Stránka 1 z 1
Užití blow-off ventilu na sériovém motoru
Napsal: 12 říj 2013 11:27
od Ivan
Kolegové, doporučili byste užití blow-off ventilu na sériovém přeplňovaném motoru, např. jako prevenci proti opotřebování turba? Nebo to považujete za zbytečnost, která dokonce může více uškodit než prospět? Díky za názory.
Re: Užití blow-off ventilu na sériovém motoru
Napsal: 12 říj 2013 12:42
od jajiN
U 1,8T koncernu, se tohle řešilo celkem dosti, hlavně že teda to spíše škodí. Ale někteří prostě ten zvukl chtejí mít. Padalo to do nouzového režimu často. Jediné řešení bylo umístit jinam bov než je to seriové - tj. přesunout ho přímo před klapku.
Re: Užití blow-off ventilu na sériovém motoru
Napsal: 12 říj 2013 13:34
od venca
Některý motory ho už sériově maj tušim,třeba Punto 1,4T
Re: Užití blow-off ventilu na sériovém motoru
Napsal: 12 říj 2013 13:44
od Gooder
jajiN: Tyhle problémy způsobovaly prý nekvalitní ventily a třeba kopie HKS. Známý měl na Leonu 132kW originální HKS a neměl s ním jediný problém.
Re: Užití blow-off ventilu na sériovém motoru
Napsal: 12 říj 2013 14:28
od blázen
pokud půjde o recirkulační zapojení, tak turbu prospěje, ale záleží, zda máš u matoru MAF nebo MAP senzor.. u MAP senzoru se hodí asi oba typy