Poslal jsem ti veci ktere mam na aute ja. Je mozne vse resit homo-domo, s jinym FMIC treba z ciny a koupit i levne silikonove hadice a spachat to v garazi. Urcite to bude mit vetsi efekt jak originalni IC (ten pri 170HP teda rozhodne nestaci a mel bych obavu=vazne uz je slabej i na serii!). Ja jsem to nechtel pac jsem chtel zachovat predni vyztuhu bez rezani, chtel jsem FMIC v originalnim uchyceni atd.
Jinak 170HP je na serii tak akorad. Protoze mas 2006 uz asi nemas KKK ale Garrett turbo, takze to by mohlo drzet nejakou chvili na tvem vykonu. Kazdopadne zalezi take na krouticim momentu aby se ti casem neodporoucela dvouhmota, casem urcite dostane za usi i lamela..Zalezi jak jezdis. Kazdopadne to je hudba budoucnosti, dle meho. Pokud by si dal ten FMIC co mam ja tak tech 230HP by to mohlo uchladit, za predpokladu ze by si dal hybridni turbo. Ja pujdu cestou originalniho turba Garrett 1749 VB z ARL motoru a rad bych neco kolem 200HP.
Pokud budes chtit vic jak 170HP uz to chce rozhodne jine turbo. FMIC uz melo davno byt! (minimalne vyrezany podbeh!) Chtelo by to uz i lamelu s HDS (posles lamelu do
http://www.renovak.cz" onclick="window.open(this.href);return false; +700Kc a oni ti poslou zpet lamelu co snese vetsi kroutici moment). Pomalu bych premyslel o podvozku (ja jsem spokojen z HP-sporting - 20tis vcetne pruzin-mozna bych umel levneji) a brzdach (dal bych 312mm kotouce a brzdice s O1RS)
Podvozek
http://www.hpsporting.cz/?k=3#p5" onclick="window.open(this.href);return false;
Vyfukove potrubi bych doporucil od blueflamu, nebo se dela o malilinko drazsi od milteku. Oboje se dela i vcetne katalizatoru i bez a je to opet plug and play. Bohuzel kazda sranda neco stoji. Na druhou stranu to je vyzkouseny, spocitany, ma to svary jake to ma mit, je to kvalitni material a effekt je zarucen. Vse je v prumeru cca 60mm takze zase do nejakych 250HP rezerva.
Vyfuk:
http://www.hothatchshop.cz/skoda/fabia-6y-99-07/vyfuk" onclick="window.open(this.href);return false;
Pak je moznost vykuchat katik, nahradit trubkou a funguje to take, ale ja osobne budu volit miltek

Proste kdyz neco delam rad to delam poradne. A tak to mam se vsim. Hold jsem magor, pokud ses sikovnej, mas garaz a zkusenosti, delej si to sam, efekt je o neco malo stejnej. Nebo to dej nekomu at ti to levne udela, ale muzes narazit za svini, nebo kup drahe vyrobky plug and play

To je na tobe
Tady jeste vlozka do filtru. Ma ji tam hodne lidi co znam, ale ja radsi origo papirak jak jsem psal.
Vlozka:
http://www.hothatchshop.cz/skoda/fabia- ... i-885.html" onclick="window.open(this.href);return false;
edit: U HHS bych mozna neco umel jit dolu, to same mozna u HP
Edit2: Vse je o penezich. Pokud chci kone musim mit penize, nebo si umet poradit. Pri tvem setupu bych se vykaslal uplne na sani a menil filtry (sani z cupry co jsem psal se stejne projevi po cipu) a resil bych nejak FMIC, pac ty teploty tam budou v lete dvojnasobne a treba u EGT to prej hazi taky moc nehezky cisla uz v serii

Urcite bych vyhodil EGR, ten te bude stat 1500Kc odstraneni chyby a par stovek za zaslepky..A pokud dal nechces investovat, tak to prd
