Stránka 1 z 2
Instalace turba do Mazdy RX 8
Napsal: 10 čer 2005 19:41
od Pepa_devil
To je teda mazec. Zajímalo by mě jak to jede. Jakej to má výkon? Už ste to někdo viděl na živo?
tedy to je:
http://www.easy-shop.cz/shmotor/scripts ... p?IDZ=4063
Napsal: 10 čer 2005 19:48
od Smithy
Vypada to solidne
Napsal: 10 čer 2005 19:49
od Smithy
Akorat ty kola mi k tomu moc nesedej
Napsal: 10 čer 2005 19:49
od PJ
nárůst 50koní.... to si s tim asi moc nepohráli ne?
Napsal: 10 čer 2005 19:53
od Návštěvník
PJ píše:nárůst 50koní.... to si s tim asi moc nepohráli ne?
Myslim, ze je to kit od Greddyho a stim uz se asi moc hrat neda. Greddy vyradi 4typy kitu od 30 do 60koni. Mozna se mylim nevim.
Napsal: 10 čer 2005 19:57
od YANEK

ta je pěkná tu už sem viděl naživo

Napsal: 10 čer 2005 23:01
od MarauderZ28
myslím, že Higgi Vám to vysvětlí

))
Napsal: 11 čer 2005 11:34
od street.racer
PJ píše:nárůst 50koní.... to si s tim asi moc nepohráli ne?
Myslim si ze 50PS se dostatecny narust z 2rotorovho N/A (atmosferoveho)wankelu.
Nicmene brzy asi udela spojka pápálálá

... U te nasi Celici s Compressorem uz zacina prokluzovat

Napsal: 11 čer 2005 11:48
od street.racer

Koho to tu vidim

Napsal: 11 čer 2005 12:50
od Martin_534
no higgi byl odborný konzultant

Napsal: 11 čer 2005 18:36
od PJ
street.racer: věřim ti v těhle se moc nevyznám
Napsal: 11 čer 2005 21:12
od street.racer
Martin_534: No ja se k tomu nebudu vyjadrovat, nebo me zase nekdo z SH bude obvinovat ze verejne pomlouvam konkurenci.

Napsal: 12 čer 2005 10:05
od Martin_534
no já taky ne, ale je to velmi udivující příběh
Napsal: 14 čer 2005 09:37
od Návštěvník
Napsal: 14 čer 2005 14:41
od Bidrin
Ten BOV mě něco připomíná
Jinak pro ty co si myslí, že +50 PS je málo:
Tenhle 2 rotor má pořádnej výkon už jako NA protože má strašně velkou kompresy a u wankellu není jen tak jednoduchý ji snížit, aby se dalo pořádně boostovat - jediná možnost by snad mohla být úprava rotorů a to by zase byl problém s vyvážením a podobně. Zkrátka motor v RX-8 není stavěnej na nějaký pořádný přeplňování - tenhle Greedy turbo kit zvládne maximálně 5-7 PSI (ani ne 0,5 baru). Na tenhle tlak má turbokit nový mapy a kdo chce jít s výkonem výš, tak tam místo tohodle NA nacpe motor z RX-7 FD včetně převodovky, což je turbo už v základě. Taky jsem slyšel, že i u sériových RX-8 už někdo reklamoval převodovku, protože je prej po stránce přenosu výkonu podobná jako u RX-7 FC NA (1986-1991).
Pro zajímavost starý FC Turbo II zvládne bez úprav na motoru a turbu cca 1 bar (14,7 PSI) a jako stock tlačí taky cca 5,5 PSI (186 PS)
Zdroj informací - hIGGI (kdo by to byl řekl....

)
Napsal: 14 čer 2005 14:47
od Bidrin
Ještě malá kuloární perlička, když jsem s hIGGIm upřesňoval po telefonu pružinu do BOV a flange na přivaření, tak mě pobavila jeho hláška: "to turbo je tak malý, že by prolítlo tím mým, aniž by se dotklo lopatek

))"
Napsal: 14 čer 2005 16:36
od street.racer
Bidrin píše:Ještě malá kuloární perlička, když jsem s hIGGIm upřesňoval po telefonu pružinu do BOV a flange na přivaření, tak mě pobavila jeho hláška: "to turbo je tak malý, že by prolítlo tím mým, aniž by se dotklo lopatek

))"
No srovnavat tohohle bolt-on pidižvíka s GT35R....

Napsal: 14 čer 2005 20:18
od hIGGI
Nahodou to neni tak zly. Dneska jsem se s tim projel a musim rict ze jsem velmi prijemne prekvapen. Greddy si dal opravdu praci a udelal fajnovej a vyladenej kit kterej je bolt-on, plug & play. Bohuzel nemuzu srovnat jak to slapalo predtim, ale takhle preplnovanou 8 bych si nechal libit. Neni to zadnej masakr, to auto se stale chova velmi civilne a pritom je tam velmi prijemnej kick turba. Cas ukaze jak je to se spolehlivosti

Napsal: 16 čer 2005 08:49
od shitena
to by šlo
Napsal: 27 čer 2005 12:14
od Návštěvník
Napsal: 18 črc 2005 10:03
od Návštěvník
Napsal: 18 črc 2005 10:31
od pocasi(Jarmil)
Napsal: 18 črc 2005 17:35
od Návštěvník
Jo jo to je náš George
Napsal: 18 črc 2005 18:15
od Šigy
Jj moc pěkna mazdička

Napsal: 18 črc 2005 18:22
od Maya_Man
Slysel sem jeste o motoru v RX8 s nazvem Renesis je to obecnej nazev tech motoru nebo je to jeste neco krapet jinyho ?
Napsal: 18 črc 2005 18:27
od BlackHole
Renesis je RX-8 s Wankelem o objemu 2x654 ccm s výkonem 192 PS, pak se do RX-8 ještě dává Wankel stejného objemu ale s 231 PS (ovšem trochu nižším krouťákem) a říkaj tomu Revolution. Rozdíl na stovku je necelá sekunda.
Napsal: 18 črc 2005 18:52
od Maya_Man
Dik za vysvetleni sem zase chytrejsi

I kdyz nevidim smysl v tom delat dva motory kde je rozdil necelou sekundu, neni treba nejakej konstrukcni rozdil (silnejsi ojnice, jina klikovka popripade spojka a prevodovka ) kterej by umoznoval pozdejsi upravu na mnohem vetsi vykon ?
Napsal: 18 črc 2005 19:43
od Beaver
Maya_Man píše:Dik za vysvetleni sem zase chytrejsi

I kdyz nevidim smysl v tom delat dva motory kde je rozdil necelou sekundu, neni treba nejakej konstrukcni rozdil (silnejsi ojnice, jina klikovka popripade spojka a prevodovka ) kterej by umoznoval pozdejsi upravu na mnohem vetsi vykon ?
O ojnicích absolutně nemůže být řeč

Napsal: 18 črc 2005 19:55
od leon4x4
Beaver píše:Maya_Man píše:Dik za vysvetleni sem zase chytrejsi

I kdyz nevidim smysl v tom delat dva motory kde je rozdil necelou sekundu, neni treba nejakej konstrukcni rozdil (silnejsi ojnice, jina klikovka popripade spojka a prevodovka ) kterej by umoznoval pozdejsi upravu na mnohem vetsi vykon ?
O ojnicích absolutně nemůže být řeč

a klikovka? To jsem asi z Marsu, ale Wankel nic takového nemá. Tam je přeci jen trojuhelníkový rotační píst v excentrické ložisku (lajcky řečeno)
Napsal: 18 črc 2005 20:02
od Maya_Man
Jasna myslel sem uplne na neco jinyho a psal taky neco jinyho samozrejme LoL sem zrovna koukal na nejaky dily na S14 a trochu sem se zamotal

a psal co sem kde videl asi podvedome a ja sem jeste takovej ze co napisu po sobe neprectu
