Stránka 1 z 1

Problém - rozdílné tlaky ve válcích za studena a za tepla

Napsal: 01 bře 2011 15:25
od LJay
Jelikož plánuju přeplňování svýho motoru (D16Z5), tak sem si na něm teď nechával změřit tlaky, abych věděl jak na tom je.

Při měření na studeným motoru byl na třech válcích tlak cca 10bar a na jednom 7,5 bar. Po ohřátí motoru bylo na všech válcích 10bar. Tlaky byly měřený ručním tlakoměrem, takže hodnoty nemusí odpovídat reálu. Jde mi ale hlavně o ten rozdíl tlaku za studena a za tepla na jednom válci.

Myslíte že je v pořádku, že na jednom válci byl za studena takhle nízký tlak?

Motor je cca 2 roky po přetěsnění u p. Kuhnela, takže kroužky jsou měněný a ventilový sedla zabroušený.
Před přetěsněním sem nechával měřit tlaky v servisu na profi měřáku a tam mi naměřily 13 - 12,5 - 12 - 13,5

Re: Problém - rozdílné tlaky ve válcích za studena a za tepla

Napsal: 01 bře 2011 19:34
od Libor12
no ona výměna kroužků bez vybrusu na motoru co má za sebou 200000km je oprava spíš na prodloužení posledního tažení.

Re: Problém - rozdílné tlaky ve válcích za studena a za tepla

Napsal: 01 bře 2011 20:55
od JRD McLAREN
no bolo by dobre vedet, kolko ma ten motor "nabruseneeee"...

Re: Problém - rozdílné tlaky ve válcích za studena a za tepla

Napsal: 01 bře 2011 20:59
od LJay
Podle tachometru, pokud nekecá, tak 150 000km.

Re: Problém - rozdílné tlaky ve válcích za studena a za tepla

Napsal: 01 bře 2011 21:26
od Libor12
zapomeň na přeplňovani dej motor do 200% kondice pořádnou GO s tím že ho na to turbo připraviš. Tím že ho tam daš teď jen urychlís jeho konec.

Re: Problém - rozdílné tlaky ve válcích za studena a za tepla

Napsal: 01 bře 2011 21:54
od LJay
Libor12: jj s přeplňováním motoru v tomhle stavu sem se po dnešku už rozloučil, protože by to bylo uplně k ničemu a jen bych ten motor dřív odpálil. Nejspíš to udělám tak, že koupím ještě jeden motor. Ten v klidu zgenerálkuju a pak ho jen přehodím zpátky do auta a bude.

Re: Problém - rozdílné tlaky ve válcích za studena a za tepl

Napsal: 02 bře 2011 07:52
od Taboo
Smazano

Re: Problém - rozdílné tlaky ve válcích za studena a za tepla

Napsal: 02 bře 2011 07:56
od tholis
Volně přeloženo: dej mu za uši ať víš co vydrží :D

Re: Problém - rozdílné tlaky ve válcích za studena a za tepla

Napsal: 02 bře 2011 19:28
od Beaver
Jinak někde může být prasklina. Studený to "fouká" a po ohřevu se to roztáhne a začne těsnit.