Stránka 1 z 1

Casovanie cyklu vstreku paliva

Napsal: 26 kvě 2011 22:47
od JRD McLAREN
Lidicky precital som uz spustu navodov, ako "nespravne" nastavit moment vstreknutia paliva.
a tak som zacal trochen experimentovat, ale chcem sa este spytat skusenejsich...

sekvencia zapalovania je 1-3-4-2, ideme full seq. z cam sync..
max. mozny predzapal je 54 st. (ci pojde aj 60 ..?? trig je 60-2) to len pre informaciu.

je dobre vstrekovat palivo nad este zatvorene sacie ventily ...??
(co mi pride trochu blbost "skladovat palivo" 540st v sacom potrubi, nez bude konecne "vpustene do vnutra")
alebo teda mne pride rozumnejsia varianta, vstreknut tesne pred otvorenim sacieho ventilu,
prip. uz pri otvorenom ventile, kde "sa cestou" lepsie premiesa s prudiacim vzduchom..

???

Re: Casovanie cyklu vstreku paliva

Napsal: 27 kvě 2011 14:22
od Taboo
Smazano

Re: Casovanie cyklu vstreku paliva

Napsal: 27 kvě 2011 16:38
od JRD McLAREN
Diik..

vacsinu navodov co som cital, tak radili vstrekovat palivo v momente, ked je na konkretnom valci aj Ignition.
napr. IGN order 1342, INJ order 1342 ..
co sa mi ale neosvecuje, lebo pri ITBs dochadza v urcitych otackach k back-flame,
a tiez aj spozdenie pri accel & accel-enrichment je dost poznatelne, prvotnym poklesom otacok
a neochotu motora ist do otacok.. (tiez zle startovanie a pod neduhy)

Som uvazoval, ze by bolo idealne vstrekovat v poradi 4213,
teda v momente ked je na 1.valci ING, na 4. bude INJ.
Ecu vstrekuje palivo po TRIGGER signaly, co je cca 60st pred TDC.

..ale aby bol teda dostatocne chladeny ventil...
bolo by asi idealne mat palivo vstreknute skor..
1.valec ING - 2.vale INJ = teda vstrekovanie v poradi 2134
a potom nasledne doladenie casovania vstreku..

Re: Casovanie cyklu vstreku paliva

Napsal: 27 kvě 2011 17:03
od Taboo
Smazano

Re: Casovanie cyklu vstreku paliva

Napsal: 27 kvě 2011 21:22
od JRD McLAREN
Taboo dik za radu ..
toto by som sa asi dost tazko niekde inde docital...

momentalne je to nastavene tak, ze palivo je vstreknute cca 60st pred BDC..
teda celkovo cca 240st pred TDC .. a rozdiel v chode motora je 100 a 10 ..
tiez odozva na plynovy pedal je lepsia, startovanie, a nestriela to ..ani do sania ani do vyfuku..

este je treba troska poriesit ign-retard pri accel-enrichment.. ale to uz bude detajl..
(aj tak si este overim poradie osciloskopom)

Re: Casovanie cyklu vstreku paliva

Napsal: 28 kvě 2011 04:16
od Taboo
Smazano

Re: Casovanie cyklu vstreku paliva

Napsal: 28 kvě 2011 10:07
od JRD McLAREN
jo.. takze v zaverecnej faze ladenia by bolo dobre sa pohrat s touto tabulkou..

IPW su zatial na idle okolo 3.2ms a vo full-load okolo 13-14ms

Re: Casovanie cyklu vstreku paliva

Napsal: 28 kvě 2011 20:36
od Taboo
Smazano

Re: Casovanie cyklu vstreku paliva

Napsal: 29 kvě 2011 23:10
od Libor12
tohle by se ti mohlo hodit http://www.ulozto.cz/9162931/injectrange-exe" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Casovanie cyklu vstreku paliva

Napsal: 29 kvě 2011 23:21
od Taboo
Smazano

Re: Casovanie cyklu vstreku paliva

Napsal: 30 kvě 2011 22:08
od JRD McLAREN
dobry prograamek ... diky .. 8)