Stránka 1 z 1

Levna turba-maji smysl?

Napsal: 30 pro 2013 14:02
od deltaHPE
Jelikoz mi zacinaji drit lopatky na turbu tak se poohlizim po novem.
chtěl bych uz rovnou "vetsi" tak aby zvladlo vykon aspoň 300hp plus nejakou rezervu.
No a de mi hlavne o to jestli ty "levne" nahrady něco vydrzi? Je mi jasne ze cina za 200usd toho asi moc nevydrzi,
ale slusny vyber za rozumnou cenu (500-600euro) mají na turbo-parts.de. otázkou je jestli to něco vydrzi nebo je to jen predrazena cina. dival sem se taky na turba turbonetics ale ty nejsou vodou chlazene( jen ty drazzsi a to uz muzu vzit rovnou garret). tak poradi mi někdo jake turbo by se dalo pouzit? ma tu s tim někdo vzkusenosti?

jo a chci to na italsky motor 2.0 16VT jako je ve fiatu coupe

Re: Levna turba-maji smysl?

Napsal: 30 pro 2013 23:17
od leon4x4
Výborná turba jsou turba používaná na motorech 4G63 tedy Mitsubishi Lancer Evo a nejlepší z nich je verze pro EVO IX. Toto turbo ti dá 300koní při 1Baru a Při 1,8Bar to je už 380 koní i více dle setupu. Tedy myslím, že velmi velmi dobré turbo s velkou výdrží.

Re: Levna turba-maji smysl?

Napsal: 30 pro 2013 23:59
od Svobda
A ještě dodam ze s úžasným náběhem na takový výkon

Re: Levna turba-maji smysl?

Napsal: 31 pro 2013 00:18
od Libor12
vy už se začínáte vyjadřovat jak ti číňaní u popisu těch turb :lol: "universal direct fit turbocharger all 4- 8 cylinders up 300 - 500hp". A já idiot si doteď myslel že u turba záleží na tom kolik vzduchu a jakém poměru je schopné dodat a na VE motoru. No člověk se stále učí. :lol:

Re: Levna turba-maji smysl?

Napsal: 31 pro 2013 00:25
od Libor12
samozřejmě činu samozřejmě vřele doporučuji. Ty 200usd kousky jsou schopné někdy fungovat i hodinu s tlakem 0.6bar a některé dokonce i týden. :lol:

Re: Levna turba-maji smysl?

Napsal: 31 pro 2013 01:26
od BIGPAPA
takže to je super variant pro ty kteří stavějí dragstery 500HP+ na pár použití 8)

Re: Levna turba-maji smysl?

Napsal: 31 pro 2013 09:30
od posero
Libor: na druhou stranu jich v čr jezdí několik a natočeno maj i desítky tisíc km 8) i když já bych si to asi taky nekoupil

Re: Levna turba-maji smysl?

Napsal: 31 pro 2013 10:26
od Dacan
kup čínu, do příštíh roku vydrží

Re: Levna turba-maji smysl?

Napsal: 31 pro 2013 10:40
od Juraj
par kamaradu sice použivá chinu ale jen housingy... stredy jsou klasika garrett.

Re: Levna turba-maji smysl?

Napsal: 01 led 2014 13:10
od JRD McLAREN
a co takto turba od MHI ..??

(teda neviem presne jake turbo ma evo9 :D )

Re: Levna turba-maji smysl?

Napsal: 01 led 2014 13:30
od LiberaleMiguel2
Ty "čínské" turba jsou prostě dycky loterie, někdo na tom nájezdí desítky tisíc, někdo sotva vyjede z garáže. Záleží, jestli ti to za to riziko stojí. Osobně bych neriskoval, že mi turbo při smrti rozseká motor....

Re: Levna turba-maji smysl?

Napsal: 02 led 2014 11:49
od deltaHPE
Dobra tak levne ciny tedy vyradim uplne.
Padlo tu pouzit turbo z lancru. O tom uvazuji delší dobu jelikož k seriovym turbum z lanceru evo 9 mam celkem dobry pristup a nebylo by ani az tak drahe ( bratr servisuje auta jarkovi orsakovi a ten je bere ve velkem). ale zas by to bylo hodne práce, o jinych svodech zatím neuvazuju prednost dostane uprava elektroniky. jedine vyrobit na svody nejaky mezikus to by slo.

Ještě mam nabidku hybridni gt 30 , o te uvazuji zatím nejvíce :-)

Nedival ste se někdo na tu stranku turbo-parts.de ? sou ty turba taky jen predrazene cinske kopie?

Dik za všechny rady vsem ;-)

Re: Levna turba-maji smysl?

Napsal: 17 led 2014 13:13
od Krosmen
čínská turba jezdim už několik let a nebyl s nimi nikdy žádný problém až na jeden způsobený vlastní vinou.Ale je to asi také o továrně kde je vyrábí.....
tady je foto zástavby do fiatu coupe.
http://krosmen1.rajce.idnes.cz/FIAT_COUPE_20VT_ZAVODAK/" onclick="window.open(this.href);return false;
tady je 16VT coupe
http://krosmen1.rajce.idnes.cz/coupe_16VT_stav_motoru....../" onclick="window.open(this.href);return false;
celica
http://krosmen1.rajce.idnes.cz/dawe_cel ... ho_provozu_-/" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Levna turba-maji smysl?

Napsal: 14 dub 2014 20:08
od deltaHPE
Slyšeljste někdo o turbech KINUGAWA ? Měli by být z
Japonska a caslo se používají na eva

Re: Levna turba-maji smysl?

Napsal: 14 dub 2014 20:52
od Taboo
Smazano

Re: Levna turba-maji smysl?

Napsal: 15 dub 2014 18:38
od deltaHPE
Tak sem se zeptal asi špatně. Mate někdo pozitivni ci negativni vzkušenosti s turby KUNIGAWA?
Maji celkem pestry výběr a dost vazne uvazuju ze bych ho koncem tydne objednal, ale nechci slapnout vedle a garretta se stejnymi parametry vcetne seriditelneho wastedgate nesezenu.

A proto se ptam ma smysl si ho porizovat do sveho vozu?

Re: Levna turba-maji smysl?

Napsal: 16 dub 2014 06:07
od Taboo
Smazano

Re: Levna turba-maji smysl?

Napsal: 16 dub 2014 07:13
od metju
S Kinugawou musíš mít kliku, asi jako s čímkoliv z Číny... V provozu nám jedno turbo vydrželo cca 500km, druhé drží už 25,000. Stejný model, stejný motor.. Já osobně bych na to neměl koule a koupil jsem originál MHI (rozdíl cca. 5000Kč)

Re: Levna turba-maji smysl?

Napsal: 06 kvě 2014 19:15
od deltaHPE
Jeste me tak napada , kdyz si teda zvolim original turbo z lanceru evo 9, bude necemu vadit ze je to turbo twinscroll?
Jine svody zatim neplanuji, planuju jen takovy mezikus z T3 svodu na evoturbo.

Re: Levna turba-maji smysl?

Napsal: 06 kvě 2014 22:40
od leon4x4
deltaHPE píše:Jeste me tak napada , kdyz si teda zvolim original turbo z lanceru evo 9, bude necemu vadit ze je to turbo twinscroll?
Jine svody zatim neplanuji, planuju jen takovy mezikus z T3 svodu na evoturbo.
Sériové Turbo s Mitsu EVO 9 je TwinScroll ? a od kdy ?

Re: Levna turba-maji smysl?

Napsal: 14 kvě 2014 18:51
od deltaHPE
A tohle neni turbo z eva? http://rallybazar.sk/index.php?option=c ... 0&Itemid=1" onclick="window.open(this.href);return false;

A vadilo by to teda ze je twinscroll na normalni T3 svody?

Re: Levna turba-maji smysl?

Napsal: 14 kvě 2014 20:26
od leon4x4
nevadilo

Re: Levna turba-maji smysl?

Napsal: 14 kvě 2014 21:07
od Kein
Mám Kinugawu už 20 tis a pohoda. Při montáži jsem propláchl intercooler benzínem a turbo napustil oilem.