Stránka 1 z 1
Test Shell V-Power racing by SAS
Napsal: 16 čer 2005 22:18
od Ivan
Ahoj kolegové, tak SAS (Svaz Automobilového Sprintu) si pro Vás nachystal hned po mém článku Tuning & legislativa I. článek druhý, kde je na brzdě změřen výkon s naturalem 95 a se Shell V-power racing.
A jak to dopadlo se dozvíte
TADY
Napsal: 16 čer 2005 22:51
od Laky
Ivan: diky za clanek hodne super, jelikoz ho taky tankuju a da se to spozorovat hlavne pri prechodu zpet z 100oktanu k 95tce obracene je to mene patrne. Ale jen sem si potvrdil to co sem ocekaval.
Racing davame i do Krosek a maji mnohem lepsi zatah a dokonce to cpem i do sekacky a jak panecku slape, ted budem porizovat zahradni trakturek a tata se tesi jak bude tankovat V-Power Racing. Pri posledni navsteve shelu sem docela koukal za plnou nadrz 1400 ale tak co bych pro svyho milacka neudelal

.
Napsal: 16 čer 2005 23:38
od PJ
Ivan: nešlo by něco udělat s velikostí písma, u těch SPZtek si to měl dobrý a tady i když dám velké písmo tak tam sou blechy
Napsal: 16 čer 2005 23:46
od PJ
PS: chvalil mi ho i jeden majitel Ibizy místo normálních 6litrů kombinovaný jel s racingem za 5,2l a motor měl lepší chod, takže i když to ve finále vychází finančně stejně je to pro auto lepší

Napsal: 16 čer 2005 23:50
od Rudi
konečně se to částečně prokázalo

akorát by nemusel bejt tak drahej 32,50

Napsal: 17 čer 2005 00:06
od Jardafox
hmm tak zacinam verit ze to co do nas valijou na shellce ze to asi bude pravda, jinak ja tam jsem na brigade jako venkovni obsluha takze lidem tankuju mel bych jim ten V-power i nabizet ale vetsinou je tim spis naseru, nechcou to prej je to drahy a tem kecum neveri

Napsal: 17 čer 2005 01:36
od Ivan
Berte ohled na to, že je to motor Honda V-Tec. Možná, že u jiných motorů se bude chovat jinak...
Písmo spravím.
Napsal: 17 čer 2005 06:25
od SkejT
Neco na tom "Shell V-power racing" bude ,ale pro normalni denni jezdeni to nebude (duvod cca. 5 kc navic za litr)
Napsal: 17 čer 2005 08:07
od DC
no pozor na to -> V-power pro V-tec
chce to inteligentní motor minimálně s čidlem klepání
ale přiznam se, že to občas naleju i do svýho traktora, kterej má předepsáno 95

Napsal: 17 čer 2005 08:42
od milos
koukali jste na ceny 100okt v zahranici??? co jsem si vsiml tak v nemecku i ve francii je rozdil mezi 95 a 100 par centu...
u nas je to asi jeste luxus

Napsal: 17 čer 2005 08:46
od bitmapbrother
Povedenej clanek a pekny zvyseni vykonu
Myslite, ze je rozumny tyhle lepsi paliva lit i do starsich motoru?
Nemuze to necemu uskodit nebo neco propalit?
Napsal: 17 čer 2005 08:46
od PJ
SkejT: jak píšu, na ibize to skousel kluk a finance to vyjde na stejno protože měl nižší spotřebu, jinak parametry motoru jsou:
1,5i - 66kW při 5800ot/m - 120Nm při 4000ot/m - 10,2:1
bitmap: no hele ibiza je 85-93 a o negativnim vlivu nevim, ale jestli myslíš starší auta tak neporadim
Napsal: 17 čer 2005 14:02
od SkejT
PJ píše:SkejT: jak píšu, na ibize to skousel kluk a finance to vyjde na stejno protože měl nižší spotřebu, jinak parametry motoru jsou:
1,5i - 66kW při 5800ot/m - 120Nm při 4000ot/m - 10,2:1
bitmap: no hele ibiza je 85-93 a o negativnim vlivu nevim, ale jestli myslíš starší auta tak neporadim
Tak to musim vyzkouset osobne,potom to bud potvrdim nebo vyvratim

Napsal: 17 čer 2005 14:14
od PJ
No spíš upřesníš pro svoje auto

Napsal: 17 čer 2005 18:43
od SkejT
přesně tak

Napsal: 18 čer 2005 10:56
od Seaman
Já jsem jednu dobu jezdil taky na V-Power Racing a co mohu s jistotou říct tak se mi snížila spotřeba,motor byl tižší a líp se vytáčel.Na zrychlení to bylo taky poznat ale rychle sem od toho upustil protože se bojím co by to mohlo s motorem udělat při dlouhodobém používání.Každej mi o tom řekl něco jiného a nevěděl jsem jestli tomu věřit tak sem ho přestal brát.Když jsem ale zpočítal spotřebu a cenu u Racingu a 95ky tak mi to vyšlo přibližně stejně.Takže kdybych se nebál o motor a někdo mi z jistotou řekl že motoru neublíží tak bych ho používal vesele dál.
Napsal: 18 čer 2005 11:06
od Fiesta
Ja kdyz jsem jel do Milovic na sraz TF tak jsem v podebradech tankoval plnou nadrz V-Poweru.....a bylo to znat ....lepsi zatah a i maximalka byla o 10km/h vyssi

.....ale na sprintech mi to stejne nepomohlo

Napsal: 18 čer 2005 11:13
od Rudi
PJ píše:SkejT: jak píšu, na ibize to skousel kluk a finance to vyjde na stejno protože měl nižší spotřebu, jinak parametry motoru jsou:
1,5i - 66kW při 5800ot/m - 120Nm při 4000ot/m - 10,2:1
bitmap: no hele ibiza je 85-93 a o negativnim vlivu nevim, ale jestli myslíš starší auta tak neporadim
já třeba vim, že u nás se to auto ztišší a jde o dost líp do otáček, ale spotřebu nám to nesníží o tolik, aby se to vyplatilo

ale mít na to, tak ho tam lejem pořád

Napsal: 18 čer 2005 11:44
od FOG
My mame taky Passata - 2.8 benzin ctyrkolka.. 193 bujnych poniku..
a kdyz se tam leje ten V-power tak to jede vopravdu lip!

Napsal: 19 čer 2005 19:43
od eric
Tak sem neska začal tankovat do svýho V-TECu taky V-power racing,sem zvědavej na nějakej rozdíl

Napsal: 19 čer 2005 21:41
od PJ
eric: minimalne to bude V-rozdil

Napsal: 19 čer 2005 21:47
od T-PK
Seaman píše:Já jsem jednu dobu jezdil taky na V-Power Racing a co mohu s jistotou říct tak se mi snížila spotřeba,motor byl tižší a líp se vytáčel.Na zrychlení to bylo taky poznat ale rychle sem od toho upustil protože se bojím co by to mohlo s motorem udělat při dlouhodobém používání.Každej mi o tom řekl něco jiného a nevěděl jsem jestli tomu věřit tak sem ho přestal brát.Když jsem ale zpočítal spotřebu a cenu u Racingu a 95ky tak mi to vyšlo přibližně stejně.Takže kdybych se nebál o motor a někdo mi z jistotou řekl že motoru neublíží tak bych ho používal vesele dál.
Řekl bych,že pokud nebudeš jezdit jako prase neustále,tak je dokonce ještě lepší tam lít Racing.! I samotní technici říkají,že vykon se má v prvé řadě zvědšovat kvalitním palivem.. Kažpodádně,kdybych měl na to prachy,jezdím jen na Racing.! (Btw: na takove Imprezy doporučují 100 oktanový benzín,ikdyž 95 taky nezakazují)..
Napsal: 20 čer 2005 00:42
od KFJ
T-PK píše:Seaman píše:Já jsem jednu dobu jezdil taky na V-Power Racing a co mohu s jistotou říct tak se mi snížila spotřeba,motor byl tižší a líp se vytáčel.Na zrychlení to bylo taky poznat ale rychle sem od toho upustil protože se bojím co by to mohlo s motorem udělat při dlouhodobém používání.Každej mi o tom řekl něco jiného a nevěděl jsem jestli tomu věřit tak sem ho přestal brát.Když jsem ale zpočítal spotřebu a cenu u Racingu a 95ky tak mi to vyšlo přibližně stejně.Takže kdybych se nebál o motor a někdo mi z jistotou řekl že motoru neublíží tak bych ho používal vesele dál.
Řekl bych,že pokud nebudeš jezdit jako prase neustále,tak je dokonce ještě lepší tam lít Racing.! I samotní technici říkají,že vykon se má v prvé řadě zvědšovat kvalitním palivem.. Kažpodádně,kdybych měl na to prachy,jezdím jen na Racing.! (Btw: na takove Imprezy doporučují 100 oktanový benzín,ikdyž 95 taky nezakazují)..
EVO VIII, M5 a M3 (vlastní zkušenost) má předepsáno 98+, s 95 se zanáší kat...
Napsal: 20 čer 2005 00:46
od hobborg
dneska sem se dozvedel od lidi co jezdi zavody do vrchu ze nejkvalitnejsi benzin je pry ten "BLUE99" od Benziny....alespon co do kvality....je pravda ze sem se na cerp. stanici benzina toklikrat spalil ... motor kuckal...ze to ani nepocitam ale asi to bude stanice od stanice
Napsal: 20 čer 2005 10:54
od Eddie
Všem bych doporučil přečíst jiný topic tohoto fora. Toto se tu už několikrát řešilo.
viewtopic.php?t=10256&highlight=racing .Hlavně si všímejte příspěvků od uživatele Taboo ,páč ten narozdíl od některých zde ví, o čem mluví. ( Viz čidlo klepání

) Jinak zde je jiný článek na toto téma.
http://news.auto.cz/?rubrika=6&id=1863&sekce=detail
Myslím, že nejlepší je netankovat u kde jaké benzinky,ale u značkové, která si prostě nelajsne nic zanedbat. Sám jsem zkusil tankovat V-Power Racing ,ale nárůst výkonu byl neznatelný o proti "obyč" Shell V-Power.