Managment řízení motoru

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4038
Registrován: 16 črc 2006 21:39

Re: Managment řízení motoru

Příspěvek od JRD McLAREN »

...eee.e.e.e.e.eeeee ....
este raz ....

ci su lambda sondy rovnake ..??

mozu byt a nemusia...
ale pokial je rovnaky konektor, a cisla sa tak neako podobaju ...
tak by moli byt rovnake..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
pufko
Příspěvky: 719
Registrován: 24 pro 2009 23:17

Re: Managment řízení motoru

Příspěvek od pufko »

Myslím že ked sú dve tak predná býva najčastejšie širokopásmová a zadná klasika.

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4038
Registrován: 16 črc 2006 21:39

Re: Managment řízení motoru

Příspěvek od JRD McLAREN »

..na to by som sa moc nespoliehal...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Gooder
Příspěvky: 2114
Registrován: 13 zář 2011 20:48
Bydliště: Středočeský kraj

Re: Managment řízení motoru

Příspěvek od Gooder »

Ještě jsem hledal info, tak přední má počet pólů 5 nebo 6 (Bosch píše 5, Topran 6) a zadní 4, takže stejné nebudou, ač se kódy automobilky liší jen posledním písmenem. Bosch zadní označuje i jako planární.

Gen.Drát
Příspěvky: 5
Registrován: 27 lis 2017 09:12

Re: Managment řízení motoru

Příspěvek od Gen.Drát »

:D :D :D
LiberaleMiguel píše:
Ta fotka co jsi hodil byla z doby, kdy jsem začínal a sám jsem tam pak napsal, že to byla prasárna ;-) v té době jsem ani neuměl olej na autě vyměnit, já se nestydím to přiznat 8) je to 7 let zpátky a teď už jsem hodně jinde :-)
:D :D :D Ani nevzdelanej de*il bez sebemensiho vzdelaní nenalakuje kotouč ty si nafackuj a uz nikdy do niceho nekecej protoze to co vidim na ty fotce by nenapadlo ani kuchaře nebo cukraře i ti by vedeli ze na kotouč se barva asi nestrika ..... uz z toho co pises lze posoudit tva kompetentnost k hodnocení jestli polák neco umí nebo ne, a jestli jsi jinde nebo ne .... nejsi absolutně nejsi možná nebarvis kotouče a možná už umíš vyměnit olej, ale pochybuju že ty víš něco o motormanagementu a autoelektrikařině obecně, podle mne jsi rad ze víš (bez googlu) jak funguje motor a že nalepky na dveřch auto nepoháněj ..... když na to nemáš prachy a neumís si to udelat sam tak se na tuning vy*er ale netahej sem polskou šmelinu stačí ty paskvily co si na srazech rikaji VIP a pod povrchem se rozpadaj protoze vzhled je nad funkčnost.

:( kde jsou časy kdy se upravam aut venovali lidi který autum rozumí a ne kazdej pičihoň s nagelovanou palici a bílejma hadříkama .....

Uživatelský avatar
LiberaleMiguel
Příspěvky: 3089
Registrován: 04 srp 2011 19:12
Bydliště: Havířov

Re: Managment řízení motoru

Příspěvek od LiberaleMiguel »

Díky za dkůaz, že TF je fakt přesně tak v prdeli jak to vypadá :lol: furt to samé....
Keep /-/atin'

Cokoliv Polsky, Allegro -> SZ nebo ideálně rovnou Facebook

Skořepiny na míru

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8748
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848

Re: Managment řízení motoru

Příspěvek od Zemi »

To jsem si zas početl....
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
Kuno
Příspěvky: 194
Registrován: 02 pro 2013 20:15
Bydliště: Zlín-Malenovice

Re: Managment řízení motoru

Příspěvek od Kuno »

Už se prosím nehádejte,problém mám vyřešen. Po dostudování příslušných info jsem si přes počáteční problemy vše udělal,vyrobil,naladil sám. Děkuji všem za dobře a upřímně míněné rady a tipy. V této chvíli jsem paradoxně rád,že jsem jich nevyužil. :D Nemám možná vše tak top jak bych měl při investici 60-100 tis. kč ale jsem si jist,že auto vždy nastartuji a ono vždy pojede stejně,což se o některých podobných autech napsat nedá. :D :D :D ale to je už jiný příběh....
Chysler PT Cruiser,Mitsubishi 3000GT,VW Transporter,Renault Kangoo.
Bylo:R.Megane II 1.9DCI,VW Passat,R.Scenic,R.5,Š.Octavia 1.9tdi,Honda CRX VTEC,VW Vento,Lancia Delta 2000 HF Turbo.....a x dalších aut různých značek. :)))

MartyB
Příspěvky: 4
Registrován: 31 bře 2018 11:40

Re: Managment řízení motoru

Příspěvek od MartyB »

Zdravím nemá někdo zájem?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
Kuno
Příspěvky: 194
Registrován: 02 pro 2013 20:15
Bydliště: Zlín-Malenovice

Re: Managment řízení motoru

Příspěvek od Kuno »

MartyB píše:Zdravím nemá někdo zájem?
Co to je,co to umí a kolik za to? :D
Chysler PT Cruiser,Mitsubishi 3000GT,VW Transporter,Renault Kangoo.
Bylo:R.Megane II 1.9DCI,VW Passat,R.Scenic,R.5,Š.Octavia 1.9tdi,Honda CRX VTEC,VW Vento,Lancia Delta 2000 HF Turbo.....a x dalších aut různých značek. :)))

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4038
Registrován: 16 črc 2006 21:39

Re: Managment řízení motoru

Příspěvek od JRD McLAREN »

Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Kuno
Příspěvky: 194
Registrován: 02 pro 2013 20:15
Bydliště: Zlín-Malenovice

Re: Managment řízení motoru

Příspěvek od Kuno »

dík za info,to mám také něco podobného...taky se toho chci zbavit. Nějaká AEM,tak kdyby někdo chtěl...
Chysler PT Cruiser,Mitsubishi 3000GT,VW Transporter,Renault Kangoo.
Bylo:R.Megane II 1.9DCI,VW Passat,R.Scenic,R.5,Š.Octavia 1.9tdi,Honda CRX VTEC,VW Vento,Lancia Delta 2000 HF Turbo.....a x dalších aut různých značek. :)))

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“