Stránka 1 z 1

Regulator tlaku paliva > Rail - zapojenie

Napsal: 11 kvě 2012 22:19
od JRD McLAREN
len si chcem overit ze jak zapojit regulator...
u vacsiny je to tak povediac "do kruhu"
DSCN1903.JPG
DSCN1903.JPG (29.06 KiB) Zobrazeno 3281 x
ale malo by to fungovat aj takto:
DSCN1904.JPG
DSCN1904.JPG (27.62 KiB) Zobrazeno 3281 x
ci ..??

Re: Regulator tlaku paliva > Rail - zapojenie

Napsal: 11 kvě 2012 22:39
od janos666
tak fungovat to bude v obou pripadech, ale osobne bych se drzel toho zapojeni ,,do kruhu", bude to i jednodusi na zapojeni... v tom duhem pripade by se muselo vyresit uzavreni zpatecky, pak nejakou T-koncovku atd... ale to druhe reseni vidim poprve :D

Re: Regulator tlaku paliva > Rail - zapojenie

Napsal: 11 kvě 2012 22:51
od tom406
nádrž/pumpa -filtr-vstřiky-regulátor-zpátečka do nádrže. To druhé zapojení je cipovina

Re: Regulator tlaku paliva > Rail - zapojenie

Napsal: 11 kvě 2012 22:56
od JRD McLAREN
preco myslis ..??

tento fesak to ma podla toho druheho v serii
http://195.28.90.62/dohc/nubira/images/dscn5971.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Regulator tlaku paliva > Rail - zapojenie

Napsal: 12 kvě 2012 08:17
od honza 2.0 16v
zapjení č. 2 má dnes mnoho aut vyjíždějicích z fabriky (dá se říci již od roku cca 1999 -měl sme to na HGT z tohoto roku), protože maj regulátor přímo v čerpadle, nebo maj "inteligentní" čerpadlo uzpůsobujicí dávku paliva požadavkům motoru..

každopádně u jakýhokoliv upravenýho mootru bych šel cestou č. 1...

Re: Regulator tlaku paliva > Rail - zapojenie

Napsal: 12 kvě 2012 10:13
od JRD McLAREN
no neviem ja v tom druhom pripade teda nevidim problem...
regulator tlaku mam problem umiestnit na motor, bude musiet ostat na zadnej stene...
tiez je mi prijemnejsie tahat "len" jednu hadicu s benzinom k railu..

na rail si viem osadit budik a aj odvzdusnovaci ventil... takze...

Re: Regulator tlaku paliva > Rail - zapojenie

Napsal: 15 kvě 2012 05:07
od miras3000
nebude se to při jízdě zavdušňovat, když budu mít v nádrži rezervu a vezmu prudce zatáčku? přece jenom zapojení č.1 ,má tu výhodu ,že se rail sám odvzdušní právě přez ten regulátor. ale myšlenka tahnout k motoru jen jednu hadici ,taky neni k zahození :wink:

Re: Regulator tlaku paliva > Rail - zapojenie

Napsal: 15 kvě 2012 09:03
od JRD McLAREN
zavzdusnovat sa to bude aj tak... ked mash malo benzinu v nadrzi..
na okruhu sa mi to stalo, aj ked bol ten system priebezny..

ked si pumpa "logla vzduchu", tak kym to preslo celou palivovou sustavou,
tak to sklbalo aj 500m.. kym motor isiel zas normalne..

na Rail chcem dat odvzdusnovaci ventil.. (samo-odvzdusnovaci)
a tiez aj budik na meranie tlaku..

Re: Regulator tlaku paliva > Rail - zapojenie

Napsal: 15 kvě 2012 15:45
od honza 2.0 16v
pro jsou taky u "velkejch aut"2 okruhy...

pumpa v nádrži živící cca 2l bandasku ze který si pak bere klasický pumpa (třeba bosch motorsport) a toto s enemůže stát..

Re: Regulator tlaku paliva > Rail - zapojenie

Napsal: 15 kvě 2012 15:59
od JRD McLAREN
ano .. "MEDZI-NADRZ" ..odlievanie vyriesi..
ale to neni problem, ktory potrebujem riesit..
(ci vec, ktoru by som musel mat na aute)

Re: Regulator tlaku paliva > Rail - zapojenie

Napsal: 15 kvě 2012 18:53
od miras3000
to znamená,že přepad toho samo.ventilu bude muset být napojený na vracečku do nádrže? chápu to dobře? to by znamenalo stejně dvě hadice do motoráku,...

Re: Regulator tlaku paliva > Rail - zapojenie

Napsal: 15 kvě 2012 20:51
od JRD McLAREN
ano v motoraku budu dve hadice...

ale k motoru teda k railu pojde len jedna...

kedze fyzikalne zakony stale platia, tak tlak bude vsade rovnaky - na strane privodu
a spiatockou do nadrze pojde "ten benzin" ktory prepusti FPR

...hoci Libor spominal cosi o nejakych "špičkách".. a narazoch tlaku..

Re: Regulator tlaku paliva > Rail - zapojenie

Napsal: 15 kvě 2012 21:14
od miras3000
jj, tlak bude všude stejný,...
na ty špičky tlaku dávají za čerpadlo takovej zásobník tlaku,nebo jak se tomu říká ,tlumič pulsů?,...
já to měl origo na cali, ale nevěděl jsem ,na co to tam je ,tak jsem to vyhodil ,nepoznal jsem ale žádnej rozdíl :?

Re: Regulator tlaku paliva > Rail - zapojenie

Napsal: 16 kvě 2012 17:38
od Libor12
Zapojení 2 je naprosto běžně použvané u toyoty. cele i se stavitelnym regulatorem je to umístšne v nadrži včetně elektronickeho snímaní tlaku. Fuel pulse dumper běžné benzinové motory (4 v,redline 7500) nepotřebují. Problem s pulsaci nastavá nekde kolem 8500-9000 a výš otaček a taky u dlouhých lišt r6 (bmw,supra,lex aj.)