Stránka 1 z 1

Swap čidla otáček staré vs nové TDI PD

Napsal: 12 úno 2018 23:06
od posero
Najdu tady někoho znalého kdo by mi pomohl rozchodit následující? v autě byl původně motor BLT s čidlem otáček na bloku a kroužek na klice, vlivem okolností je momentálně třeba použít motor BKC tedy novější typ mechanicky není problém, pouze čidlo otáček má v guferu na klice ... nemá někdo schéma zapojení obou čidel? případně návod jak na to?

díky

Re: Swap čidla otáček staré vs nové TDI PD

Napsal: 13 úno 2018 13:39
od Libor12
Bohužel to nepůjde. Motor BLT používá induktivní snímač,kdežto BKC hall senzor a druhá věc je rozdílný trigger ofset obou motorů.

Re: Swap čidla otáček staré vs nové TDI PD

Napsal: 13 úno 2018 14:04
od Beaver
Jinak řečeno, potřebuješ i novou jednotku motoru.

Re: Swap čidla otáček staré vs nové TDI PD

Napsal: 13 úno 2018 17:09
od posero
takže jediná varianta je snímač ze starého "namontovat" na nový motor i příslušenstvím nebo generace nekřížit :D

Re: Swap čidla otáček staré vs nové TDI PD

Napsal: 13 úno 2018 18:49
od JRD McLAREN
..a myslim, ze to nove ma vynechane viac zubov.. nez len jeden / dva ... a este k tomu asymetricky..