Stránka 1 z 2
Rezonátor
Napsal: 11 kvě 2005 19:47
od KUBIK 306
Chystam se na koupi rezonatoru ale nevim jakou znacku koupit ???? Pokud mate nejakou dobrou zkusenost tak poradte. Diky moc

Napsal: 11 kvě 2005 20:44
od Lolek
Rezonátory se tu řešili mockrát tak hledej šmudlo

Napsal: 13 kvě 2005 08:28
od SkejT
mam obycejny a jsem spokojen

Napsal: 13 kvě 2005 11:26
od ZaludnikRS
projdi si prvne historii at nemusis zakladat novy tema a ´´zasirat´´ to tady

Napsal: 13 kvě 2005 16:40
od dynomax
SkejT píše:mam obycejny a jsem spokojen

muzes tady napsat jaka nastala zmena po montazi nebo s cim si spokojen, me to bude vzdycky zajimat, tohle jsem zatim nikdy nedrzel v ruce, jen tusim jak vypada ten vnitrek
Napsal: 13 kvě 2005 19:09
od jooj
akorat to vic řve
Napsal: 24 čer 2005 17:46
od CharlitoCZ
Je lepší mít rezonátor nebo rovnou trubku? Jde mi o to, že jsou ty názory dost pomíchaný, je nějakej finální závěr?
Napsal: 24 čer 2005 18:19
od Zemi
Rezonator je k nicemu... Trubka je nej reseni...
Napsal: 24 čer 2005 18:20
od CharlitoCZ
to jsem chtěl slyšet potlesk
Napsal: 24 čer 2005 21:23
od JonnY
Zemi píše:Rezonator je k nicemu... Trubka je nej reseni...
co to? ja som to cital presne naopak
ze miesto napr kat. je treba dat rezonator a nie trubku.
kolko motorov tolko skusenosti.....
Napsal: 24 čer 2005 21:54
od Zemi
JonnY píše:Zemi píše:Rezonator je k nicemu... Trubka je nej reseni...
co to? ja som to cital presne naopak
ze miesto napr kat. je treba dat rezonator a nie trubku.
kolko motorov tolko skusenosti.....
Zajimas se o motorsport? Ja myslim ze zadny rezonatory nepouzivaji...

Proste od svodu trubku/y a nakonec katalyzator pac je to snad v pravidlech...

Napsal: 24 čer 2005 21:59
od Boris:Noone
Zemi píše:JonnY píše:Zemi píše:Rezonator je k nicemu... Trubka je nej reseni...
co to? ja som to cital presne naopak
ze miesto napr kat. je treba dat rezonator a nie trubku.
kolko motorov tolko skusenosti.....
Zajimas se o motorsport? Ja myslim ze zadny rezonatory nepouzivaji...

Proste od svodu trubku/y a nakonec katalyzator pac je to snad v pravidlech...

pokud se jede pouze ceska soutez tak katalizator musi bejt, ale pokud se jede neco meinarodniho jako např. DTM tak tam katalizator bnejt nemusi. logika veci co se tyce pravidel

Napsal: 24 čer 2005 22:00
od PJ
Zemi: proc az na konec?? ale vono je to stejne fuk mi to v pravidlech nemáme

Napsal: 24 čer 2005 22:02
od Boris:Noone
PJ píše:Zemi: proc az na konec?? ale vono je to stejne fuk mi to v pravidlech nemáme

na konec se dava z duvodu toho aby byl videt a komisari nesazeli distance voe

Napsal: 24 čer 2005 22:06
od PJ
voe: si to zvednou aby mohli skontrolovat celej zbytek ne

Napsal: 24 čer 2005 22:08
od Boris:Noone
PJ píše:voe: si to zvednou aby mohli skontrolovat celej zbytek ne

tak ted sem te nepochopil jak chces zveda vejfuk

Napsal: 24 čer 2005 22:16
od OndrejGTi
Boris:Noone píše:PJ píše:voe: si to zvednou aby mohli skontrolovat celej zbytek ne

tak ted sem te nepochopil jak chces zveda vejfuk

-on asi myslel ze sa zdvihne cele auto, ako napr. monoposty F1 sa po zavode tiez kontroluju, ci splnili pravidla.....
Napsal: 24 čer 2005 22:18
od PJ
OndrejGTi: přesně, ale to asi boris na sibiři neviděl
Napsal: 25 čer 2005 17:31
od JonnY
Zemi píše:JonnY píše:Zemi píše:Rezonator je k nicemu... Trubka je nej reseni...
co to? ja som to cital presne naopak
ze miesto napr kat. je treba dat rezonator a nie trubku.
kolko motorov tolko skusenosti.....
Zajimas se o motorsport? Ja myslim ze zadny rezonatory nepouzivaji...

Proste od svodu trubku/y a nakonec katalyzator pac je to snad v pravidlech...

to asi nie, ale tiez maju troska inac zostelovane auto nie?

Napsal: 25 čer 2005 19:29
od OndrejGTi
pre krista sak v motosporte ide o vykon, nie o zvuk! naco by im tam asi bol? aby znizil vykon, zatazil zadnu napravu a zhorsil servis vyfukoveho potrubia?

Napsal: 25 čer 2005 19:43
od CharlitoCZ
JonnY píše:Zemi píše:Rezonator je k nicemu... Trubka je nej reseni...
co to? ja som to cital presne naopak
ze miesto napr kat. je treba dat rezonator a nie trubku.
kolko motorov tolko skusenosti.....
mno, místo katu je lepší dát cokoliv, nejlíp rovnou trubku
ale nevim, taky jsem nad tim rezonátorem jeden čas uvažoval, ale pak jsem přešel na to, že jsem vyhodil první tlumič a místo něj je rovná trubka za poloviční cenu rezonátoru a možná přidala i nějakýho toho jednoho poníčka...

Napsal: 25 čer 2005 20:19
od JonnY
OndrejGTi píše:pre krista sak v motosporte ide o vykon, nie o zvuk! naco by im tam asi bol? aby znizil vykon, zatazil zadnu napravu a zhorsil servis vyfukoveho potrubia?

mozem sa spytat na co reagujes?
tu niekto napisal ze sa do v motorsporte pouziva rezonator? ak hej, ja som ten prispevok prehliadol.
a nech v to rozviniem, najvykonnejsie su dragstery a oni maju vyfuk asi tak 15cm dlhy. Takze seci dame zvody dole?
hlavne turbacom by to pomohlo 
Napsal: 25 čer 2005 20:36
od CharlitoCZ
hele, místo katu si dej rezonátor, místo prvního tlumiče trubku, poslední tlumič dej laděnej a budeš to mít určitě na jedničku!

Napsal: 25 čer 2005 20:41
od OndrejGTi
JonnY píše:OndrejGTi píše:pre krista sak v motosporte ide o vykon, nie o zvuk! naco by im tam asi bol? aby znizil vykon, zatazil zadnu napravu a zhorsil servis vyfukoveho potrubia?

mozem sa spytat na co reagujes?
tu niekto napisal ze sa do v motorsporte pouziva rezonator? ak hej, ja som ten prispevok prehliadol.
a nech v to rozviniem, najvykonnejsie su dragstery a oni maju vyfuk asi tak 15cm dlhy. Takze seci dame zvody dole?
hlavne turbacom by to pomohlo 
Ten prispevok bol moj suhlas so
-ZEMI-m ("Zajimas se o motorsport? Ja myslim ze zadny rezonatory nepouzivaji... Proste od svodu trubku/y a nakonec katalyzator pac je to snad v pravidlech... ") pretoze vsetko co das do cesty tym plynom ti vlastne znizuje vykon. Preto rezonator je dobre dat, len ak chces zvuk....
-teoreticky by sa dalo suhlasit s tym "seci dame zvody dole" ale ked som pocul nasu ladu bez nich, tak som mal dost

podla toho by nasi mestsky policajti zistili ci som uz nastartoval...

Napsal: 25 čer 2005 20:48
od PJ
Dragstry pokud vim nemaj kratky vyfuky kvuli max výkonu ale z úspory hmotnsti

Napsal: 25 čer 2005 20:54
od CharlitoCZ
PJ píše:Dragstry pokud vim nemaj kratky vyfuky kvuli max výkonu ale z úspory hmotnsti

mnoo, ale myslim že on nemá dragstra a tudíž by mít jen svody asi moc dobrá volba nebyla

Napsal: 25 čer 2005 20:58
od OndrejGTi
PJ píše:Dragstry pokud vim nemaj kratky vyfuky kvuli max výkonu ale z úspory hmotnsti

-urcite aj koli tomu, ale nepovedz ze keby tam bol vyfuk tak by to neznizilo vykon

Napsal: 25 čer 2005 21:12
od PJ
OndrejGTi: pokud vim tak pro motor je ideální určitej protitlak nebo jak to nazvat a toho bez výfuku nedosahnes
Napsal: 25 čer 2005 22:43
od JonnY
ale ono to vsetko zalezi od motora....
pre N/A motory je vacsinou protitlak dolezity, pretoze dochadza k strihu ventilov. ak nieje protitlak tak zmes vyleti do vyfuku.
pre turbo naopak, treba co najmenej protitlaku (ako je rieseny strih ventilov neviem, asi nieje prilis podstatny)
nejsom isty, ale dragstery maju obmedzenu minimalnu hmotnost na cca 1050kg. Takze ci to bude kvoli hmotnosti neviem.
Napsal: 26 čer 2005 10:55
od OndrejGTi
usetri nejaky kg na vyfuku, prida na dolezitejsich castiach.....
ked tak rozmyslam, nasa lada ma myslim pohotovostnu 1040 kg, takze na tie dragstary nepojdem (co uz, isto by som im to natrel, ale ten hmotnostny limit ich zachranil

)
