jo děkuji.... jen jsem se tak nějak chtěl vyhnout objednávky ze zahraničí..... vzhledem pořizovací ceně a ceně poštovného......
Jelikož ustí do výfuku bude asi 60 cm za turbem, a počítám s větší teplotou plynů, uvažoval jsem o použítí ventilu, který by byl umístěn někde v půli cesty ke klikové skříni..... tam bych ho vsadil už do hadicového vedení, a mohl bych už použít ventil podobný co je na podtlaku u brzd. Chtěl bych znát tvůj názor, jestli by umístění tohodle ventilu mělo nějakej zásadní vliv samotnou funkčnost, kdyby nebyl přímo u ustí do výfukové větve.......
A jestě jeden dotaz, "když už jsi zareagoval", tak zda bude odsávání fungovat pokud bude vstupní trubka do výfuku přibližně 25mm a výfuková trubka má 60 mm.
Jde o řadový 6válec 2,8 turbo. Jelikož odsávání z klikové skříně je vyvedeno v tomto průměru, chtěl bych tento průměr pokud možno zachovat...
jde mi především o poměr průměrů těchto trubek, jelikož neznám zákonitosti úspěšného "ejektoru" .... jinak konstrukce vstupní trubky je tedy ideální pod úhlem 45 st. a trubka v konci uříznutá také pod úhlem 45 st."respective 135 st." tak aby zakončení trubky šlo s osou toku výfukových plynů.... tedy s osou výfukové trubky? Někde jsem viděl ještě zářez v trubce, který mi spíše připadal jako aretační zářez pro přivaření, než jako nějaký funkční prvek.
Ptám se hlavně proto, abych neudělal něco, co v konci bude kontraproduktivní..... protože není nic jednoduššího než vyvést to pod auto do atmosféry. ale vzhledem k tomu že už jsem s tím strávil nějaký čas, chtěl bych to dokončit a odzkoušet
