Stránka 1 z 1
TLC - nové koňe pod kapotou
Napsal: 26 úno 2011 13:51
od rebel.no.1

zdravým lidičky........... je tu nějak mrtvo.........
no tak jsem nechal krapet poladit software u mého Péža (2,7 HDI 150 Kw/204 Ps a 440 Nm)
u maníků z PowerTEC-u... a oni z toho vyladili 177 Kw/ 241 Ps a 516 Nm..........
takže docela masakr

Re: TLC - nové koňe pod kapotou
Napsal: 09 bře 2011 13:51
od Rendis
Tak ať v pohodě jezdí!
Re: TLC - nové koňe pod kapotou
Napsal: 09 bře 2011 14:08
od Pustil
rebel.no.1 píše:
zdravým lidičky........... je tu nějak mrtvo.........
no tak jsem nechal krapet poladit software u mého Péža (2,7 HDI 150 Kw/204 Ps a 440 Nm)
u maníků z PowerTEC-u... a oni z toho vyladili 177 Kw/ 241 Ps a 516 Nm..........
takže docela masakr

Odměřeno, nebo věříš tomu, co ti řekli?
Re: TLC - nové koňe pod kapotou
Napsal: 09 bře 2011 14:35
od Alfoun
Jsem zkouknul par videi na youtube a vsichni maji pusteny radio. Dej naky video jak at je poradne slyset motor.
Re: TLC - nové koňe pod kapotou
Napsal: 09 bře 2011 20:23
od rebel.no.1
mám auto s automatickou převodovkou, tak to neklaplo

.......... ale znát to je hodně......
Už po prvním (klidném) rozjezdu byl znát nárůst točivého momentu a zátah. Avšak to pravé jsem pocítil (až po pár km-po zahřátí na provozní teplotu), při nájezdu na dálnici. Zátah při rozjezdu je znatelně vyšší, auto jde za plynem jak "hladovej pitbul za kostí" a to až do 190km/h , pak už zátah není tak výrazný, ale stále o poznání vyšší, než u sériové verze softwareu a to až na samotný omežovač (254km/h)

. Při předjíždění na dálnici při rychlostech nad 110km/h motor okamžitě reaguje na sešlápnutí pedálu a znatelně se zkrátila doba potřebná k předjetí s
Více informací na:
http://www.chiptuning.cz/galerie-chipov ... z1G8DgKYvl" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: TLC - nové koňe pod kapotou
Napsal: 21 bře 2011 14:59
od dakty
ty jo, tak o tom se může mojímu Golfíku jen nechat zdát krásný sen z budoucnosti

ale věřím, že to je poznat. 27kW už je dost na rozpoznání

ať slouží
Re: TLC - nové koňe pod kapotou
Napsal: 21 bře 2011 18:03
od rebel.no.1

já bych už ani nechtěl auto bez automatu...... ta pohoda na křižovatkách a ve městě...... žádné řazení....... jen šlápnout a tradá vpřed..........

jediná nevýhoda je že nemůžeš na brzdu a nechat si změřit výkon, ale na hrubé měření mám software a přez řídící jednotku se to dá změřit...... ale jen hrubý výkon na koklech............. ale nejprve se musejí zadat parametry převodů a ostatních blbostí....... i když bych snad ještě někde doma našel vzoreček na tohle hrubé počítání... no snad někdy se k tomu dostanu

.......
Re: TLC - nové koňe pod kapotou
Napsal: 21 bře 2011 18:34
od Nosound89
pár referencí jsem si tam projel a nevím nevím

třeba tahle... graf z úplně jiného auta.. zajímalo by mě jestli ti to fakt změří před a po... jinak nevěřím
http://www.chiptuning.cz/galerie-chipov ... hp?id=5278
Re: TLC - nové koňe pod kapotou
Napsal: 22 bře 2011 18:02
od rebel.no.1
jo to jsem si také všiml už před tím než jsem tam jel..... měření na brzdě dělají ... ale automat na brzdě nezměříš.....
ale jako nemám strach že ten výkon tam není......... auto mám od prvního km

.... tak jej znám jak své boty.......
a před 2 lety jsem do něj pořídil power box...... ještě ten den jsem jej vyškubal ven a vrátil...... jen to je krabička na ozdobu a pro vztek

..............