Nevhodnější řešení IC intercooler
Napsal: 22 črc 2014 13:33
Ahojte pánové
jsem vlastníkem obyčejné audi a4 b6 1.8t která má potíže s teplotama (jak je nad 20°C tak je to citelně líné)
Časem s tím půjdu na upravu jednotky, ale než se tam dostanu chtěl bych vyřešit lepší chlazení stlačeného vzduchu.
Přemýšlel jsem celkem o asi třech reálných variantách, jenom potřebuju rady a informace nejvhodnjšího řešení znalců co otom vědí víc než já.
Situace se má tak, v audi je origo v levém podběhu jeden IC. Originálně se dávali do nejvýkonější řady tohoto auta/motoru dva. Druhý na pravé straně.
Řešení č.1
vytáhnout uriginální ic a vrazit do předu velký myslím že FMIC, to jsem zavrhnul. Učinná plocha chlazení by byla bohužel jen poloviční, kvuli vzpěře a tvaru narazniku.
č.2
nechat stavající, a jen ho doplnit o druhý. Originální řešení :/
č.3
nechat stávající, doplnit ho o uzký fmic před chladičem
č.4
kompletní řešení originalních dvou ic plus uzký fmic před chladič
dle mého názoru nejlepší řešení, celkový objem zachován +/- jen snížený výsledný tlak o ten jeden ic před chladičem.
Co vy na to, de mi hlavně o výsledné řešení př.č 2,3,4 jak dobře vím každým dalším ic v systému znižuje tlak před klapkou. Jen nevím jak moc, a jak moc získám. Proto se obracím na vás
jsem vlastníkem obyčejné audi a4 b6 1.8t která má potíže s teplotama (jak je nad 20°C tak je to citelně líné)
Časem s tím půjdu na upravu jednotky, ale než se tam dostanu chtěl bych vyřešit lepší chlazení stlačeného vzduchu.
Přemýšlel jsem celkem o asi třech reálných variantách, jenom potřebuju rady a informace nejvhodnjšího řešení znalců co otom vědí víc než já.
Situace se má tak, v audi je origo v levém podběhu jeden IC. Originálně se dávali do nejvýkonější řady tohoto auta/motoru dva. Druhý na pravé straně.
Řešení č.1
vytáhnout uriginální ic a vrazit do předu velký myslím že FMIC, to jsem zavrhnul. Učinná plocha chlazení by byla bohužel jen poloviční, kvuli vzpěře a tvaru narazniku.
č.2
nechat stavající, a jen ho doplnit o druhý. Originální řešení :/
č.3
nechat stávající, doplnit ho o uzký fmic před chladičem
č.4
kompletní řešení originalních dvou ic plus uzký fmic před chladič
dle mého názoru nejlepší řešení, celkový objem zachován +/- jen snížený výsledný tlak o ten jeden ic před chladičem.
Co vy na to, de mi hlavně o výsledné řešení př.č 2,3,4 jak dobře vím každým dalším ic v systému znižuje tlak před klapkou. Jen nevím jak moc, a jak moc získám. Proto se obracím na vás