Budu tady hazet cislama co dost hrube odhaduju a absolutne se mi nechce byt vedecky presny, takze kdokoliv prijde a rekne mi, ze to mam cele spatne a vysvetli proc, bude vitan. Ale dle moji teorie:
Predpokladejme, ze budes hrat vzdy na plny vykon, kompozity ve dverich budu prepokladat 50W RMS, pokud je to vic, uprav si to ve vypoctech.
300+300 = 600W RMS za subwoofery
plus 50 + 50 = 100W RMS za kompozity ve dverich.
predpokladejme, ze cela soustava ma ucinnost 80%, takze (700W/80)*100 = 875W prikonu.
to je pri 12V na baterce 72A proudicich do audia (875/12).
Takze pokud bys hral naplno a opravdu mel pusteny pisnicky, ktery tu sestavu vytizi na plno po celou dobu, tak by ti baterka vydrzela hodinu, prepodkladame-li, ze tam mas nejakych 70Ah kapacity... Tak to neni, pisnicky maj tissi pasaze a vetsinou precijen nehrajes neustale na full, takze predpokladejme, ze to songy i tvoje uprava hlasitosti bude vytezovat zhruba na 60%... pak jsme na 43A a tedy asi hodine a pul...
Pri danem odberu bude nejspis ten alternator co ve fabce je na volnobeh silne nedostacovat, jinak receno se bude vybijet baterie i pri nastartovanem motoru. udavany proud 70A co udajne fabia 1 ma je maximalni, ve vysokych otackach, na volnobehu bude rad za tretinu, s trochou vytocenym motorem za polovinu.
To znamena, ze pokud budes hrat jak jsem jiz popisoval nahore, tak to audio neuzivis ani pri nastartovanym motoru aniz bys vytriskal za par hodin baterku, ktera to musi v ten moment dokrmovat. Pokud z alternatoru leze na volnobehu aspon 25A, tak by se baterie na plny stav nabila za 3 hodiny, predpokladameli, ze vypnes veskerou elektroniku v aute.
A ted by me zajimalo jak moc se moje uvaha lisi od skutecnosti
