Stránka 1 z 2

Plnokrevník z DE na Vysočině

Napsal: 06 čer 2005 12:05
od Bidrin
Kamarád dovezl v sobotu krásnou hračku na postupný renovování:

Porsche 928 r.v. 1977
4,4l V8 – cca 240 PS stock
hliníková karoserie
manuální převodovka
plná nálož včetně klimatizace, všechno v elektrice a funkční.
Motor nádherně přede a díky koncepsi s malým zdvihem se opravdu rychle vytáčí – až jsem se divil.

Obrázek

Obrázek

Obrázek

a ještě video ze startování:

http://www.bidrin.cz/download/PICT0091.AVI

Napsal: 06 čer 2005 12:09
od provocation
uprikne zavidim...928 a 944 sou nadherny kousky

Napsal: 06 čer 2005 12:13
od BlackHole
Nádherná kárka! Ale z roku 1977 nebude určitě, protože tehdy 928mu představili na autosalonu v Ženevě. Do výroby se dostala v roce 1978 a vyráběla se čtyři roky. Výkon je kolem 220 HP (pokud mi pošlel sériové číslo motoru nebo karoserie, řeknu ti přesně obojí - rok výroby i výkon).
Ale jinak 8) 8)

Napsal: 06 čer 2005 12:29
od Bidrin
BlackHole píše:Nádherná kárka! Ale z roku 1977 nebude určitě, protože tehdy 928mu představili na autosalonu v Ženevě. Do výroby se dostala v roce 1978 a vyráběla se čtyři roky. Výkon je kolem 220 HP (pokud mi pošlel sériové číslo motoru nebo karoserie, řeknu ti přesně obojí - rok výroby i výkon).
Ale jinak 8) 8)
Tak se ukaž, v německým TP je psanej roky výroby 1977 a i když bylo ten rok představený, tak ho už museli vyrábět, aby měli něco na skladě :-)) na rok 1978. Myslím si, že koncový čísla by tomu mohli odpovídat:

9288100346(8)

Docela by mě historie tohodle kousku zajímala, ale o Porsche toho zatím moc nevím.

Napsal: 06 čer 2005 12:45
od BlackHole
Tak to se omlouvám, série z roku 1978 totiž začíná číslem 9288200001, takže ten tvůj exemplář musí být starší, tedy opravdu z roku 1977. Zajímavý, že jsem si toho nikdy nevšim :( Ale mělo by to jít zjistit z VIN kódu - desátej znak by mělo být písmeno a udává rok výroby. "L" znamená 1990 a odtud se to dá dopočítat zpátky s tím, že "I"se nepoužívá (bo se jim pletlo s jedničkou nebo co :twisted: )
Jinak výkon tohohle typu je 219 HP při 5250 otáčkách (od r. 1980 to je 220@5500).
Pokusím se zjistit víc.

Napsal: 06 čer 2005 12:51
od Bidrin
To jsem rád, že jsi mě to potvrdil. Takže tohle je jedno z prvních 350 kusů Porsche 928! Za ty prachy je to solidní :-)))

Napsal: 06 čer 2005 12:54
od Bidrin
Jinak v TP je psáno 240 PS/5500 ot, ale pro těch pár kobyl.... :-)).

Každopádně byla včera velká škoda, že visel spojkovej pedál, protože jinak bysme nedělali ostudu jenom u baráku, ale Polná by zase zažila street racing :)

Napsal: 06 čer 2005 12:57
od BlackHole
BTW, pokud bys chtěl vědět, co všechno to auto má, tak někde pod kobercem v kufru by měl být štítek, kde je jak VIN, tak porschacký třímístný kódy. Když je zadáš na http://www.kindel.com/porsche/options.asp a dáš Decode, tak by ti to mělo vyhodit soupis výbavy. Enjoy :D

Napsal: 06 čer 2005 13:05
od Bidrin
BlackHole píše:BTW, pokud bys chtěl vědět, co všechno to auto má, tak někde pod kobercem v kufru by měl být štítek, kde je jak VIN, tak porschacký třímístný kódy. Když je zadáš na http://www.kindel.com/porsche/options.asp a dáš Decode, tak by ti to mělo vyhodit soupis výbavy. Enjoy :D
Díky moc, v Porsche jsem se zatím nevrtal a uvítám jakoukoliv pomoc při opravách a shánění dílů. Teď potřebujeme brzdový destičky, rozvoďáky, filtry, emblémy a u všeho zatím raději orientační ceny.

Napsal: 06 čer 2005 15:01
od L4m3R
wow nice moh bych se zeptat co to stalo?

Napsal: 06 čer 2005 15:04
od Bidrin
L4m3R píše:wow nice moh bych se zeptat co to stalo?
2000 EUR + náklady na dopravu 8)

Za ty prachy super vozítko, který je kompletní, na originál kolech, motor jede fakt moc pěkně a na veteránskecj papírech se už pracuje.

Napsal: 06 čer 2005 15:06
od L4m3R
no je to nadhera tajty Porschatka sem mel vzdy rad.

Napsal: 06 čer 2005 15:15
od SkejT
jojo obdivuji lidi kteri vedi (kde), (co) a hlavne (za kolik) sehnat pekny auto.
At ti prede

Napsal: 06 čer 2005 15:16
od david
Bidrin píše:
L4m3R píše:wow nice moh bych se zeptat co to stalo?
2000 EUR + náklady na dopravu 8)

Za ty prachy super vozítko, který je kompletní, na originál kolech, motor jede fakt moc pěkně a na veteránskecj papírech se už pracuje.
můžu se zeptat stručně na podmínky a funkci veteránskejch papírů?

Napsal: 06 čer 2005 15:22
od Bidrin
S veteránskejma notama je to asi stručně takhle:

Musí to auto bejt pod r.v. 1982, musí bejt tak trochu ojedinělý (starýho žigula, nebo embéčko takhle asi nepřihlásíš), vyřízení stojí do cca 10000 Kč včetně všech poplatků, auto musí bejt v původním stavu, žádnej bastl, nebo úpravy a když tak jenom dobový za použití dobových dílů, jezdit se s tím dá každej den bez nutnosti vypisovat nějakou knihu jízd, nebo pozvání na oficiální srazy klubů, nemůže se s tím podnikat a nemělo by bejt na každodenní provoz - prostě jde o to, aby tě policajti nestavěli každej den, když jedeš do práce. Povinný ručení se platí 1/12 klasickýho PR a na technickou se jezdí každej rok a tam se kontroluje všechno možný, ale nejdná se o klasickou technickou, kde měří emise a podobný blbosti, ale jde hlavně o originalní stav atd...

Napsal: 06 čer 2005 15:35
od Fazeey
tohle Porsche se mi fakt líbí.. není to předohrab?

Napsal: 06 čer 2005 16:44
od Bidrin
Fazeey píše:tohle Porsche se mi fakt líbí.. není to předohrab?
Kdepak předohrab, tohle je dospělý Porsche a ne Audi ve tvaru sportovního auta. V roce 1978 vyhrálo auto roku.

Napsal: 06 čer 2005 17:36
od Bidrin
Pro dalsi pripadne zajemce o podobnou hracku, ale v podstatne lepsim stavu:

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 09731&rd=1

...jen skoda toho automatu a taky kdo vi, kam se to vysplha...

Napsal: 06 čer 2005 18:43
od PH
kdyz budes neco potrebovat, tak mi dej vedet, muzu se poptat. Kdyztak posli mail.
Jinak opravdu krasavec a za ty penize super..

Napsal: 06 čer 2005 20:45
od PJ
Tak pěkný to máš, ale mam radši 911 tohle má takovej nezvyklej design pro mě.

Napsal: 06 čer 2005 21:06
od milonovo
Moc pěkný,než jsem pořídil 200 SX,tak jsem taky koukal po tomhle...Teda je fakt že jsem koukal po všem,prostě jsem vybíral,nicméně pokud je nissana pořizovací cena tou nejsměšnější položkou,tak u tohohle to bude platit dvojnásob.Ale každopádně přeju ať to šlape a ať nemám pravdu :)

Napsal: 07 čer 2005 11:57
od Bidrin
milonovo píše:Moc pěkný,než jsem pořídil 200 SX,tak jsem taky koukal po tomhle...Teda je fakt že jsem koukal po všem,prostě jsem vybíral,nicméně pokud je nissana pořizovací cena tou nejsměšnější položkou,tak u tohohle to bude platit dvojnásob.Ale každopádně přeju ať to šlape a ať nemám pravdu :)
Když by se měla 928 renovovat poctivě, tak budou investice dost brutální, ale myslím si, že s 200SX se to dá špatně srovnat - 928 je NA a má litrovej výkon skoro jako embéčko, oproti naturbenýmu a vyhoněnýmu 200SX. 928 se nemusí vyvařovat (hliník a plast), což je další podstatná úspora a v neposlední řadě je většina aut z let kolem 1977 podstatně odolnějších, než cokoliv jinýho, co se vyrábělo později kolem třeba 1988. Motor je držák, stejně jako starý Jaguáry, BMW, MB a další a celkově to je prostě jiná liga...

Napsal: 08 čer 2005 12:05
od Kapka
tak at ti to jezdi...a dlouho

Napsal: 08 čer 2005 20:24
od horsey
Nádherná kárka 8)

Napsal: 11 led 2006 09:34
od StreetFighter
krásná kárka, otec má to samé, ale v S4, v sérii 316HP 8)

Napsal: 11 led 2006 09:35
od Bidrin
StreetFighter píše:krásná kárka, otec má to samé, ale v S4, v sérii 316HP 8)
To je ta, o které píšu v odpovědi na Tvůj dotaz. OCT ale půjde na jinou 928 v Praze.

Re: Plnokrevník z DE na Vysočině

Napsal: 11 led 2006 12:09
od Idaho
Krasavec.. vždy jsme si přál sportovní auto, neotřelého vzhledu a pokud možno hodně staré :) s MKIII jsem si to v rámci svých možností splnil :)

At vrní..

Napsal: 25 led 2006 13:53
od StreetFighter
Bidrin píše:
StreetFighter píše:krásná kárka, otec má to samé, ale v S4, v sérii 316HP 8)
To je ta, o které píšu v odpovědi na Tvůj dotaz. OCT ale půjde na jinou 928 v Praze.
8)

Napsal: 25 led 2006 13:56
od StreetFighter
Obrázek

jen omluvte to křídlo :cry: [/img]

Re: Plnokrevník z DE na Vysočině

Napsal: 25 led 2006 14:05
od SkejT
4 StreetFighter: to se da prominout :o)