Stránka 1 z 1
Regulátor tlaku Tomei
Napsal: 19 kvě 2014 14:54
od Shorty
Zdravim pánové,
co myslíte o tomto regulátoru?
Potřebuji abych mohl ít s tlakem turba víš a nerad bych nějakou čínu
http://www.tuning-centrum.cz/product/72 ... mei-type-s" onclick="window.open(this.href);return false;
Lepší čerpadlo je samozřejmostí.
Díky
Re: Regulátor tlaku Tomei
Napsal: 19 kvě 2014 17:25
od JRD McLAREN
mame.. funguje....
Re: Regulátor tlaku Tomei
Napsal: 19 kvě 2014 19:48
od Juraj
mám funguje bezvadně
Re: Regulátor tlaku Tomei
Napsal: 19 kvě 2014 21:08
od Shorty
Díky za info.
Beru ho, na Ebayi ho mají za příjemnou cenu, k němu asi Walbro, žejo?
Juraji, nenajdeš doma 2 kola na Uno, klidně plecháče s gumou 195-205 / 45 - 50 / r 13 - 14 ??
Jaksi mi 13ky nestíhaj na sprintech

Re: Regulátor tlaku Tomei
Napsal: 19 kvě 2014 21:35
od Libor12
ja bych volil cerpadlo aeromotive stealth
Re: Regulátor tlaku Tomei
Napsal: 19 kvě 2014 23:09
od Shorty
Já mám právě že externí čerpadlo .. inLine a přijde mi že 340 l/h je už moc.
Jinak něco jsem tu četl že jste Walbo testovaly a nic moc nebo co..?
Re: Regulátor tlaku Tomei
Napsal: 20 kvě 2014 00:01
od Libor12
no ja bych si uvodem spočítal teoretickou spotřebu. paliva pro plánovaný výkon. můžeš zjistit ze nepotřebujes ani regulátor natož cerpadlo
Re: Regulátor tlaku Tomei
Napsal: 20 kvě 2014 09:15
od Shorty
Jak to myslíš Libore?
Jak to vypočítám?
Re: Regulátor tlaku Tomei
Napsal: 20 kvě 2014 15:37
od Libor12
Myslím to tak,jak to píšu. Nejdřív měř,nejlépe 3x a potom řež. Spotřeba se spočítá - výkon motoru x BSFC (měrná sptřeba k vyrobení 1kw) obvykle platí 0.33kg/kW za hod. Takže pokud se chystáš zvednout výkon o 50hp je dost docela dobře možné,že ti tovární čerpadlo bude stačit a naopak přijdeš na to,že ti nebudou vyhovovat vstřiky.
Re: Regulátor tlaku Tomei
Napsal: 20 kvě 2014 16:32
od Libor12
Ted jsem si všiml teprve toho popisu na eshopu!!
- Regulace jak mechanická, tak podtlaková;
- veškeré montážní příslušenství (viz fotka);
- vyšší výkon a kroutící moment.
S tímto regulátorem je možné na Vašem voze variabilně štelovat benzinový tlak a měnit tak poměr A/F (palivo/vzduch). Například vhodný k chipování nebo ke zvyšování výkonu, kdy motor už nemá potřebné množství paliva. Elektrická benzínová pumpa obstarává palivové soustavě potřebný tlak, ten je omezen továrním regulátorem většinou na ca 3bary.
Re: Regulátor tlaku Tomei
Napsal: 20 kvě 2014 17:56
od Juraj
já mám cerpadlo bosch motosport s max tlakem 9bar... zbytecne ale bylo "levne"

Re: Regulátor tlaku Tomei
Napsal: 20 kvě 2014 21:04
od raddy
jesus pani, to je take tazke si uvedomit ze ak sa zmeni tlak paliva,rozhasi sa zmes vsade okrem maxima,kde by eventualne bolo treba obohatit zmes. Vymena fpr ma opodstatnenie jedine ak sa nasledne naladi ecu. Seriovy fpr je v 99% uplne dostacujuci. Co treba riesit je tak max. pal. cerpadlo ak je stare a nestiha. Ale bez wideband lambdy sa to aj tak neda overit. Stavitelny fpr je bez naladenia len strata penazi a casto je horsi ako seriovy..