Stránka 1 z 2
Sport. Filtr
Napsal: 16 čer 2005 21:05
od rokkas
Uvazujo o sportovnim filtru a jelikoz se moc nevyznam tak by me zajimalo aspon priblizne na jak to funguje a co to udela s moji 1.2 8v 44kw?
A pak co za filtr byste doporucili?
Napsal: 16 čer 2005 21:19
od Beaver
Pravděpodobně to neudělá nic co bys nějak objektivně pocítil, ale je to takovej dobrej základ pro další úpravy. Filtr doporučím zásadně bavlněnej, ideálně ode mě

Napsal: 16 čer 2005 21:21
od PJ
Beaver: a udělá to "vžůů" když jedeš

Napsal: 16 čer 2005 21:23
od rokkas
to beaver: a posles mi ho na dobirku do Slovinska?

Napsal: 16 čer 2005 21:38
od Návštěvník
To Beaver : Co máš za filtry????
Napsal: 16 čer 2005 21:50
od Jardafox
ja ti muzu nabidnout tenhle
http://fiatpanda.wz.cz/pictures/mypanda/2005_30.jpg je novej nepouzitej za 750 kc, klidne ti ho poslu na dobirku...
Napsal: 16 čer 2005 22:02
od rokkas
ja si delal srandu... se nevyplati to posilat a tuningova situace tady je sice kriticka ale filtr jeste nekde sezenu
jo btw. tvoje pandicka a moje punto maj asi podobnej nebo stejne motor co?

Napsal: 16 čer 2005 22:04
od No_name
Že bych si ho dal na můj splašenej křoviňák?

Napsal: 16 čer 2005 22:16
od PJ
No_name: na ten je moc velkej spíš bys ho moh mít místo čepice na srazy

Napsal: 16 čer 2005 22:20
od No_name
PJ píše:No_name: na ten je moc velkej spíš bys ho moh mít místo čepice na srazy

jjj,čapka,páč ten ,co tam mám je tak cca stejně vysokej,ale užší

Napsal: 16 čer 2005 22:24
od Jardafox
No_name píše:
Že bych si ho dal na můj splašenej křoviňák?

no ja myslel ze ty uz tam jeden mas ale pokud chce neni problem, kdyztak posli SZ
Napsal: 16 čer 2005 22:39
od No_name
Zatim nepotřebuju

Napsal: 17 čer 2005 05:58
od Beaver
Anonymous píše:To Beaver : Co máš za filtry????
Sportovní

Viz.
http://www.tuning-store.cz
Napsal: 17 čer 2005 07:19
od Jardafox
nechces ten muj odkoupit

Napsal: 17 čer 2005 07:51
od Mike Mad
beaver> a nemas ty platovy kolena na sani i v mensim uhlu? tak 45stupnu
a ta druha rucicka je na co? na nastaveni redline?

Napsal: 17 čer 2005 10:39
od PJ
MikeMad: neni blbý takovej malej otáčkoměr?
Beaver: v čem sou jiný ty otáčkoměry pro diesel a neni pro ne rozsah 8000 přehnanej?
Napsal: 17 čer 2005 12:14
od Mike Mad
pj> tak se koukni kolik stojej velky, chci to jen pro info, s 12kou sprintit nebudu a chci ho zabudovat do kaplicky
Napsal: 17 čer 2005 13:43
od No_name
Mike Mad píše:beaver> a nemas ty platovy kolena na sani i v mensim uhlu? tak 45stupnu
a ta druha rucicka je na co? na nastaveni redline?

Ta druhá ručička ukazuje tvoje nejvyšší otáčky

Napsal: 17 čer 2005 13:49
od PJ
MikeMad: no ta cena je blba no, taky kdyz tam nacpou samy svetylka a blikatka kdyz by clovek chtel jenom budik
Napsal: 17 čer 2005 13:57
od Mike Mad
No_name píše:
Ta druhá ručička ukazuje tvoje nejvyšší otáčky

pockej pockej, to jako myslis jak...dyt pisu jestli to ukazuje redline? napis ano/ne
Re: Sport. Filtr
Napsal: 17 čer 2005 13:58
od Eva
rokkas píše:Uvazujo o sportovnim filtru a jelikoz se moc nevyznam tak by me zajimalo aspon priblizne na jak to funguje a co to udela s moji 1.2 8v 44kw?
A pak co za filtr byste doporucili?
S 1.2 to neudělá vůbec nic... vím to, mám ji taky i stejné kw...jde to trošku rychleji do otáček, ale nic jinýho (já mám jeden, ale kamarád má dva, a tomu to zase hodně řve).. spíš bych se na to podívala z toho estetického hlediska, že to vypadá dobře...
Napsal: 17 čer 2005 17:52
od No_name
Mike Mad píše:No_name píše:
Ta druhá ručička ukazuje tvoje nejvyšší otáčky

pockej pockej, to jako myslis jak...dyt pisu jestli to ukazuje redline? napis ano/ne
NN,redline je něco jinýho,prostě si představ třeba tuhle situaci-přetočíš to na okruhu ,nevim,třeba tím,že netrefíš kvalt,otáčky někam vylítnou a v tom maximu ta ručička skončí a pak vidíš,kde ten motor umřel........je to takovej náznak telemetrie,nejvyšší dosažené otáčky při jízdě
Jedna ručička je normální a ta se hýbe jako klasický otáčkoměr,mno a tahle normální ručička s sebou tahá tu druhou,co zůstává v maximu.Snad jsi to pochopil

Napsal: 17 čer 2005 21:15
od Beaver
Mike Mad píše:beaver> a nemas ty platovy kolena na sani i v mensim uhlu? tak 45stupnu
a ta druha rucicka je na co? na nastaveni redline?
Bohužel menší úhly nejsou

Ohledně té ručky to bohužel nevím, jelikož jsem to zatím v ruce neměl a od dodavatele k tomu chybí info, ale přikláněl bych se k variantě, že to bude vlečná ručička, tj. něco jako "paměť", ale bohužel jistě to nevím.
Napsal: 17 čer 2005 21:22
od Beaver
PJ píše:MikeMad: neni blbý takovej malej otáčkoměr?
Beaver: v čem sou jiný ty otáčkoměry pro diesel a neni pro ne rozsah 8000 přehnanej?
Otáčkoměry pro nafťoucha fungujou jinak než otáčkoměr u benzínovýho motoru - ten totiž snímá impulzy zapalování. Dýzl jaksi nemá normální svíčky a tudíž se to tam řeší jinak. 8000 je sice dost, ale je to proto, aby tam byla rezerva a možná i aby měl majitel nafťáka dobrej pocit
Jinak v nabídce mám na dýzla ještě jeden otáčkoměr, průměr 90mm, bez externího shiftlight, rozsah 0-6000 rpm. Má ale shiftlight taky, jen je řešenej kontrolkou uvnitř budíku. Cena by byla zhruba do dvou tisíc.
Napsal: 18 čer 2005 05:11
od PJ
Beaver: to že diesel nemá svíčky ještě vim

ale spis se mi nezdal ten rozsah kterej tam zase je u benzinaku nizkej, ty bych nechal tak do 10-12tis.
Jinak podle podpisu si mužeš všimnout že mam benzín a nafta mě moc neláká, ale až budu něco potřebovat tak si asi vyberu. Jinak doufam že si něco z toho co sem napsal nebral jako osobní útok či tak

Napsal: 18 čer 2005 09:27
od Scully
ale diesel svíčku má, žhavící

Napsal: 18 čer 2005 09:31
od Beaver
PJ píše:Beaver: to že diesel nemá svíčky ještě vim

ale spis se mi nezdal ten rozsah kterej tam zase je u benzinaku nizkej, ty bych nechal tak do 10-12tis.
Jinak podle podpisu si mužeš všimnout že mam benzín a nafta mě moc neláká, ale až budu něco potřebovat tak si asi vyberu. Jinak doufam že si něco z toho co sem napsal nebral jako osobní útok či tak

Proč bych to bral jako osobní útok ? Mimo to, já nemůžu vědět jestli tě třeba ten otáčkoměr pro ropáka nezajímá třeba pro známýho nebo tak něco
Ohledně rozsahů - ty "nízkorozsahový" otáčkoměry (třeba ten 52 mm) jsou v podstatě zamýšlený třeba pro auta co nemají otáčkoměr vůbec a nebo neaspirujou na titul "největší točivec všech dob". Že bych šel třeba u Supry přes 7000 je dost nepravděpodobný, kdežto Hondy můžou zas atakovat horní hranice u těch otáčkoměrů s větším rozsahem. Holt co kdo potřebuje to si může koupit

Napsal: 20 čer 2005 10:49
od Mike Mad
noname> chapu, treba to co jde videt u f1 kdyz je zaber s budikama...to je good...o vejplate jdu do nej
Napsal: 20 čer 2005 11:59
od No_name
Mike Mad píše:noname> chapu, treba to co jde videt u f1 kdyz je zaber s budikama...to je good...o vejplate jdu do nej
Mno jestli se ti to bude hodit

Re: Sport. Filtr
Napsal: 20 čer 2005 12:10
od Ladislav
Eva píše:rokkas píše:Uvazujo o sportovnim filtru a jelikoz se moc nevyznam tak by me zajimalo aspon priblizne na jak to funguje a co to udela s moji 1.2 8v 44kw?
A pak co za filtr byste doporucili?
S 1.2 to neudělá vůbec nic... vím to, mám ji taky i stejné kw...jde to trošku rychleji do otáček, ale nic jinýho (já mám jeden, ale kamarád má dva, a tomu to zase hodně řve).. spíš bych se na to podívala z toho estetického hlediska, že to vypadá dobře...
Ani rychleji do otáček...
