Odhad vyuzitelnosti vstriku
Napsal: 21 lis 2012 10:37
Zdravím,
mel bych spis takovu hadaci otazku, asi se na tuto otazku prilis exaktne odpovedet neda, ale treba zdejsi gurus ze svych zkusenosti budou mit predstavu.
Situace: Motor SR20DE+T (komprese 10:1), boost 10psi, vstriky z dvoukila 370ky, pumpa 255l/h. Vse ok, ale vzhledem k pouziti motor managementu (stock ECU + EMB), mam az zbytecne bohaty studeny start atd, proste to, co stock ECU davkuje podle pevnych map, do kterych nemuzu a pomoci EMB ovlivnit nemuzu.
Tak me napadlo, pokud bych vratil seriove vtriky 293cc, zda by na tuto aplikaci stacily. Tim bych vyresil nedokonalosti setupu pri startech, zahrivani, atd, fakovani hodnot MAF apod, proste bych jen v EMB v chtenych mistech pridaval palivo.
Snazil jsem si tuto otazku zodpovedet pomoci logovani aktualniho duty cycle tech 370cc vstriku, zda se treba nenudi, ale EMB na me sype zvlastni cisla, protoze pri WOT na me total duty cycle vyskocilo klidne 115%, coz me prijde jako docela hloupost. Problem s udrzeni AFR nemam, ve WOT 10 i bohatsi (jinak pri WOT ve vysokych otackach mam AFR 10,9~10,5). Ale podle referenci, 370ky by mely stacit do cca 300HP, tak me prijde divne, ze skoro pri zakladnim tlaku dvoukila s SRkem bych je pretezoval, takze spis EMB spatne pocita duty cycle.
mel bych spis takovu hadaci otazku, asi se na tuto otazku prilis exaktne odpovedet neda, ale treba zdejsi gurus ze svych zkusenosti budou mit predstavu.
Situace: Motor SR20DE+T (komprese 10:1), boost 10psi, vstriky z dvoukila 370ky, pumpa 255l/h. Vse ok, ale vzhledem k pouziti motor managementu (stock ECU + EMB), mam az zbytecne bohaty studeny start atd, proste to, co stock ECU davkuje podle pevnych map, do kterych nemuzu a pomoci EMB ovlivnit nemuzu.
Tak me napadlo, pokud bych vratil seriove vtriky 293cc, zda by na tuto aplikaci stacily. Tim bych vyresil nedokonalosti setupu pri startech, zahrivani, atd, fakovani hodnot MAF apod, proste bych jen v EMB v chtenych mistech pridaval palivo.
Snazil jsem si tuto otazku zodpovedet pomoci logovani aktualniho duty cycle tech 370cc vstriku, zda se treba nenudi, ale EMB na me sype zvlastni cisla, protoze pri WOT na me total duty cycle vyskocilo klidne 115%, coz me prijde jako docela hloupost. Problem s udrzeni AFR nemam, ve WOT 10 i bohatsi (jinak pri WOT ve vysokych otackach mam AFR 10,9~10,5). Ale podle referenci, 370ky by mely stacit do cca 300HP, tak me prijde divne, ze skoro pri zakladnim tlaku dvoukila s SRkem bych je pretezoval, takze spis EMB spatne pocita duty cycle.