Stránka 1 z 1
STK a úpravy
Napsal: 21 bře 2012 21:43
od Chaindler
Budu měnit atmosférický motor za ten samý, jen s turbem. Nikde v dokladech auta není napsáno nic o plnění a rozdíl mezi 4G63 a 4G63T v názvu doufám půjde snadno ukecat, i když nečekám, že by si někdo toho písmenka mohl všimnout. Navíc to je auto z roku 1992, tak doufám, že to bude ok, myslíte, že tento předpoklad je opravdu správný? Třeba jsem na něco zapomněl...
Jak je to s úpravami typu průchozí výfuk? To mi na emisích asi nemá šanci projít že?
Budou na STK řešit věci typu, že mám v autě zastavěný velký FMIC na místě kde být nemá?
Re: STK a úpravy
Napsal: 21 bře 2012 21:56
od tholis
Chaindlr: Vse cvo nema homologaci nema na aute co delat. Ja mam FMIC za neporusenou prickou, emise to spise zlepsi, nikde jsem nic nerezal, nikde to nicemu nevadi, presto by me s tim na STK vykopli. V tvem pripade pokud auto neni moc zname, FMIC bude nainstalovanej pomoci cernych siliko spojek a vedeni, bude nejlepe cerne, tak si toho smejdi na STK nevsimnou. Pokud ale narazis na normalni lidi, nebal bych se niceho

Je to o lidech, mam zname ktere pusti veskery tuning ktery je tuning v pravem slova smyslu=brzdi to, drzi to, nikomu to neublizi, pak jsou lidi co resi i blbe FMIC
Pruchozi vyfuk=nbez katalizatoru a tlumicu= spatne emise a hlucnost=nemel by si projit.
Pruchozi vyfuk=se sportovnim tlumicem a katikem = mel by si projit..ale zase plati ze to musi vypadat ze to na auto patri (kdyz chytnes smejda)
Re: STK a úpravy
Napsal: 21 bře 2012 22:03
od Chaindler
Vycházím z úvahy, že všechno na autě ze série nemá značky homologace, takže je tu jistý prostor pro "no je to starý auto a tohle se mi vysralo, tak proto to teď září novotou"

Re: STK a úpravy
Napsal: 21 bře 2012 22:06
od kony5
na emisích přepneš počet válcu tím pádem máš ve zkutečnosti nižší otáčky než jsou změřené a spaliny projdou.....spaliny nejsou problem...STK mi nedali kvuli 2 brzdovým světlům uprostřed (jedno za sklem druhe na křidle) a předním dením svícením které sem měl homologované .... protože jsou sice homologovane ale nejsou scháleny na konretní typ vozu.... vždycky bude v něčem problem bohužel ..to je čr
Re: STK a úpravy
Napsal: 21 bře 2012 22:15
od Flinta
tady nam to na STK i emisich proslo bez problemu a ze tu jsou buzeranti. bylo to v galantu a v pohode.
Re: STK a úpravy
Napsal: 22 bře 2012 11:01
od Chaindler
Flinta: výměna motoru prošla nebo ten výfuk bez katu?
Re: STK a úpravy
Napsal: 22 bře 2012 11:15
od Takeshi
protože to je starý auto tak to budou řešit,a ten výfuk už podle zvuku bude jasnej

Re: STK a úpravy
Napsal: 22 bře 2012 11:40
od Chaindler
blbě jsem se vyjádřil, myslel jsem tím výfuk bez katu, koncovej tlumič nechám, bez něj by jim praskla hlava asi

Re: STK a úpravy
Napsal: 22 bře 2012 11:54
od Tom_
no ja mam delany vyfuk na zakazku z nerezu, stredovy tlumic + koncovy tlumic a slyset to jde pekne,je to NA verze. S tim ze budes menit motor za preplnovany, bych problem nevidel,malo kdo se v tom az tak vyzna,emise by si mel mit lepsi a co se tyce zvuku,tak ten by mel byt utisen prave turbem.Takze bych problem nevidel,ale ono je to opravdu clovek od cloveka...
Re: STK a úpravy
Napsal: 22 bře 2012 11:57
od Fizzbiker
zs zkusenosti spis bude držkovat že nemas origo airbox ale hribek, nejaky turbo nebo neturbo

tim spis ze v pejprech to opravdu není a typ motoru sedí,....
Re: STK a úpravy
Napsal: 22 bře 2012 12:13
od blázen
Já prošel vždy a sevším

Re: STK a úpravy
Napsal: 26 bře 2012 04:02
od fakieVW
Jak trefíte debila tak neprojdete ani s originál autem z výroby. Na IC ti nemuže na stk nic říct,protože originál Ic taky nemají homologaci. Silikonové modré hadice taky nemůže zakázat protože jsou to náhrážky originálních a prodávájí se bohužel v modré barvě

Nesmí samozřejmě IC lezt ven z vozu

Re: STK a úpravy
Napsal: 05 kvě 2013 16:05
od Aldwine
Caute.
Ja chcem dat na Toyotu Yaris sanie KN i57 original typ na auto. Neviete ako to je pri tomto sani s homologáciou? Viem ze v USA je to okrem Kalifornie ok. Je to ok aj tu? Budu s tym problemy pri STK?
Diki moc
