Stránka 1 z 2
značeni vstřiku
Napsal: 02 říj 2011 20:08
od kozorozecek
potřebuji možna začatečnickou radu chci kupovat vetši vstřiky na moje auto podle čeho se řidit jak poznam jake typ vstřikovaču
mam tak aby my pasovali nove tvar sedla a tak podobne
Re: značeni vstřiku
Napsal: 02 říj 2011 21:00
od JRD McLAREN
mozno ti toto pomoze..
http://www.bosch.com.au/content/languag ... ectors.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: značeni vstřiku
Napsal: 03 říj 2011 21:13
od kozorozecek
spiše bych potřeboval vedet jak poznam kterej typ vstřiku bude pasovat do moji lišty a potrubi je to anglicky a přes překladač jsem se ztoho nic otom nedozvedel
Re: značeni vstřiku
Napsal: 04 říj 2011 03:12
od Libor12
přímo na vstřiku je výrobce a číslo. Dej ho sem a já Ti řeknu co je to zač. Nejaké mám doma tak se mužem domluvit.
Re: značeni vstřiku
Napsal: 04 říj 2011 14:36
od blázen
hlavně pak vyčistit

Re: značeni vstřiku
Napsal: 05 říj 2011 20:48
od kozorozecek
supr jak se dostanu do garaže nafotim opišu a ozvu se
Re: značeni vstřiku
Napsal: 12 říj 2011 18:34
od kozorozecek
tak konečne jsem se dostal do garaže vstřiky co jsou v aute jsou černe vyrobce simens a čislo nanich je 000 078 81 23 jaka je jejich identifikace?
Re: značeni vstřiku
Napsal: 12 říj 2011 18:57
od blázen
Re: značeni vstřiku
Napsal: 12 říj 2011 19:16
od kozorozecek
pak se my valej doma ješte jedny z komprsoru 000 078 85 23ty jsou červeny pak fialovy 000 078 72 49 a jedny se znakem mercedes a ty maj dve čisla z jedny strany 000 078 73 23 a zdruhe 0280 155 209
Re: značeni vstřiku
Napsal: 12 říj 2011 19:56
od Libor12
kozorozecek píše:tak konečne jsem se dostal do garaže vstřiky co jsou v aute jsou černe vyrobce simens a čislo nanich je 000 078 81 23 jaka je jejich identifikace?
To by měly být 315cc body typ ev1 neudělal jsi náhodou fotku aby měl jistotu. Mám doma nové 440cc od bosch,taky ev1,na ceně se určitě domluvíme.
Re: značeni vstřiku
Napsal: 12 říj 2011 20:35
od kozorozecek
posilam fotky, v aute mam ty s kratkou špičkou ale telo maj všechny stejne
Re: značeni vstřiku
Napsal: 12 říj 2011 20:41
od JRD McLAREN
ma tak napda, je niekde aj prevodova tabulka..
z ccm/min na g/min ..??
EDITED:
cervene by mali byt 380ccm/min @3Bar
Re: značeni vstřiku
Napsal: 12 říj 2011 20:59
od kozorozecek
nejsem si prave jist jestly se to deli podle barev navic ve špičce v jednejch vstřikach je jedna vetši dirka v jednejch jsou dve dirky kolmo k lište a v dalšich jsou dve dirky soubežne s lištou a ted babo rad
Re: značeni vstřiku
Napsal: 12 říj 2011 21:05
od Libor12
jak píše jrd. Každý výrobce si to dělí podle barev. Taky jsi nám ještě neřekl kam az chceš jít s výkonem? 440 s 80% duty jsou zhruba do 280hp při 3bar,pokud správně počítám. Někde jsem na to měl přímo kalkulačku. Počet dírek nesouvisí s průtokem,je to o tvaru a dobrém rozprachu paliva.
Re: značeni vstřiku
Napsal: 12 říj 2011 21:22
od kozorozecek
rad bych minul hranici 300ihahaču tu nejakou kalkulajdu jsem zkoušel hledat nebo vubec nejake info ale jelikož nejsem jazyku znalej tak jsem nemel štesti.že dirky neudavaji prutok mi je jasne ale nevim proč je každa triska jina jako proč maj ruzne rozmisteni tech direk a jedny maji jako by prodlouženou tu špičku
Re: značeni vstřiku
Napsal: 13 říj 2011 19:46
od kozorozecek
koukal jsem na zahranični fora pro mercedes a všude doporučuji 500-600ccm
Re: značeni vstřiku
Napsal: 13 říj 2011 22:34
od JRD McLAREN
no moje povodne vstrekovace vyzerali takto..
http://195.28.90.62/dohc/c20xe/dscn6915s.jpg
nove maju kratku spicku a 4 otvory..
a kalkulacka je napr. aj tu
http://www.witchhunter.com/injectorcalc1.php4
Re: značeni vstřiku
Napsal: 14 říj 2011 18:32
od kozorozecek
tak ta kalkulajda je super neco takovehio se rozhodne hodi a moc ty dlouhe špičky mam taky na jednejch vstřikach akorat to nejsou s tou kubaturou:-(
Re: značeni vstřiku
Napsal: 14 pro 2011 21:05
od Malutky
asi už to není moc aktuální ale asi by ti pomohlo tohle
http://users.erols.com/srweiss/tableifc.htm" onclick="window.open(this.href);return false; tam najdeš že ty vstřiky z mercedesu nic moc 197cc/min
Re: značeni vstřiku
Napsal: 15 pro 2011 20:38
od kozorozecek
při mem pracovnim vitiženi se na auto moc nedostava takže veřim že aktuelni to bude i za rok:-(
mrknu nato ješte bych potřeboval poradit s tema omama nejak to vysvetlit co je standar co je lepši
jestli vetši odpor nebo menši??
Re: značeni vstřiku
Napsal: 16 pro 2011 09:24
od JRD McLAREN
..dobra stranka..
to ci zvolit HiZ ci LowZ vstrekovace zalezi na ECU..
ze na ktore je stavana...
LowZ (by mali) mat lepsie casove odozvy, mensi narok na spotrebu el.energie
(teda ide hlavne o ten lepsi reakcny cas)
ale nie vsetky standalone ecu ich dokazu ovladat.
...ludia to riesia taq, ze zapajaju do obvodu odpory, ale mne to nepride ako to najlepsie riesenie..
...cize ja som pre moju ecu zvolil HiZ vstrekovace...
Re: značeni vstřiku
Napsal: 16 pro 2011 22:06
od Fifi
JRD McLAREN: ...menší odpor-vyšší proud-stejné napětí-vyšší výkon-vyšší spotřeba el. proto ty lepší časy...
Re: značeni vstřiku
Napsal: 16 pro 2011 23:34
od kozorozecek
tak ted vtom mam uplne bordel mužete mi to vysvetlit trošku polopate přeci jen jsem blondak dekuji za pochopeni

Re: značeni vstřiku
Napsal: 17 pro 2011 09:45
od JRD McLAREN
Fifi píše:JRD McLAREN: ...menší odpor-vyšší proud-stejné napětí-vyšší výkon-vyšší spotřeba el. proto ty lepší časy...
no ked plati ohmov zakon, co asi ano ...tak mash pravdu..(a ja som sa mylil)
ja som si ale poslednou dobou vsimol, ze u "novych" vwag (s lowz) nejdu vstrekovace na 12V (teda palubne napatie 13.5-14.5v)
ale na svorkach nameras "iba" 5V, a zapojenie je riesene tak, ze obidva dratiky zo vstrekovaca su pripojene priamo do riadiacej jednotky
..nie teda "klasicky", jeden kontakt vstrekovacov na +12V, a druhy do ECU (na tranzistor na spinany - )
cize
predpokladam ze v ECU je spinaci obvod pre vstrekovace, teda pre kazdy jeden vstrekovac, je riesene spinanie oboch polov... (el. kontaktov)
cim je odstranene oplyvnovanie sa vstrekovacov navzajom "kdejakym zbytkovym napatim", "virivim prudom", "samotnou indukciou vstrekovaca" a pod.
(cize dosiahnuta presnejsia dodavka paliva)

Re: značeni vstřiku
Napsal: 17 pro 2011 10:38
od Fifi
Může být, já se o ty "novinky" nikdy nezajímal, takže k tomu nemám co napsat... reagoval jsem hlavně na ten ohmův zákon, takové malé popíchnutí, v dobrém samozřejmě.
Edit: Tak mě napadá, kdyby tam bylo těch 5V stabilizovaných bez ohledu na kolísání palubního napětí z jakéhokkoli důvodu (horší aku., pomalý regulátor v alternátoru, případně jeho porucha atd...), tak by vlastně ze hry vypadla "mapa" korekce delky vstřiku vs. napětí aku... - další plus pro přesnost vstřiku.

Re: značeni vstřiku
Napsal: 17 pro 2011 12:03
od semysak
HiZ - vstrikovace s velkym odporem (impedanci)
budi se tak ze se pripoji na napeti po celou dobu vstrik impulsu
LoZ - s malym odporem (impedanci)
budi se tak, ze se v ramci jednoho vstrik impulsu pripoji nejdriv rovnou na napeti po otviraci dobu, tim se zajisti rychle otevreni a pote proud vstrikem poklesne. vypada to hodne sofistikovane ale je to udelane tak, ze pokles proudu se dela modulaci spinace vstriku (PWM) na nejakou mensi honotu proudu dostatecnou pro pridrzeni vstrikovace otevreneho.
edit: elektricky mezi LoZ a HiZ je vtsinou rozdil v materialu dratu civky - hiz mosaz a loz med
Re: značeni vstřiku
Napsal: 17 pro 2011 12:31
od Libor12
Re: značeni vstřiku
Napsal: 02 říj 2015 11:23
od bóďa
oživím toto téma.
neví někdo, z čeho použít vstřiky cca 500 ccm, který by pasovaly za
bosch 0280150804 311ccm? ať jsem hledal, jak jsem hledal, všechno mělo menší průtok..
Re: značeni vstřiku
Napsal: 13 říj 2015 22:03
od bóďa
...
Re: značeni vstřiku
Napsal: 13 říj 2015 22:06
od JRD McLAREN
??
co tu teda bolo ..??
okrem troch bodiek ...