Problém - rozdílné tlaky ve válcích za studena a za tepla
Napsal: 01 bře 2011 15:25
Jelikož plánuju přeplňování svýho motoru (D16Z5), tak sem si na něm teď nechával změřit tlaky, abych věděl jak na tom je.
Při měření na studeným motoru byl na třech válcích tlak cca 10bar a na jednom 7,5 bar. Po ohřátí motoru bylo na všech válcích 10bar. Tlaky byly měřený ručním tlakoměrem, takže hodnoty nemusí odpovídat reálu. Jde mi ale hlavně o ten rozdíl tlaku za studena a za tepla na jednom válci.
Myslíte že je v pořádku, že na jednom válci byl za studena takhle nízký tlak?
Motor je cca 2 roky po přetěsnění u p. Kuhnela, takže kroužky jsou měněný a ventilový sedla zabroušený.
Před přetěsněním sem nechával měřit tlaky v servisu na profi měřáku a tam mi naměřily 13 - 12,5 - 12 - 13,5
Při měření na studeným motoru byl na třech válcích tlak cca 10bar a na jednom 7,5 bar. Po ohřátí motoru bylo na všech válcích 10bar. Tlaky byly měřený ručním tlakoměrem, takže hodnoty nemusí odpovídat reálu. Jde mi ale hlavně o ten rozdíl tlaku za studena a za tepla na jednom válci.
Myslíte že je v pořádku, že na jednom válci byl za studena takhle nízký tlak?
Motor je cca 2 roky po přetěsnění u p. Kuhnela, takže kroužky jsou měněný a ventilový sedla zabroušený.
Před přetěsněním sem nechával měřit tlaky v servisu na profi měřáku a tam mi naměřily 13 - 12,5 - 12 - 13,5