ostravě ti málokdo ukáže takový motor....proto se směju....
ale každopádně.....fandím ti jestli do toho jdeš.... 8) :wink:
Pomalu se dostavame k tomu, kdy pochopis o co mi jde :wink: Proc to nema moc lidi ? No protoze to neni videt. Pokud si ale daji na obycejny auto hlucnej vyfuk, atraktivni barvu a obrovsky kola, pak urcite budou videt. Velka skupina techto lidi to bohuzel dela za cenu, ze velky kola zhorsi vlastnosti podvozku, jejich "originalni" spoilery aerodynamiku a chlazeni atd. Tady potom ja jen nechapave kroutim hlavou, protoze z myho pohledu je to jako bys upravil lednicku tak, ze by misto tvorby ledu topila a tvrdil, ze je jeji nynejsi lepsi vzhled je prednejsi, protoze ty vlastne tak casto studeny napoje nepotrebujes. Ja chapu, ze lidi chteji pekny auto - kdo by nechtel - ale upravy vzhledu na ukor funkce z principu nemuzu schvalit. A jeste jeden priklad na zaver - na pohled velice atraktivni auta jako je treba Lotus, Ferrari a Lamborghini taky nejsou staveny tak, aby vypadaly dobre, ale aby se jejich V8, V10, V12 motory uchladily, siroky gumy tam jsou aby se vykon prenesl na silnici a pritom vsem vypadaji opravdu perfektne a malokdy na nich najdes nejakou zbytecnost.

Re: Styling Vs Performance

Napsal: 29 bře 2007 20:12
od blázen
beaver: ten autosport a tuning s tou suprou sem si dodatečně kvůli té supry koupil a to bylo naposled co sem za ten časopis vyhodil jedinou korunu..byl to děs článek

Napsal: 29 bře 2007 20:25
od Pipotuning
Beaver píše:Kdyz uz tu padlo AS&T, tak pripadnym zajemcum bych nafotil hruzostrasny clanek z jednoho stareho cisla, kde byla predstavena Supra Mk.III. O kvalite clanku nelze pochybovat - katastrofalni. Ale i spousta jinych clanku v tomto platku je absolutne priserna a svedci o tom, ze se recenzuje cokoliv, co se jim dostane pod ruku. Skoda slov.

Ohledne styling vs. tuning uz jsem se vyjadril dostatecne, ale pokud mi nekdo chce vysvetlit, v cem je teda super auto, se kterym skoro nikam nemuzu a projet s nim louzi by na nem zanechalo strasne skody, ma moznost. :wink:
Beaver-kdy ty kura pochopiš ,že ne každeho zajimá mít pod kapotou 300kobyl :lol: ,někerým stačí mít hezke auto za kterým se každý otočí a popřipadě je oceněno na srazech lidmi a porotou za krasný vzhledový styling! :lol:
Tobě připadá auto připlacle na zemi jako TUZING ale mě určitě nee,taky nedovedu pochopit nač budeš mít dejme tomu 300koní ,když je nemužeš použivat v běžnem provozu ,pokud nejezdíš předpisově 50 a 90km/h a pokud nejezdíš a litáš 200na cestach kde je 90 tak je to tvá ........a dál už se nebudu raději vyjadřovat :lol: :D

Napsal: 29 bře 2007 20:27
od blázen
spíš jde o akceleraci na 90..je velice pohodlné ji mít za 5s

Napsal: 29 bře 2007 20:29
od Pipotuning
blázen píše:spíš jde o akceleraci na 90..je velice pohodlné ji mít za 5s
No jo to ti věřím ale mi jde taky o tu spotřebu a tobě při teto časte akceleraci , schramstne i s trenkama! :lol:

Napsal: 29 bře 2007 20:31
od blázen
Pipotuning píše:
blázen píše:spíš jde o akceleraci na 90..je velice pohodlné ji mít za 5s
No jo to ti věřím ale mi jde taky o tu spotřebu a tobě při teto časte akceleraci , schramstne i s trenkama! :lol:
ano sežere to dost,pak je otázka , jestli řešíš spotřebu nebo ne... nedávno si tvrdil někde že nepotřebuješ dělat soboty a neděle,takže bys na spotřebu měl mít dost peněz :lol:

Napsal: 29 bře 2007 20:37
od Pipotuning
blázen píše:
Pipotuning píše:
blázen píše:spíš jde o akceleraci na 90..je velice pohodlné ji mít za 5s
No jo to ti věřím ale mi jde taky o tu spotřebu a tobě při teto časte akceleraci , schramstne i s trenkama! :lol:
ano sežere to dost,pak je otázka , jestli řešíš spotřebu nebo ne... nedávno si tvrdil někde že nepotřebuješ dělat soboty a neděle,takže bys na spotřebu měl mít dost peněz :lol:
No jo já cenu benalu neřeším ale spotřebu jo mi jde o nizkou spotřebu a dobrý vzhled auta ,nepotřebuji aby mi to žralo jak tank-a navic ty si udělaš odpich na 90 a hned brzdíš-hm o tom dost pochybuji! :lol:

Napsal: 29 bře 2007 20:43
od blázen
ne ne,..spíš se mi líbí jak to potáhne ten kroutící moment,když třeba předjíždíš nebo se rozjíždíš,..nějaké moc vysoké rychlosti nemusím,nemám na ně ještě brzdy a podvozek.. mám rád tah

Napsal: 29 bře 2007 20:44
od Beaver
Pipotuning píše:Beaver-kdy ty kura pochopiš ,že ne každeho zajimá mít pod kapotou 300kobyl :lol: ,někerým stačí mít hezke auto za kterým se každý otočí a popřipadě je oceněno na srazech lidmi a porotou za krasný vzhledový styling! :lol:
Tobě připadá auto připlacle na zemi jako TUZING ale mě určitě nee,taky nedovedu pochopit nač budeš mít dejme tomu 300koní ,když je nemužeš použivat v běžnem provozu ,pokud nejezdíš předpisově 50 a 90km/h a pokud nejezdíš a litáš 200na cestach kde je 90 tak je to tvá ........a dál už se nebudu raději vyjadřovat :lol: :D
Tak znova - nemam nic proti hezkemu vzhledu. Ale pokud mi omezi uzitne vlastnosti toho auta, pak je to pro me zpraseni auta i kdyby na tom byl flip flop lak za trista tisic. Tech 300 (400, 500,...) koni vyuzijes jako nic, coz ovsem majitel Toleda, kterymu diky snizeni sotva zatoci kola, asi nepochopi :lol: Na silnici se vyskytuje mnozstvi situaci, do kterych se dostanes cizim zavinenim a ve kterych slapat na brzdy znamena jistou pozvanku do nemocnice nebo na hrbitov. Jedinou zachranou je akcelerace, ktera te z pruseru dostane. Pokud pojedes v oplastovane hruze s vykonem 60 kW, pak ti bude uplne na hovno, ze za ten super bodykit byly ze srazu tri pohary, protoze se rozsmelcujes o odtlacnej ram nejakyho Iveca po te, co se ti nepodarilo dost rychle predjet a zaradit se.

Napsal: 29 bře 2007 20:46
od Pipotuning
Dost blbé argumenty! :roll: :twisted: :lol:

Napsal: 29 bře 2007 20:53
od Midas_Tkoz
Pipotuning píše:Dost blbé argumenty! :roll: :twisted: :lol:
ASI TAK...... :roll: :twisted:
NĚKDO RÁD TUNING CUP.....
NĚKDO RÁD BRNO-OKRUH...
jááá nevím....to už je ale potom totální demence tady fakt :smich:

Napsal: 29 bře 2007 20:54
od Pipotuning
Midas_Tkoz píše:
Pipotuning píše:Dost blbé argumenty! :roll: :twisted: :lol:
ASI TAK...... :roll: :twisted:
NĚKDO RÁD TUNING CUP.....
NĚKDO RÁD BRNO-OKRUH...
jááá nevím....to už je ale potom totální demence tady fakt :smich:
No přesně-ja vím ,že bych neuspěl na okruhu ale taky vím ,že on by neuspěl v TUNING CUPU! :twisted: :lol:

Napsal: 29 bře 2007 20:57
od Midas_Tkoz
Pipotuning píše:
Midas_Tkoz píše:
Pipotuning píše:Dost blbé argumenty! :roll: :twisted: :lol:
ASI TAK...... :roll: :twisted:
NĚKDO RÁD TUNING CUP.....
NĚKDO RÁD BRNO-OKRUH...
jááá nevím....to už je ale potom totální demence tady fakt :smich:
No přesně-ja vím ,že bych neuspěl na okruhu ale taky vím ,že on by neuspěl v TUNING CUPU! :twisted: :lol:

:smich: no....to jsou klady a protiklady....chuj stím :smich:

Re: Styling Vs Performance

Napsal: 29 bře 2007 20:58
od AdieuD
A pozor... mit dost koni pod kapotou je pasivni bezpecnost chlapci.... ( a neotacejte to na fakt, kdy debilek se silnym autem nad nim ztrati kontrolu) Ono dupat na brzdu umi kazda hulibrcka....

(P.S. joo, kdyby titanic jel plnou parou do zatacky, tak by nenaboural :lol: )

Re: Styling Vs Performance

Napsal: 29 bře 2007 21:04
od Midas_Tkoz
AdieuD píše:A pozor... mit dost koni pod kapotou je pasivni bezpecnost chlapci.... ( a neotacejte to na fakt, kdy debilek se silnym autem nad nim ztrati kontrolu) Ono dupat na brzdu umi kazda hulibrcka....

(P.S. joo, kdyby titanic jel plnou parou do zatacky, tak by nenaboural :lol: )
hele....jestli myslíš to že....uhneš něčemu jako nic....ve velké rychlosti....tak je to aktivní bezpečnost....ne pasivní
a možná dělám blbost že ti to říkám protože budu teď vypadat jak chodicí kniha :lol: