Stránka 1 z 3

Managment řízení motoru

Napsal: 18 bře 2017 21:14
od Kuno
Zdravím. Najde se tu někdo kdo je schopen mi dodat komplet managment vstřikování a zapalování motoru vč.kabeláže, jednotky,vstřiků a potřebných senzorů na desetiventil turbomotor Audi typ MC ?

Zapalování bych rád nechal "na rozdělovači" ale není podmínkou.

Re: Managment řízení motoru

Napsal: 18 bře 2017 21:23
od LiberaleMiguel
http://www.digitun.pl" onclick="window.open(this.href);return false;

lepší volbu na Audi těžko najdeš 8) pokud neumíš polsky, tak piš německy nebo anglicky

Re: Managment řízení motoru

Napsal: 18 bře 2017 21:53
od Kuno
LiberaleMiguel píše:http://www.digitun.pl

lepší volbu na Audi těžko najdeš 8) pokud neumíš polsky, tak piš německy nebo anglicky
Díky za odkaz ale já nechci ladit,já prvně potřebuji mít CO ladit. :)

Re: Managment řízení motoru

Napsal: 18 bře 2017 22:11
od LiberaleMiguel
On nedělá jenom ladění, on dělá všechno, kompletně, od staveb motorů, přes swapy, ladění, eletriku, cokoliv. Však mu napiš, určitě se s ním domluvíš na čem budeš potřebovat 8) na koncerny je jeden z nejlepších v Evropě a staré Audiny to je jeho.

Re: Managment řízení motoru

Napsal: 18 bře 2017 22:18
od Kuno
Bohužel technické výrazy umím akorát česky a to někdy jen tak tak...:(

Re: Managment řízení motoru

Napsal: 18 bře 2017 22:24
od LiberaleMiguel
Hele tak zkus napsat sem,s tím co potřebuješ a že prostě technická komunikace v cizích jazycích není nic pro tebe http://fb.me/paint.per" onclick="window.open(this.href);return false; kolega ti to s Digitunem domluví/přeloží 8)

Re: Managment řízení motoru

Napsal: 18 bře 2017 22:35
od JRD McLAREN
..hmmm..

viem VEMS, ECU Master, EasyEcu a IMF Master ..

kolko mas penazi ..??

EDITED:
prepokladam, ze to chces do tej repliky, a je to 5Val, 10ventil
povodne s mechanickym vstrekovanim K-Jetronic ..

Re: Managment řízení motoru

Napsal: 18 bře 2017 22:45
od JRD McLAREN
EEEDITED 2:

motory audi R5, a vseobecne 5 valce ma najlepsie zvladnuty VEMS ..
co sa tyka managementu, audi-triger a pod.

Re: Managment řízení motoru

Napsal: 19 bře 2017 08:32
od Taboo
Kuno píše:Zdravím. Najde se tu někdo kdo je schopen mi dodat komplet managment vstřikování a zapalování motoru vč.kabeláže, jednotky,vstřiků a potřebných senzorů na desetiventil turbomotor Audi typ MC ?

Zapalování bych rád nechal "na rozdělovači" ale není podmínkou.
Kontaktuj Karla (leon4x4), ktery zastupuje ECUMaster a vyrobou kabelaze se primo zabyva (a bude ti moci take dodat cokoliv budes potrebovat a pomoci s ozivenim a lazenim). Ziskas tak velice dulezite zazemi, ktere je naprosto k nezaplaceni.
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
:wink:

Re: Managment řízení motoru

Napsal: 19 bře 2017 09:17
od LiberaleMiguel
A za dvojnásobnou cenu jako od Digituna :lol:

Re: Managment řízení motoru

Napsal: 19 bře 2017 17:21
od Kuno
JRD McLAREN píše:..hmmm..

viem VEMS, ECU Master, EasyEcu a IMF Master ..

kolko mas penazi ..??

EDITED:
prepokladam, ze to chces do tej repliky, a je to 5Val, 10ventil
povodne s mechanickym vstrekovanim K-Jetronic ..
Ano,chci to do toho auta. Budto celý managment od někoho,kdo to už dělal a je schopen mi to sestavit nebo použiji komplet příslušenství,kabeláž a jednotku z 20V turbo. Prostě-co vyjde líp. :)

Re: Managment řízení motoru

Napsal: 19 bře 2017 20:30
od JRD McLAREN
neake info som ti poslal do SZ ..

Re: Managment řízení motoru

Napsal: 19 bře 2017 20:44
od Kuno
JRD McLAREN píše:neake info som ti poslal do SZ ..
díky,i já Tobě. :)

Re: Managment řízení motoru

Napsal: 19 bře 2017 22:19
od Tom_
Hodne majitelu R5 pouziva VEMS nebo ted zaclo pouzivat EMU. Vim ze nekteri "jezdi" na DTA a ti chudsi si vse delaji sami na Megasquirt. 60-2 trigger wheel nebo jiny...Ono se to hodne lisi od narodnosti, kazda audi komunita preferuje neco jineho :wink: :D

Re: Managment řízení motoru

Napsal: 25 bře 2017 17:52
od leon4x4
LiberaleMiguel píše:A za dvojnásobnou cenu jako od Digituna :lol:
My se známe ? Co ty o mně a o mé práci víš ?

Re: Managment řízení motoru

Napsal: 25 bře 2017 17:54
od leon4x4
Taboo píše:
Kuno píše:Zdravím. Najde se tu někdo kdo je schopen mi dodat komplet managment vstřikování a zapalování motoru vč.kabeláže, jednotky,vstřiků a potřebných senzorů na desetiventil turbomotor Audi typ MC ?

Zapalování bych rád nechal "na rozdělovači" ale není podmínkou.
Kontaktuj Karla (leon4x4), ktery zastupuje ECUMaster a vyrobou kabelaze se primo zabyva (a bude ti moci take dodat cokoliv budes potrebovat a pomoci s ozivenim a lazenim). Ziskas tak velice dulezite zazemi, ktere je naprosto k nezaplaceni.
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
:wink:

Děkuji, už jsem nějaké ty Audinky také dělal....

Re: Managment řízení motoru

Napsal: 26 bře 2017 06:05
od LiberaleMiguel
leon4x4 píše:
LiberaleMiguel píše:A za dvojnásobnou cenu jako od Digituna :lol:
My se známe ? Co ty o mně a o mé práci víš ?
Ty už si to asi nepamatuješ, ale kdysi jsme spolu pákrát něco řešili.
Když jsem s tebou řešil ladění oturbeného Coupe tak to skončilo na "tohle já dělat nebudu. Když chce oturbené auto, tak nepotřebuje komfortní funkce".
A že máš ceny trochu jinde mi už říkalo víc lidí, kteří chtěli ladit na EMU a nakonec skončili u Poláků 8)

Re: Managment řízení motoru

Napsal: 26 bře 2017 10:34
od JRD McLAREN
..tak ja teda neviem ake ceny ma Karel..
ale ked to zacnem pocitat ja .... tak

Ecu 500, kabelaz 300-500, nejake to vrcanie na brzde 300-500

to neratam, ze bude treba kupovat nejake to cidlo, cievky, vstrekovace, FPR,
a inu dalsiu bizuteriu ... spaleny benzin .. nadrz dve tri ..
..prip. vyroba a osadenie triger kola..


takze hruby odhad za montaaaz ... hmmmm 50tKc .??

Re: Managment řízení motoru

Napsal: 26 bře 2017 11:12
od Taboo
Dobre veci nejsou levne.
Levne veci nejsou dobre.

Re: Managment řízení motoru

Napsal: 26 bře 2017 11:30
od LiberaleMiguel
JRD: To by se ještě dalo 8)

Mi teď Digitun řekl za EMU(jednotka, zapojení, naladění, širokopásmová lambda, oropojení s origo jednotkou, aby všechno v autě fungovalo) celkem Max 38 000Kč
A to říkal, že je to strop, možná to bude míň, bo tohle auto na EMU ještě nedělal, tak raději nastřelil maximum

Karel chtěl jenom za soft pro nastartování UZka 15 000Kč

Ladič, který mi řekne to co jsem výše citoval pro mě nemá smysl. I když zrovna u téhle Audi asi o komfort moc nepůjde :D

Taboo: Mlč, prosím tě, a smiř se s tím, že k téhle diskuzi nemáš co říct 8)

Re: Managment řízení motoru

Napsal: 26 bře 2017 11:39
od Libor12
A nemluvíš ty o DET3? Piggy back a programovatelná ecu je trochu rozdíl.

Re: Managment řízení motoru

Napsal: 26 bře 2017 11:51
od Taboo
LiberaleMiguel píše:Taboo: Mlč, prosím tě, a smiř se s tím, že k téhle diskuzi nemáš co říct 8)
:smich: :smich: :smich:
Retarde, ja si tim narozdil od tebe uz po dlouhe leta zivim a dokonce mam k tomu i vsemozne diplomy a certifikaty, coz je neco, co ty nebudes moci nikdy rict. Pokracuj v diskuzi o Polacich a svych imaginarnich kamaradech, pohadkari.
:smich: :smich: :smich:
Libor12 píše:A nemluvíš ty o DET3? Piggy back a programovatelná ecu je trochu rozdíl.
Dusik anebo oxid dusny... piggy-back anebo standalone ECU... Vzdyt je to prece jedno.
Kazdy prece vi o cem mluvi ( = o necem, s cim nema ani sebemensi osobni zkusenosti).
:lol:

Re: Managment řízení motoru

Napsal: 26 bře 2017 12:35
od honza 2.0 16v
už na začátku vlákna píše tazatel o potenciálních problémech s komunikací.. což už takhle docela drahou srandu se může případná jazyková bariéra v případě problémů ještě víc prodražit...

zůstal bych v cz kotlině, lidí co se tu nějak zabývají laděním aut na různé úrovni tu "pár" je, jen je třeba se ptát na reference ...Koukat po Všemožnejch poladěnejch autech a občas se na nějakejch srazech/závodech kouknout jak to je uděláno...rozhodně bych tuto volbu neuspěchával, jako sem před lety udělal já - jenže to bylo 12 let z5 a možnosti tu byly trochu jiný než teď, kdy mam konečně hotovo - ke spokojenosti mé a techniků na emisích a STK :)..).. z5tně to hodnotím jako zbytečně vyhozený peníze s rizikem poškození motoru...

To že to někdo udělá o pár šupů levněji ... možný je, otázka jestli potom člověk (resp. jeho motor) nebude pro danýho ladiče pokusným králikem... a pak taky kvalita provedení...kdy by ideálně nemělo bejt poznat že to není origo..což taky pro mnoho lidí není ještě teĎ standartem..

Re: Managment řízení motoru

Napsal: 26 bře 2017 13:01
od LiberaleMiguel
Taboo Sám jsi retard, bo k tomuhle prostě máš fakt hovno co říct. S diplomama si můžeš tak max vytřít prdel, bo ty ti těžko řeknou kdo je kvalitní ladič a kdo ne. Kdybys jen trochu tušil, tak se do Poláků vůbec neobouváš ;-) tam jsou tuningy na úplně jiném levelu než v ČR ;-)

Libore vím o čem mluvím ;-) za DET3 chce Digitun 15k za komplet zapojení a naladění

Honzo Jazykovou bariéru umím řešit, jinak bych to nenabízel 8) co se kvality týče, tak Digitun je špička a Audiny jsou pro něj srdcovka 8) U novějších(nevím jak u staré 80) modelů umí dokonce upravit origo jednotku na plně programovatelnou a ladí to komplet na ní, což je asi to nejlepší řešení :-)

Re: Managment řízení motoru

Napsal: 26 bře 2017 13:42
od Libor12
LiberaleMiguel píše:Libore vím o čem mluvím ;-) za DET3 chce Digitun 15k za komplet zapojení a naladění
Tak to potom nechápu proč by standalone ecu propojoval s originální jednotkou jak píšeš výše???
LiberaleMiguel píše:Mi teď Digitun řekl za EMU(jednotka, zapojení, naladění, širokopásmová lambda, oropojení s origo jednotkou, aby všechno v autě fungovalo) celkem Max 38 000Kč
Když neumíš formulovat technické výrazy česky,jak potom chceš něco domlouvat v polštině??

Re: Managment řízení motoru

Napsal: 26 bře 2017 14:51
od LiberaleMiguel
Libore dej si facku, nauč se číst, pak si dej ještě jednu a třeba ti dojde, že se ptáš na věci, na které tady odpověď najdeš ;-) na obojí

Re: Managment řízení motoru

Napsal: 26 bře 2017 16:20
od Taboo
LiberaleMiguel píše:Taboo Sám jsi retard, bo k tomuhle prostě máš fakt hovno co říct. S diplomama si můžeš tak max vytřít prdel, bo ty ti těžko řeknou kdo je kvalitní ladič a kdo ne. Kdybys jen trochu tušil, tak se do Poláků vůbec neobouváš ;-) tam jsou tuningy na úplně jiném levelu než v ČR ;-)
Retarde, TY zadny ladic nejsi a nikdy nebudes :lol: . Ty jsi jen nevzdelany jerabnik, ktery nerozumi ani rozdilu mezi dusikem a oxidem dusnym, natoz zakladnim funkcim motoru anebo aby jsi byl i sebemene kvalifikovany posoudit kdo je kvalitni ladic a kdo ne :lol: . K tomu nemas patricne vzdelani a znalosti :wink: . Ja ano, a z debat s Karlem (kde ty nemas ani sebemensi potuchu o cem se mluvi :lol: ) mohu potvrdit, ze to je clovek, ktery vi co dela (coz jsem si jisty mohou potvrdit i jeho zakaznici). Ty jsi sam (s vyjimkou mozna snad jen sveho lacineho radia) nic jeste nenaladil, nic nevyrobil, nic nepostavil a nic nedokazal (s vyjimkou podvodu pojistovny a vylhani se po roce z vezeni). Jedine co umis je chlubit se praci nekoho jineho, s kterou nemas absolutne nic delat.

Tady, Miguelek "tuninguje" :lol: :
strikani brzd.jpg

Re: Managment řízení motoru

Napsal: 26 bře 2017 16:31
od LiberaleMiguel
Taboo ty jsi fakt taky solidní debil. DOst mě překvapuje, že člověk, podle všeho, tak úspěšný jako ty, má potřebu chodit si léčit komplexy kamkoliv na internet. Nebo lezeš na TF, jako Bobr, bo vušde jinde tě už vypičovali ?
Psal já snad někde, že Karel neodvadí kvalitní práci ?
Co se týče posouzení kvality..... Ne, nesoudím to já, soudí to ostatní, soudí to úspěchy a věhlas, ohlasy zákazníků, projekty, které se dají lehce dohledat( http://www.google.com" onclick="window.open(this.href);return false; znáš ? ). Jenom retardi jako ty soudí podle svých subjektivních pocitů....
Já jasně napsal proč doporučuju Digituna a proč bych ke Karlovi nejel a nic o kvalitě jeho práce, o níž nepochybuju, jsme nenapsal ;-)
Co já jsme vyrobil nebo dokázal můžeš, přes svojí zaslepenost, těžko posoudit.
Ta fotka co jsi hodil byla z doby, kdy jsem začínal a sám jsem tam pak napsal, že to byla prasárna ;-) v té době jsem ani neuměl olej na autě vyměnit, já se nestydím to přiznat 8) je to 7 let zpátky a teď už jsem hodně jinde :-) Co si o mě myslíš ty je mi u prdele, mojí praci jsi nikdy v reálu neviděl, ani netestoval, abys to mohl posoudit, takže je mi u prdele co o mě říkáš nebo ne :-) ty si taky neděláš určitě všechno sám, protože takových lidí je minimum a z těch co je znám, tak ani jeden nemá čas vysedávat an internetu a debilně pindat :hlazeni A poukazování na to, že "neznám rozdíl mezi dusíkem a oxidem dusným" jenom dokazuje tvojí vlastní demenci, když každý pochopil jak jsem to myslel, jen ty, Libor, apod dementi se toho budete chytat, aby jste mohli pindat ty svoje sračky :lol:

K tématu jsem napsal dost, pindejte si co chcete :mavani:

Re: Managment řízení motoru

Napsal: 26 bře 2017 19:41
od leon4x4
LiberaleMiguel píše: Karel chtěl jenom za soft pro nastartování UZka 15 000Kč
To není pravda

Re: Managment řízení motoru

Napsal: 26 bře 2017 19:53
od leon4x4
JRD McLAREN píše:..tak ja teda neviem ake ceny ma Karel..
ale ked to zacnem pocitat ja .... tak

Ecu 500, kabelaz 300-500, nejake to vrcanie na brzde 300-500

to neratam, ze bude treba kupovat nejake to cidlo, cievky, vstrekovace, FPR,
a inu dalsiu bizuteriu ... spaleny benzin .. nadrz dve tri ..
..prip. vyroba a osadenie triger kola..


takze hruby odhad za montaaaz ... hmmmm 50tKc .??
Bude to velmi podobné, jen já neprodávám za EURa ale za Koruny.
Koncové ceny produktů Ecumaster mi musí výrobce schválit, nesmím prodávat levněji.....

Vždycky potřebuji minimálně wideband sondu, často si zákazník kupuje BT adapter, IAT sensor, případně měníme další věci.

Kdyby to bylo vždycky ideální dá se to komplet do 50 udělat..... ale....
Velmi často, tedy téměř vždy jsou na mne nachystány pasti. Začíná to úniky kapalin, pokračuje nabastelnými dodanými komponenty, přes které se nedá k jinak dostupným částem motoru dostat, což ztěžuje instalaci a pokračuje to nezdokumentovanými zásahy do kabeláže atd.... Takže ano, pak naskakuje cena za odvedenou práci, ale ta by vůbec nebyla potřeba a dělat ji ani nechci.. jen musím. Také jako běžnou věc provádím dokumentaci ke kabeláži, aby se dala následně servisovat. Používám FLRY kabeláž či nebo MIL-spec..... prostě každá sranda něco stojí.

A ano, jsem tak "namyšlený" a "pyšný" , že když vidím, že by následný výsledek mého snažení byl ostuda, vůbec do toho nejdu a zákazníka odmítám. Když mi vykládá člověk co to nikdy nedělal, že dá do S14 motor 1JZ který přivezl an paletě a že nějaké čištění vstřiků (nebo instalace nových), instalace nových čidel, cívek a další údržba 30let starého motoru je zbytečnost, pak holt čekám, že to bude průser a že se mu to rozpadne a proto se toho nechci účastnit abych si nekazil pověst. Dokud budou lidé vykládat, že jsem drahý.. to je v pohodě, ale nesmí se říkat že auta která dělám se rozpadají, to nejde.