Stránka 1 z 1
Toyota Celica 2.0 gti 115kw
Napsal: 04 říj 2015 15:53
od LOTUS
Čau chlapi,koupil jsem toto auto na amaterské závody a chtěl bych to trochu oživit,příde mi to takové trochu přidušené.Zatim jsem to nijak neřešil,mám to 2 hodiny

.Určitě budou potřeba nové svíčky,možná kabely.Co se s timhle motorem dá udělat,nechci do toho cpát náké velké prachy,ale trochu tomu pomoct.A je tady někdo kdo by to čipnul na náký rozum a co by to stálo?
Dík Honza
Re: Toyota Celica 2.0 gti 115kw
Napsal: 04 říj 2015 16:04
od Beaver
Čipnout to nejde. Bez velkých investic s výkonem nijak nepohneš. Kup na to nějaký sportovní filtr, udělej odstínění, půjde to potom trošku ochotněji do otáček.
Re: Toyota Celica 2.0 gti 115kw
Napsal: 04 říj 2015 17:10
od LOTUS
Tak to jsi mě teda zaskočil,proč to nejde čipnout ?1.6 STI jsem čiplé viděl.Co myslíš tím odstíněním?
Re: Toyota Celica 2.0 gti 115kw
Napsal: 04 říj 2015 17:22
od Goldies
odstínit sani od motoru aby to nenasavalo teplej vzduch od motoru...
Re: Toyota Celica 2.0 gti 115kw
Napsal: 04 říj 2015 17:31
od LiberaleMiguel2
Nebo kup karbonový airbox a vyveď rouru kam chceš

Re: Toyota Celica 2.0 gti 115kw
Napsal: 04 říj 2015 17:50
od LOTUS
Ok chlapi,to udělám a v tom airboxu je náké čidlo,je potřeba ho zachovat,když tam dám náké KNko?
Re: Toyota Celica 2.0 gti 115kw
Napsal: 04 říj 2015 17:52
od LOTUS
Jo a co vejfuck,kat vyhodím a co s tím zbytkem,abych tomu spíš neublížil?
Re: Toyota Celica 2.0 gti 115kw
Napsal: 04 říj 2015 17:59
od LiberaleMiguel2
Dal bych holou rouru, jen ne zbytečně velký průměr. Na ten výkon by ti mělo stačit 57mm
Re: Toyota Celica 2.0 gti 115kw
Napsal: 04 říj 2015 18:00
od Lukinho
to si vypocital podle ceho ?

Re: Toyota Celica 2.0 gti 115kw
Napsal: 04 říj 2015 18:03
od LOTUS
Lukinho píše:to si vypocital podle ceho ?

no právě,aby to taky mělo náký spětný tlak,abych tomu neubral

ono to s těma rourama,není uplně jednoduché.
Re: Toyota Celica 2.0 gti 115kw
Napsal: 04 říj 2015 18:06
od LiberaleMiguel2

a nezapomeň to omotat
Re: Toyota Celica 2.0 gti 115kw
Napsal: 04 říj 2015 20:30
od Libor12
[quote="LOTUS"]Tak to jsi mě teda zaskočil,proč to nejde čipnout ?1.6 STI jsem čiplé viděl./quote]
A kolik to mělo po čipu kobyl?
Re: Toyota Celica 2.0 gti 115kw
Napsal: 04 říj 2015 20:50
od Idaho
Pár jsem jich také čiplých videl, nekteré dokonce oturbené. Když potom majiteli místo lehlého "oturbeného " motoru ( dodotačne turbený, ne v originále 3SGTE ) dáš zpátky puvoidní 115kW s ( konečne ) funkčním ACISEm a byl v soku že to jede lépa jak to "oturbené"
Chipnout to určite v našich podmínkách s reálným přínosem nejde ( ani 1.6 ani 2.0 ) ale dá se ecu nahradit programovatelnou, na druhou stranu moc velký nárust výkonu to také nepřinese, jelikož motor je od Yamahy naladěn velice dobře.. Taktéž máýme zkušenosto že při zásazích do výfuku jde výkon spíše dollu než nahoru..

(
Re: Toyota Celica 2.0 gti 115kw
Napsal: 04 říj 2015 21:15
od LOTUS
Libor12 píše:LOTUS píše:Tak to jsi mě teda zaskočil,proč to nejde čipnout ?1.6 STI jsem čiplé viděl./quote]
A kolik to mělo po čipu kobyl?
Prosím tě to nevím,na brzdě to asi nebylo,ale tu čiplou jednotku má kámoš ještě doma,ale tet jsem se dozvěděl,že to bylo ještě v hranaté Celice,tak nevím asi to tam je jinak.
Re: Toyota Celica 2.0 gti 115kw
Napsal: 04 říj 2015 21:20
od LOTUS
Idaho píše:Pár jsem jich také čiplých videl, nekteré dokonce oturbené. Když potom majiteli místo lehlého "oturbeného " motoru ( dodotačne turbený, ne v originále 3SGTE ) dáš zpátky puvoidní 115kW s ( konečne ) funkčním ACISEm a byl v soku že to jede lépa jak to "oturbené"
Chipnout to určite v našich podmínkách s reálným přínosem nejde ( ani 1.6 ani 2.0 ) ale dá se ecu nahradit programovatelnou, na druhou stranu moc velký nárust výkonu to také nepřinese, jelikož motor je od Yamahy naladěn velice dobře.. Taktéž máýme zkušenosto že při zásazích do výfuku jde výkon spíše dollu než nahoru..

(
OK věřím a nebudu to řešit,to bych možná někomu jenom zaplatil a výsledek žádný.Co do tohoto motoru patří správně za svíčky, motorový a převodový olej s ohledem na točení do maxima?
Re: Toyota Celica 2.0 gti 115kw
Napsal: 05 říj 2015 01:47
od Libor12
Chceš výkon az 150hp +? Vykašli se na výměny vacek, motoru,cipovani,výměny ridicich jednotek,montáž turbokitu. Pořid nitrous kit a za 3hod uz mačkáš tlačítko "GO BABY GO" . A az to rozstrelis nebo prodáš, tak to vymontujes a dáš do dalšího na rozdil od možnosti výše uvedených.
Re: Toyota Celica 2.0 gti 115kw
Napsal: 06 říj 2015 16:45
od ludvik2
Já ti poradim, jestli do toho nechceš investovat moc peněz tak nic nedělej, "sportovní" filtr, vejfuk od oka nebo raceland a pod. koně akorát snižujou nebo zhoršujou průběh výkonu, měřeno na brzdě
Re: Toyota Celica 2.0 gti 115kw
Napsal: 06 říj 2015 16:54
od Beaver
Dobře odstíněný filtr funguje. Výkon pochopitelně z principu nepřidává, jen díky vyšší průchodnosti umožní motoru jít rychleji do otáček. Výfuky u atmosfér zpravidla díky vyšší průchodnosti zhorší výkon v nižších otáčkách, kde plyny procházející výfukem mají moc prostoru a zpomalí, takže motor se hůř vyplachuje (klesne efekt kdy podtlak spalin vycházejících ven z výfuku "tahá ven" zbytky spaliny z dokončeného cyklu výfuku). Může teoreticky něco málo přinést v horním rozsahu otáček, kdy by původní výfuk byl už restriktivní (vlivem menší průchodnosti katalyzátoru, středního tlumiče, apod.). Většinou se tak jen posune maximum točivého momentu do vyšších otáček než měl motor s originálním výfukem. U turba je to trochu jinak, ale to on nemá, takže nemá cenu to dál rozvádět.