Stránka 1 z 2

trysky s větším průtokem-KOUPĚ AUTA-VÝBĚR

Napsal: 09 srp 2016 19:20
od Domas
čau, zajímalo by mě jestli se někde prodávaj trysky s větším průtokem, nebo něco podobnýho, na benzínový auto, chevy cruze 1.8 104kw 16v, tady je origo vstřik http://www.czdrafel.cz/tryska-vstriku-o ... trax-p6367" onclick="window.open(this.href);return false;

Téma přejmenováno a přesunuto do správné sekce. Kane13

Re: Trysky s větším průtokem

Napsal: 10 srp 2016 18:50
od Beaver
Proč? Dokud nedáš vačku s delší dobou otevření nebo větším zdvihem, případně nezačneš motor přeplňovat, tak si vyrobíš akorát tak bohatou směs a výkon zhoršíš :lol:

Re: Trysky s větším průtokem

Napsal: 10 srp 2016 19:07
od Domas
tak to sem nevěděl :kladivo: :| , snažim se někde získat výkon a nechce se mi přeplňovat, když už tak jedině kompresor, ted budu dělat výfuk, laděné svody-kat-rezonátor-zadní tlumič magnaflow vše v 60/65 rouře, plus koncem roku chip ale ten ''přidá'' +15 kw a 20Nm, sání Simota racing.....

Re: Trysky s větším průtokem

Napsal: 10 srp 2016 21:24
od Libor12
15kw + u 1.8 v atmosféře optimalizací dat tovární ecu... pošli pozvánku,u toho bych chtěl být,mozna se naučím něco nového. Větší množství paliva je nanic,pokud nedodas zaroven i vzduch.

Re: Trysky s větším průtokem

Napsal: 11 srp 2016 18:43
od Domas
jeden chlápek to dělá, cena 7k tady je reakce na to když sem mu psal čím se liší jeho úprava od úpravy od max power chip kterej stojí ''jen'' 3 tisíce.

citace: úpravy se liší modifikací software. Někdo třeba jenom přidá palivo. Někdo nastavuje předstih - předvstřik, lambda regulaci apod. To má pak ve výslednku vliv na plynulý průběh výkonu. Co se benzínových motorů týče, tak jsou velmi náchylné na nepřesnosti. Proto málo obvyklé motory, ktéré se upravují velmi zřídka necháváme přepracovat online ve vývojovém centru v Belgii. Proto o něco vyšší cena....

pozvánku pošlu a omlouvám se ale psal mi jen +11kw

Re: Trysky s větším průtokem

Napsal: 11 srp 2016 22:55
od JRD McLAREN
no ja sa hned zajtra pozrem u kamarata do pocitaca...
kolko je navysenie na cruze 1.8 16V ..

ale mam velke obavy, ze to viac ako 120kW vo vysledku nebude...
jedine co by sa dalo ocakavat, je zlepsenie priebehu krutiaceho momentu...

Re: Trysky s větším průtokem

Napsal: 12 srp 2016 15:27
od Domas
Chevrolet Cruze s motorem 1,8 16V 104kw se vstřikováním Siemens SImtec lze upravit na 115Kw - 195Nm. Cena je 7000,-

Re: Trysky s větším průtokem

Napsal: 12 srp 2016 18:52
od Taboo
Domas píše:citace: úpravy se liší modifikací software. Někdo třeba jenom přidá palivo. Někdo nastavuje předstih - předvstřik, lambda regulaci apod. To má pak ve výslednku vliv na plynulý průběh výkonu. Co se benzínových motorů týče, tak jsou velmi náchylné na nepřesnosti. Proto málo obvyklé motory, ktéré se upravují velmi zřídka necháváme přepracovat online ve vývojovém centru v Belgii. Proto o něco vyšší cena....
:lol: :lol: :lol:
Ten clovek nema o lazeni motoru ani potuchu. Zeptej se ho, jestli by byl ochoten ti nalit to software do ECU zatimco je tvuj vuz na dynu - aby jsi mohl porovnat ten pred/po "plynuly prubeh motoru" a presvedcit se o tom 11 kW vykonovem zisku s tim, ze pokud ho nebude dosazeno, tak ti nalije zpet tu tovarni konfiguraci a zaplati za pronajmuti toho dyna, tvuj cas a palivo.
:lol: :lol: :lol:

Re: Trysky s větším průtokem

Napsal: 12 srp 2016 19:06
od JRD McLAREN
Domas píše:Chevrolet Cruze s motorem 1,8 16V 104kw se vstřikováním Siemens SImtec lze upravit na 115Kw - 195Nm. Cena je 7000,-
..si si isty ze nemas ecu DELCO / DELPHI .. ??

su 3 verzie ecu, 3 verzie vykonov motorov v serii 103kW 104kW 108kW...
konecny vykon som v tabulkach udany nenasiel, krutak mam tiez udany 195Nm

podla mna chiptuningom dosiahnes "iba" zlepsenie priebehu krutiaceho momentu,
kde je asi momentalne prepad v strednom pasme otacok, kvoli norme EURO5

Re: Trysky s větším průtokem

Napsal: 14 srp 2016 20:39
od Domas
zajímalo by mě prostě jak nahnat výkon aniž bych musel dávat turbo, takže například, pomůže výfuk? třeba když místo střeďáku dám rezonátor? nebo když vyměnim svody? a co sání? mám otevřené od simota racing

Re: Trysky s větším průtokem

Napsal: 15 srp 2016 00:29
od JRD McLAREN
no tak na zaciatok objasnime "pojmy a dojmy"

"sanie" - to nieje len ta cast od filtru ku klapke,
- cast od filtru ku klapke, je ta ktoru staci riesit az nakoniec ;ak vobec;
najprv treba riesit to od klapky po saci ventil (alebo to je od ventilu po klapku .. ?? :roll: )

"sportovy filter"- hadam najzbytocnejsi predavany / montovany / precenovany tuningovy doplnok
- zpravidla dokaze nejakie tie kone zabit, a zvysit teplotu nasraneho vzduchu o takych 10-15-20 stC, oproti seriovemu airboxu

"rezonator" - pravdepodobne vznikol na internete, v tuningovych obchodoch..
- na to aby si za pomoci rezonancie dokazal lepsie vypradznit valce, by asi trebalo dve vysoke skoly,
kooooopec vedomosti o akustike, prudeni plynov/kvapalin, konstrukcii tlmicov, asi dobre vybavene laboratoriu ci dielnu, atd. atd.
tu by som sa skor zameral na nastudovanie si problematiky konstrukcie vyfukovych systemov, napr. "typy pouzivanych tlmicov vyfukovych systemov"

....
stale si myslis ze to bude take jednoduche ..??
ze staci proste len nieco kupit ..??

Re: Trysky s větším průtokem

Napsal: 15 srp 2016 04:14
od Taboo
Domas píše:zajímalo by mě prostě jak nahnat výkon aniž bych musel dávat turbo, takže například, pomůže výfuk? třeba když místo střeďáku dám rezonátor? nebo když vyměnim svody? a co sání? mám otevřené od simota racing
V pripade N/A motoru je nejefektivnejsim zisk/investice resenim (ktere ti soucasne umozni navratit vuz v pripade potreby do tovarni podoby) N2O :nx: . Vse ostatni co jsi zminil - vyfukovy system, sani, etc. - je pouho zmenou tovarnou ustanoveneho nejpriznivejsiho kompromisu a balance vykonu vzhledem k RPM pasmu motoru. Odstranenim pasivnich restrikci sani anebo vyfukoveho systemu se da dosahnout mensich vykonovych zisku pouze v RPM pasmu, kde je tech restrikci dosazeno - cimz je zejmena pasmo vysokych RPM, s absolutne zadnym prinosem nikde jinde. Na druhou stranu, napriklad zmena (zvyseni) prumeru vyfukoveho potrubi optimalizovaneho tovarnou pro stredni RPM pasmo ve kterem se vetsina vozu behem jejich provozu a zivota nachazi a ktere ani pod plnou zatezi nepredstavuje zadnou restrikci napriklad do 80-90% RPM pasma se sice muze projevit malym narustem vykonu ve vysokem RPM pasmu - ale za cenu ztraty vykonu v tom nizkem. To same se sanim anebo vackama (coz je napriklad duvod pro pouzivani viceprofilovych vacek). Jednoduse, co nekde ziskas ztratis nekde jinde.
Vedle preplnovani anebo pouziti N2O, ale daleko za nema, je pote nejefektivnejim zpusobem zvyseni vykonu N/A motoru zvyseni jeho dynamickeho kompresniho pomeru. Ne barbarskym zpusobem nesmyslneho snizovani hlavy, ktere ma mnohe negativni dopady, ale budto (nejlepe) upravou spalovacich komor hlavy anebo pouzitim pistu vyssiho kompresniho pomeru. S tim pote mnohdy prijde take potreba pouziti vysokooktanoveho paliva, upravy map jeho dodavky a predstihu zapalovani vzhledem ke zmene detonacniho limitu, optimalizace vyfukoveho potrubi a sani (ktere pote zacnou pod plnou zatezi predstavovat restrikce nize v RPM pasmu).
V kazdem pripade, dosazeni vyznamnejsich vykonvych zisku N/A cestou neni nijak jednoduche anebo levne. Narozdil co se ti nejaky garaznik s laptopem snazi namluvit, automobilovi inzenyri nejsou nevzdelani idioti, kteri nevi co delaji a v zadnem software se v dnesni dobe neukryvaji nejake neopodstatnene rezervy jejichz odstranenim se da dosahnout podstatnych vykonovych zisku. I presto, ze vetsina motoru pouziva pomerne konzervativni hodnoty predstihu zapalovani, ty jsou ustanoveny za ucelem zivotnosti motoru (zejmena lozisek klikove hridele a ojnic) a pripadu pouziti paliva nizsiho oktanoveho cisla. Stejne tak co se tyka dodavky paliva, kde se AFR pri plne zatezi zamerne nachazi na bohatejsi strane za ucelem chlazeni pistu, ventilu a spalovacich komor s tim, ze ani zdaleka nedochazi k priblizeni se k detonacnimu limitu. I po snizeni anebo i naprostem odstraneni bezpecnostnich oken predstihu zapalovani a dodavky paliva v pripade modernich N/A motoru ale nedochazi k nejakym podstatnejsim vykonovych zisku. Jednoduse, dnesni moderni motory jsou v naproste vetsine pripadu vylazeny VELICE dobre uz samotnou tovarnou za pouziti toho nejpriznivejsiho vykon/zivotnost kompromisu.

Re: Trysky s větším průtokem

Napsal: 15 srp 2016 11:35
od Domas
pravda, že o tom sportovním filtru sem to četl už milionkrát, má to ale pěkněj zvuk...asi se teda vrátim k původnímu airboxu a myslíte si že dát tam KN vložku s větší propustností je blbost? s tím výfukem, místo zadního tlumiče kterej jak sem četl nejvíc tlumí hluk tak sem tam dal tlumič s přepážkami od magnaflow, benzín potřebuje protitlak ne? takže je asi blbost to o dělá každej TDI tuner že odstraní katalyzátor a nebo zaslepý egr, s tím n2o si mě zarazil, jak dlouho vyrží láhev? stojí od 7k vejš a jak se tam vstřikuje, znám to je z rychle a zběsile :lol: :lol:

Re: Trysky s větším průtokem

Napsal: 15 srp 2016 11:37
od Beaver
JRD McLAREN píše:"rezonator" - pravdepodobne vznikol na internete, v tuningovych obchodoch..
- na to aby si za pomoci rezonancie dokazal lepsie vypradznit valce, by asi trebalo dve vysoke skoly,
kooooopec vedomosti o akustike, prudeni plynov/kvapalin, konstrukcii tlmicov, asi dobre vybavene laboratoriu ci dielnu, atd. atd.
Rezonátor existuje a funguje. Ovšem slouží jen na odstranění rezonancí :mrgreen: Je to prostě průchozí tlumič hluku, zhusta používaný na turbomotorech, aby neduněly, protože to je za jízdy na delší trase velmi nepříjemné. Nic víc, nic míň. To jak je to naděrované do spirály potom přivedlo na některé chytráky "nutit" to lidem jakožto "urychlovač plynů" :lol:

Re: Trysky s větším průtokem

Napsal: 15 srp 2016 13:04
od Libor12
K tomu co tady napsal Taboo není co dodat. U atmosférického motoru je každý kun nahoru draze zaplacen a opravdu prepsanim par cisel to nejde.To jak by n2o fungovalo na tvem voze jsem schopen ja nebo Idaho zde z fora predvest behem desetiminutové instalace demo kitu se kterym lze přidat mezi 25 až 50hp. Lahev dle velikosti a dodavaneho vykonu vydrzi nekolik minut. Treba konkrétních 25hp a 11lb lahev okolo 8 az 9minut. Samotný "shoot" netrvá ovsem vic než 5-15s. Vykon si nadavkujes přesně tam kde potrebujes jako předjíždění,vyjezdy ze zatacek atd. Tady demo kit.

Re: Trysky s větším průtokem

Napsal: 15 srp 2016 21:12
od Taboo
Domas píše:benzín potřebuje protitlak ne?
Ne. Zadny motor nepotrebuje protitlak. To je pouze jednim ze zakorenenych mytu, ktery vznikl v davnych dobach karburatoru. Problemem je, ze - podobne jako treba profily vackovych hrideli - charakteristiky vyfukoveho systemu budou vzdy idelani pouze ve velice uzkem RPM pasmu.

Re: Trysky s větším průtokem

Napsal: 16 srp 2016 12:23
od Domas
koukám teda že sem motoru spíš uškodil než abych mu pomohl otevřeným sáním a průchozejším výfukem :roll: ....dám tam to tovární sání jen by mě zajímalo jestli se vyplatí aspon KN vložka než papírová vložka, jinak je to pěknej žrout svíček, jen občas tomu šlápnu a svíčky vydržej max 20k, koupim iridiové který sou na tomhle motoru odskoušený a fungujou....zatim díky všem za rady :pifko:

Re: Trysky s větším průtokem

Napsal: 16 srp 2016 18:54
od JRD McLAREN
Vlozka KN je o tom, ze to je filter, ktory mozes vyprat a opatovne pouzit..

Vzdy ale musi byt naimpregnovany olejom, aby zachytaval prachove castice
a vzdy musi byt pravidelne prany. A pohlad volnym okom, nieje spravny indikator znecistenia filtra.

Ked bude ta bavlna zanesena a vdaka kombinacii oleja a prachu zalepena ....
tak ten motor si potom bez ploblemu "cucne" aj tu "bavlnu" ..

Takze zrazu budes mat po nejakom case pouzivania aj tak len kovovu mriezku..
bez akehokolvek filtracneho elementu.
...co skor ci neskor stretne kazdy jeden takyto filter ...

(tolko moja "dlhorocna" skusenost s "bavlnenymi" filtrami) ..

To Beaver: nepletes si to s "absobcnym tlmicom" .. ??

Re: Trysky s větším průtokem

Napsal: 16 srp 2016 19:06
od JRD McLAREN
Domas píše:jinak je to pěknej žrout svíček, jen občas tomu šlápnu a svíčky vydržej max 20k, koupim iridiové který sou na tomhle motoru odskoušený a fungujou....
..jako zivotnost "obycajnej sviecky" 20tkm sa ti zda malo ..??
ja mam obcas po svieckach za 1500km .. a uz ma to ani nijak netoto...

ked porovnam, kam sa posunula kvalita sviecok a ich materialov,
kedy na skodovke musel clovek vozit rezervnu sadu sviecok zo sebou ...
a preventivne som ich menil kadzych 10tkm... a ani to nebola vzdy zaruka, ze tolko nove vydrzia...

potom tu riesim druhy "extrem", a to ze za minuly tyzden, som opravoval 3 auta, kde vynechavalo zapalovanie..
dve z nich museli dostat novu zapalovaciu listu .. (aygo na dva valce vobec nejde)
a ked som vymontoval sviecky, tak mali medzeru tak 1.5-1.7mm, namiesto povodnych 0.7-0.8mm...

..a od dvoch "autickarov" som za to div ze nedostal vynadane .. zo slovami..
"sak este nemaju najazdene ani 60tisic kilometrov" ... len 48

Re: Trysky s větším průtokem

Napsal: 16 srp 2016 20:36
od JRD McLAREN
nedalo mi to, hladal som a nasiel som to

http://www.chevroletclub.cz/viewtopic.p ... 70#p392862

kedze si pamatam ze chlaci na chevrolet fore toto uz riesili ...

Re: Trysky s větším průtokem

Napsal: 25 srp 2016 16:59
od Domas
tak nakonec sem přištoupil na radikálnější přístup, prodávám chevroleta, už jen z důvodu odchodu z EU, cena během 2let šla hrozně dolu, takže koupim jiné auto, starší, protože když vidim z čeho a jak sou dnešní auta, a zasranej downgrading.....takže sem se byl podívat na 3 auta, a to: Audi a4 b6 3.0i quattro, Ford Mondeo ST220 3.0i a BMW e46 330i, audi nic moc, asi nejvíc mě nadchnul ten ford, ikdyž je to jen předohrab :lol:

Re: Trysky s větším průtokem

Napsal: 26 srp 2016 21:47
od pufko
Ked chceš 4x4 tak si môžeš kúpiť Subaru Legacy 3.0i bud 5AT, alebo 6MT

Inak si urobil správne ked si sa rozhodol pre zmenu auta, lebo načo nahánať kone na 1.8i, ked si môžeš kúpiť trebárs ten 3.0i kde máš v serii taký výkon na aký by si sa u tej 1.8i jednoducho bez turba nedostal. Nehovoriac že ani žmýkanie koní z atmosféry nie je zadarmo ak sa chce človek dostať trochu dalej - navalil by si kopec prachov do 1.8i a dostal by si sa možno niekde na 125kW

Re: Trysky s větším průtokem

Napsal: 28 srp 2016 23:56
od Domas
no přemýšlím nad Superbem I. gen. 2.8 v6, mondeo ST220,audi A4 B6 3.0...všechno v benálu....cena tak do 120k....

Re: Trysky s větším průtokem

Napsal: 29 srp 2016 11:49
od pufko
Chod si sadnúť do toho Superba, potom si chod sadnúť aj do Mondea a samozrejme aj do A4 a porovnaj si trochu priestor/komfort
Tú A4 nechaj pre ludí čo si myslia že kupujú nejakú premiu a pritom je to priestorom len prašivá Fabia - za to by som nedal peniaze ani keby čo bolo

Re: Trysky s větším průtokem

Napsal: 29 srp 2016 12:21
od JRD McLAREN
...jaaaaaa hlasijem za ST220 ... spek

Re: Trysky s větším průtokem

Napsal: 29 srp 2016 19:12
od Domas
mondeo sem tak nějak zavrhnul,protože kusy před faceliftem měly problém s mazáním motoru z důvodu toho že v olejové vaně nebyly přepážky a tudíž to v zatáčkách nemazalo a GO motoru na 70k :lol: :lol: :lol: :lol: po facu už to mají vyřešený, ale ty se sháněj hooodně špatně, a když už tak je to hnusnej pohřebák :kladivo:

Re: Trysky s větším průtokem

Napsal: 29 srp 2016 20:50
od JRD McLAREN
..to je sice fakt, ..
ale stacila jednoducha vymena vane z Jaguaru. ...
pripadne tusim aj Po-face vana pasovala..

inak vsetky auta co si spomenul ... maju nejake muchy ...
a tiez sa to vie vysplhat do zavratnych cisel ...

Re: Trysky s větším průtokem

Napsal: 30 srp 2016 12:16
od raddy
Taboo píše:
Domas píše:benzín potřebuje protitlak ne?
Ne. Zadny motor nepotrebuje protitlak... .
nie je to minimalne v pripade 2 taktneho motora prilis rezolutne tvrdenie?

Re: Trysky s větším průtokem

Napsal: 30 srp 2016 18:44
od Taboo
raddy píše:
Taboo píše:
Domas píše:benzín potřebuje protitlak ne?
Ne. Zadny motor nepotrebuje protitlak... .
nie je to minimalne v pripade 2 taktneho motora prilis rezolutne tvrdenie?
Ja vychazim z toho, ze mluvime o 4-cyklovem benzinovem automobilovem motoru. Jak je tomu v pripade 2-cykloveho motoru, Wankelu, proudoveho motoru anebo motoru pohaneneho slunecnimi paprsky skutecne nevim :lol: .

Re: Trysky s větším průtokem

Napsal: 30 srp 2016 23:01
od Domas
jedu se podívat na jednoho superba I. gen 2.8 v6, tak sem zvědavej :pifko: ale furt nevim no :?