Managment řízení motoru

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

feličita
Příspěvky: 271
Registrován: 28 led 2012 11:32
Bydliště: Kassa

Re: Managment řízení motoru

Příspěvek od feličita »

Taboo píše:Retarde, TY zadny ladic nejsi a nikdy nebudes :lol: . Ty jsi jen nevzdelany jerabnik, ktery nerozumi ani rozdilu mezi dusikem a oxidem dusnym, natoz zakladnim funkcim motoru anebo aby jsi byl i sebemene kvalifikovany posoudit kdo je kvalitni ladic a kdo ne :lol: . K tomu nemas patricne vzdelani a znalosti :wink: . Ja ano, a z debat s Karlem (kde ty nemas ani sebemensi potuchu o cem se mluvi :lol: ) mohu potvrdit, ze to je clovek, ktery vi co dela (coz jsem si jisty mohou potvrdit i jeho zakaznici). Ty jsi sam (s vyjimkou mozna snad jen sveho lacineho radia) nic jeste nenaladil, nic nevyrobil, nic nepostavil a nic nedokazal (s vyjimkou podvodu pojistovny a vylhani se po roce z vezeni). Jedine co umis je chlubit se praci nekoho jineho, s kterou nemas absolutne nic delat.
pekne napisane, zrejme aj pravdive..

Tom_
Moderátor
Příspěvky: 3732
Registrován: 05 srp 2005 14:31
Bydliště: Český Těšín

Re: Managment řízení motoru

Příspěvek od Tom_ »

Prosim vsechny zucastnene, aby se venovali jen ciste tematu. V pokracovani nazorů jeden na druheho, muzete pokracovat v sekci "Pokec" :wink: Diky :wink:
Audi Coupe Quattro

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4038
Registrován: 16 črc 2006 21:39

Re: Managment řízení motoru

Příspěvek od JRD McLAREN »

leon4x4 píše:
JRD McLAREN píše:..tak ja teda neviem ake ceny ma Karel..
ale ked to zacnem pocitat ja .... tak

Ecu 500, kabelaz 300-500, nejake to vrcanie na brzde 300-500

to neratam, ze bude treba kupovat nejake to cidlo, cievky, vstrekovace, FPR,
a inu dalsiu bizuteriu ... spaleny benzin .. nadrz dve tri ..
..prip. vyroba a osadenie triger kola..


takze hruby odhad za montaaaz ... hmmmm 50tKc .??
Bude to velmi podobné, jen já neprodávám za EURa ale za Koruny.
Koncové ceny produktů Ecumaster mi musí výrobce schválit, nesmím prodávat levněji.....

Vždycky potřebuji minimálně wideband sondu, často si zákazník kupuje BT adapter, IAT sensor, případně měníme další věci.

Kdyby to bylo vždycky ideální dá se to komplet do 50 udělat..... ale....
Velmi často, tedy téměř vždy jsou na mne nachystány pasti. Začíná to úniky kapalin, pokračuje nabastelnými dodanými komponenty, přes které se nedá k jinak dostupným částem motoru dostat, což ztěžuje instalaci a pokračuje to nezdokumentovanými zásahy do kabeláže atd.... Takže ano, pak naskakuje cena za odvedenou práci, ale ta by vůbec nebyla potřeba a dělat ji ani nechci.. jen musím. Také jako běžnou věc provádím dokumentaci ke kabeláži, aby se dala následně servisovat. Používám FLRY kabeláž či nebo MIL-spec..... prostě každá sranda něco stojí.

A ano, jsem tak "namyšlený" a "pyšný" , že když vidím, že by následný výsledek mého snažení byl ostuda, vůbec do toho nejdu a zákazníka odmítám. Když mi vykládá člověk co to nikdy nedělal, že dá do S14 motor 1JZ který přivezl an paletě a že nějaké čištění vstřiků (nebo instalace nových), instalace nových čidel, cívek a další údržba 30let starého motoru je zbytečnost, pak holt čekám, že to bude průser a že se mu to rozpadne a proto se toho nechci účastnit abych si nekazil pověst. Dokud budou lidé vykládat, že jsem drahý.. to je v pohodě, ale nesmí se říkat že auta která dělám se rozpadají, to nejde.
Karle v tomto s tebou uplne suhlasim.
Ja to tak mam podobne.. vid. posledna skusenost s EMU a BMW R6, ohladne ktorej som ta v minulosti kontaktoval.
Nakoniec to skoncilo tak, ze som prerabal celu kabelaz v aute, vcetne uchytenia snimacov, napajania starteru a pod.

O podobnej anabaze s AE86 s polomotorom, ktory skladal Libor, a naslednemu prerabaniu hadam vsetkeho, co "zabudovaval isty mechanik"
..ani nehovorim .. .. Musel som prerobit hadam vsetko.. vsetky cidla, vsetky vstrekovace, etc.

Skratka a strucne, cela "tato sranda" nezacina na cca 15-18 tKc (500 eur) za nakup riadiacej jednotky (standalone ECU)
ale na cca 50000Kc (ci cca 1500EUR) .
Pretoze samotny nakup ECU je len zaciatok ..
Ostane "potreby" nakuku dalsich / inych komponentov, som popisal vyssie..
.. :roll:
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: Managment řízení motoru

Příspěvek od Taboo »

Tom_ píše:Prosim vsechny zucastnene, aby se venovali jen ciste tematu. V pokracovani nazorů jeden na druheho, muzete pokracovat v sekci "Pokec" :wink: Diky :wink:
Pokud se to stane jeste jednou a Miguel bude beztrestne urazet znale lidi jako Libor12, leon4x4, Beaver a dalsi, kteri sdilenim svych vedomosti a vzajemnym respektem drzi toto forum nad vodou, tak jsem odsud pryc. Posledni varovani. Podivej se trochu kolem sebe a zjistis, ze doslova cele forum je zasrane ukazkami Miguelove retardace naprosto nulove hodnoty a doslova kazde tema, kde se nasere i presto, ze tam nema nic hodnotneho andebo uzitecneho sdelit, skonci presne tak, jak skoncilo tohle. Takze vedeni tohoto fora si bude muset rozhodnout co chce. Pokud budu mluvit sam za sebe, tak nejsem nadale ochoten tolerovat at uz urazeni mne osobne anebo lidi, ke kterym chovam nemaly respect (a povazuji je ve svem oboru za sve kolegy) dementem, ktery se k znalostem a zkusenostem tech lidi ani na mile nepriblizi. Na neco podobneho nejsem proste ochoten nadale plytvat svym casem.
:wink:
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
LiberaleMiguel
Příspěvky: 3089
Registrován: 04 srp 2011 19:12
Bydliště: Havířov

Re: Managment řízení motoru

Příspěvek od LiberaleMiguel »

Taboo: :mavani: :mavani: :mavani:

Já do téhle diskuze přispěl něčím přínosným, ty vůbec ničím. A očividně máš spoustu zbytečného času plýtvat ho na moje uražení, jestli ne, tak raději odejdi
Keep /-/atin'

Cokoliv Polsky, Allegro -> SZ nebo ideálně rovnou Facebook

Skořepiny na míru

Tom_
Moderátor
Příspěvky: 3732
Registrován: 05 srp 2005 14:31
Bydliště: Český Těšín

Re: Managment řízení motoru

Příspěvek od Tom_ »

Taboo píše:
Tom_ píše:Prosim vsechny zucastnene, aby se venovali jen ciste tematu. V pokracovani nazorů jeden na druheho, muzete pokracovat v sekci "Pokec" :wink: Diky :wink:
Pokud se to stane jeste jednou a Miguel bude beztrestne urazet znale lidi jako Libor12, leon4x4, Beaver a dalsi, kteri sdilenim svych vedomosti a vzajemnym respektem drzi toto forum nad vodou, tak jsem odsud pryc. Posledni varovani. Podivej se trochu kolem sebe a zjistis, ze doslova cele forum je zasrane ukazkami Miguelove retardace naprosto nulove hodnoty a doslova kazde tema, kde se nasere i presto, ze tam nema nic hodnotneho andebo uzitecneho sdelit, skonci presne tak, jak skoncilo tohle. Takze vedeni tohoto fora si bude muset rozhodnout co chce. Pokud budu mluvit sam za sebe, tak nejsem nadale ochoten tolerovat at uz urazeni mne osobne anebo lidi, ke kterym chovam nemaly respect (a povazuji je ve svem oboru za sve kolegy) dementem, ktery se k znalostem a zkusenostem tech lidi ani na mile nepriblizi. Na neco podobneho nejsem proste ochoten nadale plytvat svym casem.
:wink:
Tohle ja Taboo neolivnim, ja jsem moderator, ne administrator (doporucuji kontaktovat ho). Na druhou stranu s Tebou souhlasim a veskere "utoceni" by se mělo resit. Pokud by se to mělo i nadále zhoršovat ci stupnovat, bude zapotřebí tohle nejakym zpusobem vyresit. :wink:

Migueli, doporucuji se vykaslat na nejake napadani, jelikož to nicemu a nikomu nepomuze. Pokud v tom budes i nadále pokracovat, bude se to muset nejakym zpusobem resit :wink:
Audi Coupe Quattro

Uživatelský avatar
LiberaleMiguel
Příspěvky: 3089
Registrován: 04 srp 2011 19:12
Bydliště: Havířov

Re: Managment řízení motoru

Příspěvek od LiberaleMiguel »

Tome jako moderátor bys měl být objektivní ;-)
Keep /-/atin'

Cokoliv Polsky, Allegro -> SZ nebo ideálně rovnou Facebook

Skořepiny na míru

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53

Re: Managment řízení motoru

Příspěvek od leon4x4 »

Já bych si zase přál aby Češi našli zase našli krásu vlastenectví a neposílali lidi do Polska, když je někdo obdobný v Čechách......
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
LiberaleMiguel
Příspěvky: 3089
Registrován: 04 srp 2011 19:12
Bydliště: Havířov

Re: Managment řízení motoru

Příspěvek od LiberaleMiguel »

Karle promiň, ale žijeme v Evropě 8)

Třeba za Digitunem jezdí auta z půlky Evropy 8) a běžně si ho aji zvou ladit auta do Německa :-)
Naposledy upravil(a) LiberaleMiguel dne 29 bře 2017 20:50, celkem upraveno 1 x.
Keep /-/atin'

Cokoliv Polsky, Allegro -> SZ nebo ideálně rovnou Facebook

Skořepiny na míru

Uživatelský avatar
Fifi
Příspěvky: 657
Registrován: 15 lis 2006 20:20
Bydliště: Ostrava

Re: Managment řízení motoru

Příspěvek od Fifi »

Já taky, tak přestaň montovat ty polské produkty do aut čechum a spolupracuj výhradně s IMF jako správný vlastenec... :lol: (naprosto zcestná myšlenka)

Nevidím rozdíl v tom, jestli do auta namontuje polský produkt čech v čechách nebo ten samý polský produkt polák v polsku, tedy až na cenu, přístup a v neposlední řadě rychlost práce to vše bude nejspíš v polsku ještě o půl stupně jinde... Půlka republiky to bude mít do polska blíž, tak nevidím důvod to nehodit tam. LM se nijak nezastávám, ale v tomhle případě neporadil vůbec špatně (digitun) a když je ochotný pomoci s polštinou atd... aď si každý vybere co uzná za vhodné... Že se to nakonec zvrtlo v osobní útoky je špatně, ale co se dá dělat tak už to na TF bohužel chodí. :pifko:
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6521
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: Managment řízení motoru

Příspěvek od Beaver »

Věc se má tak, že si nekupuješ jen jednotku, ale i podporu. Pokud ji koupíš v Polsku a objeví se problém, Karel to řešit nebude. Budeš to muset Polska poslat na opravu, případně tam jet na přeladění. Jelikož je Karel v Liberci, dá se pochybovat o tom, že by to do Polska měl někdo výrazně blíž. A když si to někdo bude chtít doladit sám, bude pro obslužný software EMU pro Polsko potřebovat Polské Windows. Veselá to kombinace (pokud to Poláci pořád dodržují). Každý svého štěstí strůjcem...
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4038
Registrován: 16 črc 2006 21:39

Re: Managment řízení motoru

Příspěvek od JRD McLAREN »

Beaver píše: A když si to někdo bude chtít doladit sám, bude pro obslužný software EMU pro Polsko potřebovat Polské Windows. Veselá to kombinace (pokud to Poláci pořád dodržují)....
:nono:
EE ...
staci aj rusky, madarsky, ci cesky.. WOKNOUS
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2286
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš

Re: Managment řízení motoru

Příspěvek od Libor12 »

Beaver píše: (pokud to Poláci pořád dodržují).
Nedodržují vůbec nic. Napiš jim,že chceš 3 ecu a místo aby tě odkázali na Karla,tak ti ještě udělají cenu. Takové jednání... :savle:
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
LiberaleMiguel
Příspěvky: 3089
Registrován: 04 srp 2011 19:12
Bydliště: Havířov

Re: Managment řízení motoru

Příspěvek od LiberaleMiguel »

Bobre: http://www.mapy.cz" onclick="window.open(this.href);return false; Zlín -> Bielsko-Biala 154km versus Zlín -> Liberec 401km ;-) Digitun bydlí 30km za ČR hranicemi a do Katowic, kde se EMU vyrábí, od něho kamenem dohodíš ;-)
Příště nespekuluj, tu adresu bys určitě zvládnout našel....

A nikdo tady nemluví jen o nákupu jednotky, o tomhle přece tenhle topic vůbec není....
Keep /-/atin'

Cokoliv Polsky, Allegro -> SZ nebo ideálně rovnou Facebook

Skořepiny na míru

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6521
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: Managment řízení motoru

Příspěvek od Beaver »

Aha, ve Zlíně bydlí polovina republiky, to je novinka :roll: Už z Brna je časový rozdíl v cestě minimální, takže neplatný argument (jako ostatně vždy). A ano, nemluví se jen o nákupu jednotky, ale o komplexním řešení a tím spíš je lepší navštívit Karla, kde to člověk probere v klidu, bez jazykové bariéry a kde může pořídit jak jednotku, tak kabeláž a tak i následné ladění.
Libor12 píše:Nedodržují vůbec nic. Napiš jim,že chceš 3 ecu a místo aby tě odkázali na Karla,tak ti ještě udělají cenu. Takové jednání... :savle:
No že Ecumaster nedodržuje svoje vlastní obchodní pravidla je smutné, ale jak se zdá, tak na to bohužel celkem hážou bobek, protože je živí jiné trhy než ČR.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
LiberaleMiguel
Příspěvky: 3089
Registrován: 04 srp 2011 19:12
Bydliště: Havířov

Re: Managment řízení motoru

Příspěvek od LiberaleMiguel »

U Digituna pořídí totéž. Navíc s bohatšími zkušenostmi s daným autem a motorem. Pomoc s jazykovou bariérou jsem nabídnul, to je to nejmenší 8)

Takže tvoje argumenty jsou taky mimo....
Keep /-/atin'

Cokoliv Polsky, Allegro -> SZ nebo ideálně rovnou Facebook

Skořepiny na míru

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53

Re: Managment řízení motoru

Příspěvek od leon4x4 »

Jestli potřebuješ k otázkám národní hrdosti nějaké "argumenty" je mi z toho smutno.

Jsem oficiální zástupce značky, držím zboží skladem pro komfort zákazníků, poskytuji před i po prodejní podporu k produktům zakoupeným oficiální cestou. Velmi často přidávám ke své práci hromadu poznatků, nápadů, návodů a rad ke zlepšení a to ať už výkonu, spolehlivosti či bezpečnosti vozu.
Není v zájmu značky, aby mne zákazníci obcházeli, experimentovali a poškozovali si z neznalosti auta. To se děje buď tím, že se v autě vrtají sami a nebo následně, když odjede jejich draftovaný "polák" který je "levnější" než já a oni následně začnou v autě šťourat, protože to prostě není ono, něco nefunguje atd...
Mám velmi bohaté zkušenosti nasbírané za 17let v motorsportu a je naprosto nepodstatné, kolik motorů jedné značky jsem už naladil. Není podstatné jestli jsem z motoru AGU (1.8T VW/AUDI) dostal 534koní...... Postupy při návrhu a tvorbě kabeláže jsou stejné a výkon z motoru dostanu jen takový, který odpovídá tomu, jak majitel motor připraví, nic víc se z něj dostat nedá. Ladění na brzdě mne posunulo o velký kus dopředu a také výsledky to z oblasti "přání" posunulo do oblasti "změřeno". Už jsem měl dost zákazníků, kteří byli zklamaní z "čísla" které brzda vyplivla, ale ještě jsem neměl zákazníka, který by byl nespokojený s porovnáním čísel z brzdy a reálnou zkouškou jízdy.
Je pravda, že moc uživatelů tohoto fora ke mně nejezdí, jestli vůbec nějaký někdy přijel........
Naštěstí je dost takových, kterým jsem vytrhl trn z paty a ti mi už reklamu dělají a rádi.... těch si vážím a mohu se roztrhat, když potřebují pomoci... tak to prostě chodí.

Hezký den.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Fifi
Příspěvky: 657
Registrován: 15 lis 2006 20:20
Bydliště: Ostrava

Re: Managment řízení motoru

Příspěvek od Fifi »

Beaver píše:Věc se má tak, že si nekupuješ jen jednotku, ale i podporu. Pokud ji koupíš v Polsku a objeví se problém, Karel to řešit nebude. Budeš to muset Polska poslat na opravu, případně tam jet na přeladění. Jelikož je Karel v Liberci, dá se pochybovat o tom, že by to do Polska měl někdo výrazně blíž. A když si to někdo bude chtít doladit sám, bude pro obslužný software EMU pro Polsko potřebovat Polské Windows. Veselá to kombinace (pokud to Poláci pořád dodržují). Každý svého štěstí strůjcem...
Ne, věc se má tak, že zadavatel tématu poptával službu jako celek (přivézt-nechat udělat komplet-zaplatit-odvézt-užívat) a na to jsem reagoval, že nevidím rozdíl mezi tím, jestli to udělá Čech nebo Polák, tak nevidím důvod psát o nákupu jednotky a podpoře (to se tady již řešilo když mi neběhala det3 - to téma se taky nakonec zvrtlo jinam, taková klasika). Zadavatel bydlí ve Zlíně, takže do Polska to má blíže, o kvalitě služeb netřeba polemizovat. Když se objeví problém, pořád to bude mít zadavatel do Polska blíže, ale jako bonus už pojede někde, kde už byl a bude jednat s člověkem s kterým už jednal, takže nepojede do neznáma... Když ho to náhodou za rok přestane bavit a bude si to chtít sám přeladit po nějaké úpravě, tak za předpokladu že si na to troufne, stačí stáhnout jeden program a během 30s a jednoho restartu mu emu komunikuje a po dalším restartu je zase ntb v zcela původní podobě (několikrát ověřeno na vlastním ntb a emu). V případě, že si na to netroufne nebo bude ecu pod heslem (nevím jestli to jde a nebo si to pletu s jinou ecu), tak to bude mít stále do Polska na úpravu blíže. A i když neznám konkrétní ceny, tak nevěřím, že by to bylo v Polsku za víc. Proč do Polska tedy v tomto případě NE, Beavere? A proč do polska NE, když cesta nebude hrát roli? A proč LM poradil špatně? Haudujudu z osmé třídy ZŠ + technické výrazy mi budou stačit ktomu abychom se navzájem domluvili...

Někdy mi příjde, že jsou tvé argumenty celkem chabé a píšeš je pouze z důvodu, aby jsi byl za každou cenu v opozici vůči LM, chce to trochu nadhled, nikdo není dokonalý...


To leon4x4: Nikdo tvou práci praxi ani zkušenosti nezpochybňuje! Ale schovávat tvrdý biznis za Vlastenectví? Aneb "proč by měl vydělat Polák, když můžu tady v ČR vydělat já"... - Tedy alespoň takto jsem si to vylozil já...
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!

ludvik2
Příspěvky: 39
Registrován: 21 zář 2011 18:09
Bydliště: západní čechy

Re: Managment řízení motoru

Příspěvek od ludvik2 »

No to jsou zase výjevy...Tom_ poslechni, Libora, Tabooa nebo Leona, mají něco za sebou a LiberaleMiguel ty jdi na vzduch...potřebuješ to

Uživatelský avatar
LiberaleMiguel
Příspěvky: 3089
Registrován: 04 srp 2011 19:12
Bydliště: Havířov

Re: Managment řízení motoru

Příspěvek od LiberaleMiguel »

Ludvik :lol:

Já doporučuju někoho s kým mám já, a dalších několik lidí, které znám, velice pozitivní zkušenost. Taboo a Libor doporučuje prostě jen tak, protože je to zástupce značky pro daný stát.

Karle napíšu to ještě jednou: Tvojí práci tady nijak nekritizuju, ale tvoje plivání na Poláky je dost mimo. Ještě jsem u Digituna nezažil, že "by to nebylo ono" a tvoje zmínka o 1,8T a 534hp ? Pindíky si tady přece porovnávat nechceš....
Keep /-/atin'

Cokoliv Polsky, Allegro -> SZ nebo ideálně rovnou Facebook

Skořepiny na míru

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53

Re: Managment řízení motoru

Příspěvek od leon4x4 »

LiberaleMiguel píše:
Karle napíšu to ještě jednou: Tvojí práci tady nijak nekritizuju, ale tvoje plivání na Poláky je dost mimo. Ještě jsem u Digituna nezažil, že "by to nebylo ono" a tvoje zmínka o 1,8T a 534hp ? Pindíky si tady přece porovnávat nechceš....
Na nikoho jsem neplival.... asi jsi četl něco jiného než co jsem napsal. Pravděpodobně vůbec nechápeš co jsem napsal a jaké důvody k mým názorům mám.
Smutno je mi z lidí co nejsou ochotní zaplatit za solidní přístup, službu a podporu.....
Porovnávání ANO nebo NE ? Tak ty tady porovnáváš, jak je levnější, má více zkušeností s AUDI....

Kdybych chtěl kritizovat, ptal bych se jak se ten člověk jmenuje, jaké má číslo registrace k plátcovství daně atd..... Taky bych si přál abych nemusel posílat kontrolní hlášení, přiznání DPH, přiznání daně z příjmu, nemusel vypisovat obchodní podmínky, psát bláboly o EET a nemusel řešit podobné radostné činnosti. Třeba bych měl víc času, mohl pracovat levněji


.... ale já tě nepotřebuji přesvědčovat a raději už nebudu nic psát, abys to nemusel číst a nevykládal jsi si to jinak...
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Idaho von Věšín
Příspěvky: 89
Registrován: 21 bře 2013 09:07

Re: Managment řízení motoru

Příspěvek od Idaho von Věšín »

Omlouvám se, omylem jsem toto poslal Beaverovi jako soukr zprávu a ne sem veřejne do fora ( asi jsem v horečce se přehmátl na tlačítkách , omlouvám se a dávám sem ).
Beaver doufám omluví muj překlep, nechtěl jsem ho otravovat..

XXXX
Beaver píše:Věc se má tak, že si nekupuješ jen jednotku, ale i podporu. Pokud ji koupíš v Polsku a objeví se problém, Karel to řešit nebude. Budeš to muset Polska poslat na opravu, případně tam jet na přeladění. Jelikož je Karel v Liberci, dá se pochybovat o tom, že by to do Polska měl někdo výrazně blíž. A když si to někdo bude chtít doladit sám, bude pro obslužný software EMU pro Polsko potřebovat Polské Windows. Veselá to kombinace (pokud to Poláci pořád dodržují). Každý svého štěstí strůjcem...
Bohužel nedodržují, stále více lidí se mi ozývá že nakoupili přes PL a omezení PL Wokny také udajne nefunguje.. zatím jsme nezkouseli, ale je to velká škoda pokud to tak je . Karel je človek co ví a umí a bohužel lidí na jeho urovni je v čr málo. Obrovskou přidanou hodnotou je navíc Karlova podpora po telefonu / přes vzdálenou plochu kde se kolikrát jedná o nekolik hodinových rozhovoru za které si v rámci podpory třeba u nás nikdy nic neučtoval. U přímně, radeji budu jednat s nekým vyzkoušeným a osvědčeným takovýmhle než bezduvodne menit a zkouset a riskovat nekoho na velké vzdálenosti. S klukama od EMU se znám osobne , pravidelne jendou do roka s eu nich stavuji a klábosíme a i z jejich strany je obrovská podpora práve díky karlovi. Takže za mne - pokud to opravdu chce nekdo pořádne a bez bastlení na starou kabeláž atd je lepší si skutečne připlatit a jít ke Karlovi, ja sem nekolik let hledal "shudnější" (= levnejší ) cesty ale když sečtu ve finále náklady a čas, vždy se mi vyplatí jet za Kájou.
RB/1+2JZ/13B/KLZE - Dovoz JDM motoru na zakázku, přestavby, swapy, renovace - info po mailu
Swapy 1/2/3UZFE takřka do čehokoliv :)
Transport podvalem po celé EU za příznivé ceny.

Uživatelský avatar
LiberaleMiguel
Příspěvky: 3089
Registrován: 04 srp 2011 19:12
Bydliště: Havířov

Re: Managment řízení motoru

Příspěvek od LiberaleMiguel »

Idaho von Věšín píše: Takže za mne - pokud to opravdu chce nekdo pořádne a bez bastlení na starou kabeláž atd je lepší si skutečne připlatit a jít ke Karlovi, ja sem nekolik let hledal "shudnější" (= levnejší ) cesty ale když sečtu ve finále náklady a čas, vždy se mi vyplatí jet za Kájou.
Jasně, takže od všech ostatních to bude bastl prostě proto, že nejsou Karel :lol: Mám dost tady, fakt že jo....

Honzo, když jsme spolu řešili něco ohledně ladění a já ti na to napsal "napiš Digitunovi, to nebude problém", kolikrát jsi mu skutečně napsal ? Mám takový osobní tip, tak jsem zvědavý, jestli mi ho potvrdíš....
Keep /-/atin'

Cokoliv Polsky, Allegro -> SZ nebo ideálně rovnou Facebook

Skořepiny na míru

Idaho von Věšín
Příspěvky: 89
Registrován: 21 bře 2013 09:07

Re: Managment řízení motoru

Příspěvek od Idaho von Věšín »

LiberaleMiguel píše:
Idaho von Věšín píše: Takže za mne - pokud to opravdu chce nekdo pořádne a bez bastlení na starou kabeláž atd je lepší si skutečne připlatit a jít ke Karlovi, ja sem nekolik let hledal "shudnější" (= levnejší ) cesty ale když sečtu ve finále náklady a čas, vždy se mi vyplatí jet za Kájou.
Jasně, takže od všech ostatních to bude bastl prostě proto, že nejsou Karel :lol: Mám dost tady, fakt že jo....

Honzo, když jsme spolu řešili něco ohledně ladění a já ti na to napsal "napiš Digitunovi, to nebude problém", kolikrát jsi mu skutečně napsal ? Mám takový osobní tip, tak jsem zvědavý, jestli mi ho potvrdíš....
Zkusil jsem jednou, když jsme to tenkrát řesili a odpovědi jsem se nikdy nedočkal. Evidentně si nerozumněl s mým pokusem o angličtinu, nebo proste neměl zájem, či nevěděl tak radeji ignoroval. Neříkám že Karel udělá lépe ( neznám DGT práci ) , ale pro mne osobně by problém už v tom že bych byl závislej na třetí osobě která má překládat a ja netusím co říká - proč si to zbytečně ztěžovat. Pri takovéhle prác čekám i vysvetlení z druhé strany proč se to delá tak a případně i vést diskuzi proč to neudelat jiným zpusobem a to je už veliká kolize v případe překládání.
Tím se nechci dotýkat tvé neznalosti technických problému, ale pro komunikaci potřebuji človeka katerý ví na obou stranách o čem je řeč, v případě prostředníka musí splnovat tuto podmínkku i on a rovnou v obou jazycích což vidím jako velkou komplikaci - pokud mám brát v uvahu přímo tvou nabídku překladu.

At si to veme každej kam chce, on se ptal na doporučení ja doporučil koho znám a popsal své zkusenosti ( protože je nemám jen s Karlem a varuji tím aby en clovek neprošel obdobnými problémy jako já ) , nevyjadřuji se k tomu jak delá Digitune, nemám s ním zkusenosti.
RB/1+2JZ/13B/KLZE - Dovoz JDM motoru na zakázku, přestavby, swapy, renovace - info po mailu
Swapy 1/2/3UZFE takřka do čehokoliv :)
Transport podvalem po celé EU za příznivé ceny.

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4038
Registrován: 16 črc 2006 21:39

Re: Managment řízení motoru

Příspěvek od JRD McLAREN »

...esteze ja som z obliga ...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
LiberaleMiguel
Příspěvky: 3089
Registrován: 04 srp 2011 19:12
Bydliště: Havířov

Re: Managment řízení motoru

Příspěvek od LiberaleMiguel »

To je stejně zajímavé, jak ladiči z ČESKA, remcají na placení daní, náklady na bůh ví co, Babiše a že si udělali bebíčko :lol: a jiný ladič klidně zdraží o 50% s odůvoněním "mám tolik kšeftů, že si můžu vybírat" :lol:
Pánové, hrábněte si do svědomí, kdyby jste byli taková špička, jak se tady NĚKTEŘÍ snažíte tvářit, tak by vás nic z toho netrápilo, protože musíte sami moc dobře vědět jak je ladění luxusní byznys :-)

Idaho: Beru 8) jak už jsem psal, tohle se dá řešit, když bys teda nevěřil mým technickým schopnostem, tak by kámoš pomohl s domluvou určitě v klidu :-) ale chápu, že Karel je pro tebe jednodušší. Jen šlo tak trochu o tu formulaci jak jsi to podal.... O nikom jiném v celém topicu nepadla ani zmínka....

Osobně si stejně myslím, že to Kuno odveze k JRD :lol: ticha voda kšefty bere :-)
Keep /-/atin'

Cokoliv Polsky, Allegro -> SZ nebo ideálně rovnou Facebook

Skořepiny na míru

Jozzo
Příspěvky: 18
Registrován: 21 pro 2011 02:38

Re: Managment řízení motoru

Příspěvek od Jozzo »

LiberaleMiguel píše:Taboo: :mavani: :mavani: :mavani:

Já do téhle diskuze přispěl něčím přínosným, ty vůbec ničím. A očividně máš spoustu zbytečného času plýtvat ho na moje uražení, jestli ne, tak raději odejdi
Ty už nemáš absolutně žádnou soudnost.

Uživatelský avatar
Kuno
Příspěvky: 194
Registrován: 02 pro 2013 20:15
Bydliště: Zlín-Malenovice

Re: Managment řízení motoru

Příspěvek od Kuno »

Jejda....netušil jsem,že moje poptávka vzbudí takové vášně i když tu řevnivost v podstatě trošku chápu-v autoopravárenství se pohybuji cca 30 let. :) přesto jsem v tomto ohledu-tvorba nebo výroba řízení motoru naprosto "negramotný" a i proto,jak zde někdo napsal,se prvně ptám,zjištuji,hledám...
Chysler PT Cruiser,Mitsubishi 3000GT,VW Transporter,Renault Kangoo.
Bylo:R.Megane II 1.9DCI,VW Passat,R.Scenic,R.5,Š.Octavia 1.9tdi,Honda CRX VTEC,VW Vento,Lancia Delta 2000 HF Turbo.....a x dalších aut různých značek. :)))

Uživatelský avatar
Kuno
Příspěvky: 194
Registrován: 02 pro 2013 20:15
Bydliště: Zlín-Malenovice

Re: Managment řízení motoru

Příspěvek od Kuno »

...Miguel píše:....Osobně si stejně myslím, že to Kuno odveze k JRD :lol: ticha voda kšefty bere...

Ano,tato možnost není vůbec nerealná :D už jen proto,že je na mne "hodný" :) jen ještě vyčkávám- protože pokud to "dopadne",budu mít origo-původní Motronic z A2 vč.dalších "vychytávek" jako byl saxomat..atd. To vše prostřednictvím jednoho vyjímečného člověka a to v podstatě za hubičku přímo od "zdroje".
Chysler PT Cruiser,Mitsubishi 3000GT,VW Transporter,Renault Kangoo.
Bylo:R.Megane II 1.9DCI,VW Passat,R.Scenic,R.5,Š.Octavia 1.9tdi,Honda CRX VTEC,VW Vento,Lancia Delta 2000 HF Turbo.....a x dalších aut různých značek. :)))

Gooder
Příspěvky: 2114
Registrován: 13 zář 2011 20:48
Bydliště: Středočeský kraj

Re: Managment řízení motoru

Příspěvek od Gooder »

Nevíte někdo, jestli lambda sonda před a za katem má stejný senzor? Kód automobilky je jiný, ale říkám si, jestli to není i kvůli délce kabelu, který je rozdílný.

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“