Stránka 1 z 1
Úpravy motoru - jak začít?
Napsal: 30 bře 2012 11:17
od Cvelik
Zdravím potřeboval bych poradit. Mam v plánu si v blízke době koupit auto a chci začít upravami motoru. A potřeboval bych vedět začít nejlépe začít[/b]

.
Re: Motor
Napsal: 30 bře 2012 11:21
od wesly.TDI
jestli to bude tve první "tuning" auto z druhé čí více rukou, začal bych G.O

Re: Motor
Napsal: 30 bře 2012 11:27
od Cvelik
Naskytla se mi totiž nabídka ke koupi auta Rover 400 1.6 (82 Kw) za dost dobre penize a přemyšlel jsem ,že bych ho hodil do lehkého zavodniho stylu.
Re: Motor
Napsal: 30 bře 2012 12:03
od wesly.TDI
pokud hodláš opravdu mít auto, a věnovat se tuningu po svém, a mít z toho radost a i ten "tuning" poznat na výkonu, do auto viz.výše určitě nechoď

, nevím co chceš na atmosferické 1.6 od Roveru upravovat

, max.sání, které ti zvýší tak leda spotřebu a přidá pár koníků

, poři´d si raději něco v turbu, punto,uno,coupe, Octávku I s 1.8T apod.

, do rovera bych určitě nešel s tím, že na tom něco poladím

Re: Motor
Napsal: 30 bře 2012 12:16
od Medved
ted je nejaky uno za 16 na bazosi (prej po vyvareni)

1.3 turbo coz by bylo pro zacatek dostatecny

Re: Motor
Napsal: 30 bře 2012 12:34
od wesly.TDI
no una už jsou vetšinou po smrti všechny

, vim o jedno 1.4T, ale ten je za astronomickou cifru

Re: Motor
Napsal: 30 bře 2012 13:26
od Cvelik
Aha

a řekněme-li ,že bych kdybych jeden měl... Čím bych měl jako "lajk" začít (v motoru). Protože určite bych prvně udělal podvozek,byzdy....
Re: Motor
Napsal: 30 bře 2012 13:45
od Rolljoin
začal bych tím že bych víc hledal a četl a míň psal hloupé otázky
Témata jaké si vybrat auto určitě najdeš a potom není problém najít co na něm opravit / upravit
Re: Motor
Napsal: 30 bře 2012 13:46
od wesly.TDI
u turbo motoru ti stačí otevřít sání (sport filtr popř.celé sání, odstranit nesmylsly typu kat,stř. tlumič atd a, pak si pohrát s turbem, dát mu do systému BOV ventil, a zvednout mu rozumně tlak

, popř. nechat i naladit ECU u novšího stoje

Re: Motor
Napsal: 30 bře 2012 14:03
od Cvelik
Diky moc

Re: Motor
Napsal: 30 bře 2012 14:07
od tholis
S tvymi znalostmi si adept na to aby te nekdo osidil, obral o penize a ve finale si to horkotezko daval do serioveho stavu. Pokud jeste nemas auto, tak nejvic usetris penize tim ze si uz od zacatku koupis to co uz je na parametrech co pozadujes a chce upravit a to primo z vyroby. Nejlevnejsi tuning auta je koupit jine a lepsi auto, to ti tu rekne kazdej. Takze pokud nic nemas a nedrzi te to u srdce jako spoustu magoru zde, kup neco co uz ma v zakladu dobrej podvozek, dobrej motor (s pripadnym potencialem) apod.
Byt tebou pokud mas penize ber benzinovy turbomotor, nejlepe japonce, pokud si chudsi a lajk tak 1,8T nebo 2.0TSI od VW.
Pokud penize nemas ale rad by si cokoliv delal kup nejakou starou plcku od fordu, fiatu (mistni poradi) a hraj si za ar korun nebo pokud chces zaroven i neco nenakladneho na provoz, bezpecne a prakticke jdi do 1,9TDI nafty..
Re: Motor
Napsal: 30 bře 2012 14:28
od Cvelik
Jasně ja jsem jen potřeboval vědět jak na motory, jak se unich nejlepe zvedne výkon... Ohledně podvozku, brzd atd. tomu všechno tozumim.
Re: Motor
Napsal: 30 bře 2012 14:40
od Tead
Nejprv si ujasni jaký chceš auto - na co... a kolik do něj chceš dát peněz..nic jako univerziální rada pro zvýšení výkonu neexistuje

a hlavně co si představuješ pod zvýšením výkonu ..nemyslím to zle vůbec to tak neber, ale musíš mít představu o tom jaký chceš vlastně to auto a k čemu..myslím, že tholis to napsal rozumně

Jestli rozumíš všemu na podvozku a brzdách a jejich úpravách/nastavení, tak to tě obdivuju

já po 7mi letech motání se okolo závodních aut bych o sobě tohle nikdy netvrdil

Re: Motor
Napsal: 30 bře 2012 15:21
od Medved
tholis píše:S tvymi znalostmi si adept na to aby te nekdo osidil, obral o penize a ve finale si to horkotezko daval do serioveho stavu. Pokud jeste nemas auto, tak nejvic usetris penize tim ze si uz od zacatku koupis to co uz je na parametrech co pozadujes a chce upravit a to primo z vyroby. Nejlevnejsi tuning auta je koupit jine a lepsi auto, to ti tu rekne kazdej. Takze pokud nic nemas a nedrzi te to u srdce jako spoustu magoru zde, kup neco co uz ma v zakladu dobrej podvozek, dobrej motor (s pripadnym potencialem) apod.
Byt tebou pokud mas penize ber benzinovy turbomotor, nejlepe japonce, pokud si chudsi a lajk tak 1,8T nebo 2.0TSI od VW.
Pokud penize nemas ale rad by si cokoliv delal kup nejakou starou plcku od fordu, fiatu (mistni poradi) a hraj si za ar korun nebo pokud chces zaroven i neco nenakladneho na provoz, bezpecne a prakticke jdi do 1,9TDI nafty..
prej plecku tssssh
ps: pokud japonce tak si priprav i celkem slusny balik jelikoz pokud chces neco, co za to stoji napr. hondu c5g vti tak jak to sleduju porad 60+

Re: Motor
Napsal: 30 bře 2012 17:57
od JRD McLAREN
Cvelik píše:Jasně ja jsem jen potřeboval vědět jak na motory, jak se unich nejlepe zvedne výkon... Ohledně podvozku, brzd atd. tomu všechno tozumim.
no vykon dvihnes "jednoducho" ... musis dokazat prehnat tym motorom co mozno najviac cerstveho vzduchu ..(za jednu otacku)
si nastuduj "pojem" volumetric efficiency a potom sa ti mozno rozhybu tie spravne kolecka v hlave..
to je asi tak jedina "univerzalna rada", ktoru ti moze ktokolvek dat...
v jednom prispevku na nejakom internetovom fore, ti urcite nikto neda presny navod ci recept..
ako na to ...
(kezde ja sa v tych motoroch uz nejaky ten patek vrtam, a mam dojem ze cim viac o tom viem, vlastne tym menej o tom viem)