Stránka 1 z 1

rovnání bloku a hlavy

Napsal: 26 čer 2011 22:46
od tom28
dotaz na ty zkušenější...... potřebuji srovnat blok i hlavu. Jelikož na motor půjde turbo, chtěl bych toto ošetřit jak jen to nejlépe půjde. O co jde..... setkal jsem se s názory že orovnání "nožem je lepší jak brusem" nůž zanechá povrch hrubší a při dotažení se "zakousne" do těsnění.... tudíž je odolnější proti případnému "fouknutí těsnění" jak blok a hlava která je "absolutné hladká od brusu" .....
jako každé tvrzení má i tohle své odpurce........
co vy na to? děkuji

Re: rovnání bloku a hlavy

Napsal: 27 čer 2011 09:37
od JRD McLAREN
az si dobre spominam, tak napr. VW udava nejaky udaj o "drsnosti povrchu"
a tiez to zalezi aj typu pouziteho tesnenia ..(klingerit/MLS)

takze akosi neviem ci na toto existuje jednoznacna odpoved..

..Kentoya ci Krosmen ci Libor ci kto, pouzivaju nejaky pripravok v sprayi..
na Taboove doporucenie..

Re: rovnání bloku a hlavy

Napsal: 27 čer 2011 11:07
od LJay
Hrubost by se měla dodržet podle specifikace výrobce těsnění.

Co vím, tak pro MLS je potřeba většinou hladší povrch a pro grafitový těsnění hrubší.

Ten cooper sprej používá Libor, tak se ho zkus zeptat na to jaký s ním má zkušenosti. Z toho co sem četl se názory na jeho používání liší, takže to chce spíš nějaký názor z praxe.

Re: rovnání bloku a hlavy

Napsal: 27 čer 2011 12:02
od blázen
především bych použil kovový těsnění

Re: rovnání bloku a hlavy

Napsal: 27 čer 2011 12:21
od LJay
Pokud se bude motor přeplňovat, tak určitě MLS nebo nechat vypálit z mědi.

Re: rovnání bloku a hlavy

Napsal: 27 čer 2011 18:49
od JRD McLAREN
no a Taboo tu zase desi pisal, ze aj ked pouziju lubovolne velky vysavac, tak pouziva racej obycajne klingeritove tesnenia,
nez "predrazene" MLS tesnenia..

a ja po tom co som musel prvy raz rozobrat motor, kedy som mal MLS..
tak som si povedal, ze tiez dam racej nas5 klingerit...


TAK SI VYBER ..

Re: rovnání bloku a hlavy

Napsal: 27 čer 2011 18:56
od blázen
klingerit tam klidně dej i se starýma šroubama.. :lol:

Re: rovnání bloku a hlavy

Napsal: 27 čer 2011 19:25
od Ultima
tmel na okna rulezzz :lol: :lol: :lol:

Re: rovnání bloku a hlavy

Napsal: 28 čer 2011 01:13
od kentoya
mám pocit, že právě taboo psal, že používá kov ve spojení s permatexem, jelikož si nenechá od kohokoliv či čehokoliv diktovat kolik tam nakonec foukne

v podstatě na obyčejné těsnění, je lepší hrubší povrch, drsnost ti nepovím, já si nechávám bloky brousit a používám nerez mezi blok a hlavu, dříve jsem mazal vazelinou film, ted stříkám permatex a je to super

Re: rovnání bloku a hlavy

Napsal: 28 čer 2011 22:28
od tom28
ten permatex jsem našel jen jako 2 složkové lepidlo s teplotní použitelností asi do 150 stupňů....... to asi nebude ono že?
nějak se nemohu rozhonout, co zvolit......jako těsnění...... přijde mi že na dieslech který mají větší KP jak benzínový motor .... a k tomu ještě foukají jim to s bězným těsněním taky maká........
Na nerez máš povrch bloku a hlavy ale hladký ne?

Re: rovnání bloku a hlavy

Napsal: 29 čer 2011 10:50
od kentoya
hladký
http://www.olejshop.cz/lepidla-a-tmely/ ... 5g-60-027/" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: rovnání bloku a hlavy

Napsal: 30 čer 2011 08:19
od Krosmen
Taboo tady někde písal že používá drsnější povrch hlavy a bloku společně s "organickým" těsněním většinou originální díly a permatex do drsnějšího povrchu se těsnění lépe "zakousne"....permatex nejlépe ze států ve spreji-Libor ho umí-budu ho také potřebovat....

Re: rovnání bloku a hlavy

Napsal: 30 čer 2011 17:35
od JRD McLAREN
Taboo tady někde písal že používá drsnější povrch hlavy a bloku společně s "organickým" těsněním většinou origin
mmm. to je teda presne jakee..??
ja si idem dat vyrobit klingerit, ale kazdy jeden otvor, teda okrem dier na sruby, bude okovany rovnako ako je to na valcoch...

Re: rovnání bloku a hlavy

Napsal: 01 črc 2011 08:27
od Krosmen
já používám origo těsnění,orovnání se provádí ne najemno ale je drsnější a permatex a zatím to funguje i na moorech které měli problém s těsněním....