Stránka 1 z 1

Prvodovka - vyber

Napsal: 03 bře 2012 10:54
od JRD McLAREN
ktoru prevodovku by ste zvolili ...
z hladiska odstupnovania prevodov.

Re: Prvodovka - vyber

Napsal: 03 bře 2012 10:56
od JRD McLAREN
druha...

Re: Prvodovka - vyber

Napsal: 03 bře 2012 17:04
od infinity
A k cemu a na jake auto (vykon? vaha?) Cestovani po dalnicich? Po mesta? Okruhy? spotreba?

Re: Prvodovka - vyber

Napsal: 03 bře 2012 18:13
od honza 2.0 16v
tu s menším propadem otáček... obojí je očividně serie, kde jsou nahovno ostupňovaný 3-4.. 5tku bych nechal na pohodlnější přesuny po ose.. jet 120 aby motor točil 5000 je dost nepohodlný... pokud nechceš začít tahat auto na podválu..

ideál je 5tka aby šla při 130 na nějakecj 4000 otáček, možná trochu míň..

jinak pokud je možnost, vzít obě a zkusit jestli jdou všechny kolečka zaměnit (aby nebyla 1 a 2 na vstupním hřídeli napevno,..to yb ses moc nepohnull..)

1čka z 1 (3,545)
2jka z 1 (1,952)
3jka z 2 (1,348)
4ka z 2 (0,977)
5tka - dle zvoleného stáleho SP, abys měl nějaký rozumný otáčky při cestovní rychlosti na přejezdu...s 0,707 a 4,176 to dává při 130km/h lehce přes 3500...

samozřejmě bych volil SP 4,176, čímž vylepšíš akceleraci a zlepšíš maximálku... nevěř tomu že to Vmax na papíře opravdu dosáhneš...pasivní odpory jsou velký, výkon motoru na to nemá... s kratším řpevodem tu Vmax spíš zvýšíš...

Re: Prvodovka - vyber

Napsal: 03 bře 2012 20:40
od JRD McLAREN
no tak aby boli komplet informacie..

jednu F16ku som uz ukrutil (3.94), tato druha co tam je zrejme tiez nebude mat dlhu zivotnost..
auto je "uz asi hobby racing" ..drag, okruh ..sem tam volaco z toho...
a sem tam aj do tesca na nakupy, ..dialnica ojedinele...

vykon bude niekde od 180hp do 200hp, vaha zhruba 1100kg, fwd

prevodovka F23 by mala zniest krutak takych 220Nm..
http://www.opel-infos.de/getriebe/f23.html" onclick="window.open(this.href);return false;
este tak niekde zohnat verziu s prevdom 3.95 nedajboze 4.17

Re: Prvodovka - vyber

Napsal: 04 bře 2012 01:20
od HondaMan
Více se mi líbí ta druhá (F23).

Na nějaké větší závodění by to chtělo delší jedničku, asi i trochu dvojku a kratší 4 a 5. (Ale chápu že to není tak jednoduché)

Re: Prvodovka - vyber

Napsal: 04 bře 2012 09:51
od JRD McLAREN
lepsia by bola asi tato s prevodom 3.95, ale zohnat to je problem..
F23 som nasiel na predaj 4 na autobazare, a potom na opelklube dve
z druheho konca repuliky, co mi bol chalan ochotny poslat informacie o nich

Re: Prvodovka - vyber

Napsal: 04 bře 2012 09:54
od JRD McLAREN
a toto bola povodna.....
dllllhaaaaa .....(jak babske reci)

Re: Prvodovka - vyber

Napsal: 04 bře 2012 12:36
od infinity
Pokud mas auto na sportovni jizdu, tak vmax 250 a 270 je holy nesmysl pokud nemas 500+ps na naprave :D V realu se na to dostanes mozna na dalnici parkrat za zivot, takze je na zvazeni jestli to opravdu potrebujes...

Ve vsech verzich je problem jak psal Honza, cili diry na 4 a 5 stupni.

Re: Prvodovka - vyber

Napsal: 04 bře 2012 13:03
od JRD McLAREN
cisla Vmax su o nicom.. tam sa auto v zivone s 200hp@1t nema sancu dostat
cisla v tabulkach su nahodene "z mudrych kniziek", kde su udane jednotlive prevody/stupne

treba to brat s rezervou, ...a vyberame s toho co mame / je k dispozicii...
neakosi niesom ochotny dat 3-4tisic libier za prevodovku od Qualife..

do auta viem narvat prevodovky F13 F16 F18 F20 F23 F28..ale kazda ma svoje vyhody a nevyhody..
(F28ma je prakticky nesehnatelna, a pre moje auto zbytocnost)

po F23 som siahol preto, lebo by mala zniest krutiaci moment do 230Nm, ma radenie na lanovody
a hydro-lozisko na spojke..

F20na je pomerne dlha...
F18ka by sa hadam aj dala najst/vyskladat ale stale ma radenie riesene tym "blbym klbovym mechanizmom"..