Kde sehnat takovy vyfuk?
Napsal: 18 dub 2005 09:56
Shanim první dil vyfuku na facko,ale delany tak,ze kazdy z válcu na od motoru vlastni "rouru" a pak se spoji.Nevite nekdo kdo by to mohl prodávat nebo umel vyrobit???
dik moc

Největší forum o tuningu na českém internetu
./forum/?sid=240580258faa9aab9904b1efd0f10eb2
jo jo,presne tak,videl sem to na rapidu i na 1,6feline...Zemi píše:Myslis urcite svody, ale kde to sehnat na facko ti neporadim...
a ten ma nejaky kontakt???jinak dik moc za pomockaipan píše:Škoda výfuky jsou dobrý, ale Jiří Hřicina je podle mně lepší.....
lidi ja jen tak ze zvedavosti nejsou tyhle svody nejaky moc jednoduchy??Komár 1981 píše:http://www.volny.cz/skoda-vyfuky/
sekce "svody".
Cena trubka černá:3100Kč/Cena trubka nerez:6200Kč
hmm tak dikes to je fajn ale zda se me to tak jednoduchy ze nez dat 3100,- a este postovny a balny tak si to udelam....na vrakacu koupim dvoje stary svody a ty takle upravim....alespon me to prijde docela jednoduchy...Zemi píše:Ty svody mi pripadaj optimalni... Kazdej par stejne dlouhej a soucasne nejblize k dalsimu dilu - tady tlumici... "Pletence" jsou vetsinou videt u preplnovanych motoru...
V nejlepsim pripade se svody vypocitavaj pro danej motor...hobborg píše:hmm tak dikes to je fajn ale zda se me to tak jednoduchy ze nez dat 3100,- a este postovny a balny tak si to udelam....na vrakacu koupim dvoje stary svody a ty takle upravim....alespon me to prijde docela jednoduchy...Zemi píše:Ty svody mi pripadaj optimalni... Kazdej par stejne dlouhej a soucasne nejblize k dalsimu dilu - tady tlumici... "Pletence" jsou vetsinou videt u preplnovanych motoru...![]()
kvuli budouci technicke si chci nechat origo vyfuk a videl sem,ze to nejake firma dela,ale nevzpomenu si kteraLolek píše:no tak tam navař jen trubku ne? A proč tam chceš dávat takovýhle svody? K čemu je to dobrý?
Ver tomu ze za 3100,- je to uplne zadarmohobborg píše:hmm tak dikes to je fajn ale zda se me to tak jednoduchy ze nez dat 3100,- a este postovny a balny tak si to udelam....na vrakacu koupim dvoje stary svody a ty takle upravim....alespon me to prijde docela jednoduchy...Zemi píše:Ty svody mi pripadaj optimalni... Kazdej par stejne dlouhej a soucasne nejblize k dalsimu dilu - tady tlumici... "Pletence" jsou vetsinou videt u preplnovanych motoru...![]()
Zberné potrubie je najúčinnejšia časť výfuku, respektíve, sériové auto má najväčšie výkonové rezervy práve v tejto časti výfuku. Celkom dobrý článok je na tuning.cz, už tam visí asi 4 roky:Lolek píše:no tak tam navař jen trubku ne? A proč tam chceš dávat takovýhle svody? K čemu je to dobrý?
me ten odkaz ani kmenova stranka nejedeGusto píše:Zberné potrubie je najúčinnejšia časť výfuku, respektíve, sériové auto má najväčšie výkonové rezervy práve v tejto časti výfuku. Celkom dobrý článok je na tuning.cz, už tam visí asi 4 roky:Lolek píše:no tak tam navař jen trubku ne? A proč tam chceš dávat takovýhle svody? K čemu je to dobrý?![]()
http://tuning.automedia.cz/tuning/?page ... k=57&ftno=0
Tenhle odkaz mi šlape v pohodě.sotomaior píše:me ten odkaz ani kmenova stranka nejedeGusto píše:Zberné potrubie je najúčinnejšia časť výfuku, respektíve, sériové auto má najväčšie výkonové rezervy práve v tejto časti výfuku. Celkom dobrý článok je na tuning.cz, už tam visí asi 4 roky:Lolek píše:no tak tam navař jen trubku ne? A proč tam chceš dávat takovýhle svody? K čemu je to dobrý?![]()
http://tuning.automedia.cz/tuning/?page ... k=57&ftno=0![]()
doufat,mozna dat rezonator a potom zase doufatCharlitoCZ píše:Nazdárek, měl bych takovej dotaz, ale nejprve vám představim můj vejfuk...
skládá se ze svodů, dlouuuuhé trubky a pak už jen konc. lad tlumiče, zvuk je trochu uřvanej a docela vysokej, přijde mi jak od kitkárů, chtěl bych teda poradit jak docílit toho, aby byl hlubší, stačí vyměnit stávající tlumič za jinej a doufat, že ten bude mít zvuk hlubší, nebo co myslíte? Díkes
Jojo za 3100,- je to pohádkově levné. Já za to dával na Supru přez 40tis.bitmapbrother píše:Ver tomu ze za 3100,- je to uplne zadarmohobborg píše:hmm tak dikes to je fajn ale zda se me to tak jednoduchy ze nez dat 3100,- a este postovny a balny tak si to udelam....na vrakacu koupim dvoje stary svody a ty takle upravim....alespon me to prijde docela jednoduchy...Zemi píše:Ty svody mi pripadaj optimalni... Kazdej par stejne dlouhej a soucasne nejblize k dalsimu dilu - tady tlumici... "Pletence" jsou vetsinou videt u preplnovanych motoru...![]()
Ale pokud to zvladnes vyrobit, tak proc ne ...
ono taky zalezi , jaky mas motor, prumer trubek, typ koncoveho tlumice, jaka je jeho konstrukce i samotna delka, ja jsem zrovna mel takovou zajimavou reklamaci, clovek mi chtel vratit koupeny vyfuk /siera 2.0/ - naprosto pruchozi nerez vyfuk a pry mu vubec " nehuci", po telefonickem hovoru jsem zjistil, ze nic moc zvuk nema ani po sundani koncaku jen s holou trubkou, tak ze logicky se zvuk asi uz nema z ceho vytvorit, zatim se neozval, doporucil jsem mu prekontrolovat si dobre celou vyfukovou soustavu vcetne katu a stredniho dilu, tak ze doufam ze je vse OK., jinak zacnu na svuj web hazet ruzne videa z montazi ciste pruchozich vyfuku, kde bude pekne slyset, jake to jsou decentni neurvane basaky, naposledy jsme montovali jeden na CRX,trochu jsme to pokratili, origo vazil snad 12 kilo oproti 3,5 kg v nerezu a majitel je naprosto spokojen po montaziCharlitoCZ píše:Nazdárek, měl bych takovej dotaz, ale nejprve vám představim můj vejfuk...
skládá se ze svodů, dlouuuuhé trubky a pak už jen konc. lad tlumiče, zvuk je trochu uřvanej a docela vysokej, přijde mi jak od kitkárů, chtěl bych teda poradit jak docílit toho, aby byl hlubší, stačí vyměnit stávající tlumič za jinej a doufat, že ten bude mít zvuk hlubší, nebo co myslíte? Díkes
No kurňa jasně že to je levný, když to jsou jen dvoje svody na čtyřválecMarauderZ28 píše:Na Camaro V8 nerez s keramikou uvnitř za 16000,- běžný ocelový za 8000,-ale to je asi daný stupiditou amíků, že nechtěj na nich vydělávat
V nízkých ti to netáhne právě proto že tam už není kat a střed, takže smůla. Zvuk můžeš zkusit ještě upravit rezonátorem.Anonymous píše:Nazdárek, chtěl bych se zeptat jestli nemáte nějaký info o vlivu dýlky výfuku na krouťák a výkon?? Slyšel jsem, že to s tim má co dělat, dalo by se (zkrácením/prodloužením) výfuku dostat max krouťák trochu níž??
(pokud je to hodně blbá otázka, tak se omlouvám, ale v nízkejch mi to skoro nejede a ve vysokejch zas jak raketacož je vzhledem k tomu že nemám kat ani střed docela blbý když se rozjíždim, protožr bordel jak nevim co ale, auto teprv leze do otáček.... ) Případně prosím doporučte nějakej tlumič kterej má hlubší zvuk a neřve tolik (abych to trochu přitlumil)
Supersprinty se daj přece sehnat už za cc 12500Kč a Racelandy za sedmičku. Co to je za těch 15tis ?martin píše:Já vedu poměr velikosti auta vs cena. 15k za nerez na SágoSiciliáni to maj na háku.