Stránka 1 z 1

Výměna MAP senzoru

Napsal: 08 kvě 2012 18:14
od ludvik2
Zdravim
Vyměnil jsem MAP senzor z 200 na 250Kpa,s čím trochu zápasím je mapa zapalování,existuje nějaký systém nebo výpočet jak jednoduše přepočíst hodnoty zapalování aby mapa byla stejná jako při senzoru 200kpa?
Díky

Re: Výměna MAP senzoru

Napsal: 08 kvě 2012 20:57
od JRD McLAREN
co co co co co ....???

mash MAP senzor 250kPa... a RAW hodnota je teraz 0-5V = 0-250kPa
cize sa ti posunuli "mantinely"/ hranice v mapach na osach X a Z

potrebujes teda doplnit hodnoty ..?? do toho rozsahu od 200-250 ..??
ostatne policka si posunul ..?? ci zhustil ..??

mapa je 16x16 ci jaka..??

Re: Výměna MAP senzoru

Napsal: 08 kvě 2012 22:01
od ludvik2
Možná jsem to blbě napsal prostě došlo k posunutí celé mapy vlivem jiného signálu s MAPu,rozsah obou senzorů je 0-5V rozdíl je v milivoltech,mapa je 12X16,rozsah v mapě využívám celý protože jsem zvedl tlak z 1 na 1,5Baru,jde mi o to jak upravit mapu zapalování v názkých otáčkách a nízkém zatížení a střed,šlo mi oto jestli třeba mám vzít hodnotu zmapy a ubrat 25% tím bych jako že posunul hodnotu do stejné pozice jako při MAPu 200.

Re: Výměna MAP senzoru

Napsal: 08 kvě 2012 22:05
od JRD McLAREN
a popresuvat hodnoty ..?? v stlpcoch ..??

neviem jak tvoja jednotka pocita predzapal..
ci len z okolitych policok v danom riadku .. teda z 3och policok
alebo zo vsetkych naokolo t.j. 9 policok..

nijaky univezalny postup na to asi nebude..
pokial teda nepoznash vzorec akym to ecu pocita MAPvs.RPMvs.IGN

Re: Výměna MAP senzoru

Napsal: 09 kvě 2012 18:57
od ludvik2
Podle toho co píšeš teda žádný přepočet nejde,to z kolika políček nakonec on vypočte dobu zážehu nevim,může to být těch devět,jinak trasuje v mapě(mám emulátor) podle RPM a poloha klapky/signál MAP,nezbude mi nic jinýho než dát ecu co tu mám s orig senzorem snížit tlak na 1Bar a nahrát data s diagnostiky a s emulátoru co se týká zapalování a potom z dat vytvořit mapu pro nový MAP.Zhustit nejde začátek protože zapnutí příslušné mapy je otázkou otevření klapky ne zatížení motoru,takže začátek se musí zapsat podle konkrétní situace,problém je střed kdy a jak předstih nastavit,proto jsem chtěl vycházet z originální mapy