Stránka 1 z 1
Odlehčené řemenice
Napsal: 25 srp 2014 22:44
od tomherda
Ahoj, nemohl byste mi prosím někdo poradit, kde nechat na zakázku vyrobit odlehčenou (nejspíš duralovou) řemenici?
Díky za jakoukoli radu.
Re: Odlehčené řemenice
Napsal: 26 srp 2014 13:09
od Libor12
Zkusil bych nejprve tesaře a kdyby to u něj nevyšlo,tak jako plán B zkus soustružníka.
Re: Odlehčené řemenice
Napsal: 26 srp 2014 13:51
od 8laz3r
Kasli na dural, kup puky, vyvrtej diru a je to - lepsi odlehceni nesezenes

Re: Odlehčené řemenice
Napsal: 26 srp 2014 16:18
od Juraj
u mě....
Re: Odlehčené řemenice
Napsal: 26 srp 2014 20:30
od JRD McLAREN
..ma tak prave napada pre a proti....
preco mat alebo nemat duralovu remenicu ...
..ci skor, remenicu z jedneho kusa...
Re: Odlehčené řemenice
Napsal: 26 srp 2014 20:49
od Al3x
psst, dlouho jsem neviděl fotku zlomené kliky nebo vydřených ložisek
Re: Odlehčené řemenice
Napsal: 26 srp 2014 20:58
od Dweeb
Nějaké věcné odůvodnění, proč zlomená klika či vydřená ložiska, kvůli duralové řemenici?
Re: Odlehčené řemenice
Napsal: 26 srp 2014 21:06
od Bohuš
Kvůli tomu že nebude pohlcovat harmonické vibrace? Jenom můj nástřel.
Each time the air/fuel mixture inside a cylinder is ignited, the combustion that occurs creates a torque spike that is applied to the crankshaft through the piston and rod. This torque spike is so severe that it not only turns the crankshaft, it actually twists the crankshaft ahead of its normal rotation and then the crankshaft rebounds. This twisting action is known as torsional vibration. When these torque spikes and forces get into phase with the natural frequency, critical torsional harmonic vibrations occur and can be seriously destructive to the bearings and the crankshaft. Dampers are designed to control those destructive vibrations.
Re: Odlehčené řemenice
Napsal: 26 srp 2014 21:09
od JRD McLAREN
vyhravas bludistaka...
a za odmenu si mozes vybrat cukrovinky cierny princ z tretieho vykladu...

Re: Odlehčené řemenice
Napsal: 26 srp 2014 21:16
od Bohuš
Když už to tu je tak se zeptám i já, když se upravuje motor(mění písty,ojnice, dovažuje klika) jak se řeší řemenice? Přecejenom když se změní váha těchto věcí, musí se logicky změnit i frekvence vibrací a jestli jsem to správně pochopil tak sériové řemenice jsou vyráběné pro určité frekvenční spektrum sériového motoru. Nebo se pletu ?
Ještě edit kdyby to někoho zajímalo
http://www.atiracing.com/products/dampe ... _dinan.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Odlehčené řemenice
Napsal: 26 srp 2014 22:28
od bóďa
ne každá řemenice má ten přiblblej pohlcovač kmitů nebo jak se tomu říká

Re: Odlehčené řemenice
Napsal: 26 srp 2014 22:42
od JRD McLAREN
no nema.. no...
Re: Odlehčené řemenice
Napsal: 27 srp 2014 07:53
od Libor12