Stránka 1 z 3

koeficient na sprinty na TURBO

Napsal: 29 čer 2005 15:12
od Kapka
kolik by byl unosný koeficient na sprinty na TURBO? ten co je u nás v ČR x1.7 se mi zda hodne divokej...zkuste lidičky tady napsat,ale rozumně kolik by jste braly ten koeficient...a zkuste to i trosku obhajit...mam 1.8T,výkonnove okolo 220 PS,a když se postavím na startu proti M3 nebo nove Z-350 tak mi to prijde docela mimo...zkuste lidičky napsat kolik mate koni a z jakeho objemu motoru,at mužem udelat nejake porovnani a pak treba zkusit neco zmenit...diky David

Napsal: 29 čer 2005 15:31
od Návštěvník
Víš, nechci být vůči tobě nějak krutý, ale prostě 220 koní z 1,8 turbo je zkrátka sakra málo :-((( Viděl bych to jako na nevhodném autě na sprinty.
Vem si, že v podstatě ty se máš srovnávat se subárkama, co mají dvoulitr turbo, 400 koní. A tyto auta se zase mají srovnávat s autama s atmosferickým motorem.
Takže jediný a správný přepočet respektovaný všude po světě je 1,7.

Takže asi tak nějak

Lander

Napsal: 29 čer 2005 15:43
od Martin_534
no prostě když chceš sprintovat, nemůžeš čekat, že se seriovkou nějak výrazně uspěješ, v tý naší kategorii to chce tak 350k, ale na druhou stranu si můžeš zajezdit jenom proti času a stejně silnejm soupeřům ve třídě, akorát za to nedostaneš pohár a dobře zajetá jízda s porazením stejně silnýho soupeře stojí taky za to :-)

Napsal: 29 čer 2005 15:46
od Návštěvník
2 Martin_354: no lépe už to napsat ani nešlo. :-)

Lander

Napsal: 29 čer 2005 16:30
od Kapka
proto chci rozjet tuhle debatu...kolik mate obsah,kolik z toho mate koni apod....abych vedel nejake pomerne zastoupeni u nas na české scéně...ja preci nemam auto na pohary,vim to a kvuli tomu jsem to sem ani nepsal...ale postavit 1.8T proti M3 je docela blbost ne?Docela by stacilo kdybych spadnul treba do kategorie niže,do 3 litru,tam už jakžtak bych se mohl i chytat...vemte to rozumne...kolik se da udelat rozumný vykon z 1.8T aby to nebyl zavodni motor....cca 250PS...a kdo vlastne pouziva na motory turba-WV groupe 1.8T,pak Fiat 2.0T,pak Subaru a Mitsubishi...a pak už me moc toho nenapada...ty Fiaty maji taky tak okolo 250 PS,takže trosku srovnatelne s WV groupe,akorat ty kluci japonský to maji trosku vice...

Napsal: 29 čer 2005 16:36
od Bordel
Kapka píše:proto chci rozjet tuhle debatu...kolik mate obsah,kolik z toho mate koni apod....abych vedel nejake pomerne zastoupeni u nas na české scéně...ja preci nemam auto na pohary,vim to a kvuli tomu jsem to sem ani nepsal...ale postavit 1.8T proti M3 je docela blbost ne?Docela by stacilo kdybych spadnul treba do kategorie niže,do 3 litru,tam už jakžtak bych se mohl i chytat...vemte to rozumne...kolik se da udelat rozumný vykon z 1.8T aby to nebyl zavodni motor....cca 250PS...a kdo vlastne pouziva na motory turba-WV groupe 1.8T,pak Fiat 2.0T,pak Subaru a Mitsubishi...a pak už me moc toho nenapada...ty Fiaty maji taky tak okolo 250 PS,takže trosku srovnatelne s WV groupe,akorat ty kluci japonský to maji trosku vice...
proc myslis? je teda lepsi postavit group 2.0 (115ps) proti tvoji 1.8 (kde mas turbo a jeste zvysenej tlak)? to si myslim ze je nefer...
Evo nebo Subarko ma 265PS v zakladu to, ze z nej nekdo vymackne 400+ps je neco jinyho, narozdil od rodinnyho auta s 1.8T ktery neni staveny na zavody, ale na jizdu na chatu :D

Napsal: 29 čer 2005 16:37
od Kapka
sorry Martine zapomnej jsem na Nissanky 200ZX....

Napsal: 29 čer 2005 16:42
od Zemi
Tak treba Saxo 1,6 VTS kompressor s cca. 200PS/900kg da M3ku celkem s klidem... Kdyz odlehcis na nakejch 1100kg tak uz tech tvych "220PS" nebude k nicemu... :wink:

Ted me napadl takovej extrem, ale jestli chces hodim ti sem video z brzdy kde figuruje Civic 1,8T s 802WHP... To jest 802PS na kolech... Jenze je tu dalsi problem - je to predohrab...

Napsal: 29 čer 2005 16:50
od Ritchma
Já s tímhle koeficientem souhlasím. Tudíž 1,7. Měnit to kvůli oktávce co je spíš rodiný auto? Chci sprintovat koupim si na to rozumný auto který výkonově odpovídá. Třeba já sem si koupil saxo je to 1,6 120ps a při váze něco kolem 920kg to udělá dost. myslim že 1,7 je ok :D

Napsal: 29 čer 2005 16:52
od Zemi
Ritchma píše:Já s tímhle koeficientem souhlasím. Tudíž 1,7. Měnit to kvůli oktávce co je spíš rodiný auto? Chci sprintovat koupim si na to rozumný auto který výkonově odpovídá. Třeba já sem si koupil saxo je to 1,6 120ps a při váze něco kolem 920kg to udělá dost. myslim že 1,7 je ok :D
Ja mam 1,6 131PS+ s 900kg a jede na picu... :smich: Chci do 1,3jek...

Napsal: 29 čer 2005 16:56
od Ritchma
Zemi píše:
Ritchma píše:Já s tímhle koeficientem souhlasím. Tudíž 1,7. Měnit to kvůli oktávce co je spíš rodiný auto? Chci sprintovat koupim si na to rozumný auto který výkonově odpovídá. Třeba já sem si koupil saxo je to 1,6 120ps a při váze něco kolem 920kg to udělá dost. myslim že 1,7 je ok :D
Ja mam 1,6 131PS+ s 900kg a jede na picu... :smich: Chci do 1,3jek...
Mezi ty škodovky co mi nadělí sekundu? :smich:

Napsal: 29 čer 2005 17:12
od Kapka
tojebordel píše:
Kapka píše:proto chci rozjet tuhle debatu...kolik mate obsah,kolik z toho mate koni apod....abych vedel nejake pomerne zastoupeni u nas na české scéně...ja preci nemam auto na pohary,vim to a kvuli tomu jsem to sem ani nepsal...ale postavit 1.8T proti M3 je docela blbost ne?Docela by stacilo kdybych spadnul treba do kategorie niže,do 3 litru,tam už jakžtak bych se mohl i chytat...vemte to rozumne...kolik se da udelat rozumný vykon z 1.8T aby to nebyl zavodni motor....cca 250PS...a kdo vlastne pouziva na motory turba-WV groupe 1.8T,pak Fiat 2.0T,pak Subaru a Mitsubishi...a pak už me moc toho nenapada...ty Fiaty maji taky tak okolo 250 PS,takže trosku srovnatelne s WV groupe,akorat ty kluci japonský to maji trosku vice...
proc myslis? je teda lepsi postavit group 2.0 (115ps) proti tvoji 1.8 (kde mas turbo a jeste zvysenej tlak)? to si myslim ze je nefer...
Evo nebo Subarko ma 265PS v zakladu to, ze z nej nekdo vymackne 400+ps je neco jinyho, narozdil od rodinnyho auta s 1.8T ktery neni staveny na zavody, ale na jizdu na chatu :D
hele ja nevim co se hned do me snažíš navažet...ja chtel jenom proste rozproudit rozumnou diskuzi o koeficientech na turbou...protože prijedu nekam na sraz a slysim spoustu narku ze 1.7 je blbost...a když to chci takhle otevrene nekde zacit řesit,tak napises takovoudle blbost..ja preci nechci davat turba a atmosfery do jedne katogerie bez koeficientu...nejsem preci padlej na hlavu...jenom si myslim ze by se mel ten koeficient trosku snizit....ja preci nemam auto na sprinty,vim to...ono s muzikou ktera važí cca 100 kg a na 18" kolech ani poradne sprintovat nejde...a už jsem jeden diferak rozlomil,tak si davam ted i trosku majzla,takže moc sprinty nejezdim....neni to kvuli jenom memu autu,je to kvuli vsem turbarum...

Napsal: 29 čer 2005 18:53
od Bordel
jasny, ale tak kdybys mel koef 1.3, tak by ses vyhnul treba Subarum a Evam i tem M3, byl bys v kat. do 2500 mel bys kolem sebe treba Corollu: 192PS, s2000: 240PS, Integru: 190ps a mnoho dalsich. Urcite by sis pomohl, ale to by se zas nelibilo jim, ze maj cistej vykon a ty ho honis turbem

Napsal: 29 čer 2005 18:54
od JonnY
Zemi píše:Tak treba Saxo 1,6 VTS kompressor s cca. 200PS/900kg da M3ku celkem s klidem... Kdyz odlehcis na nakejch 1100kg tak uz tech tvych "220PS" nebude k nicemu... :wink:

Ted me napadl takovej extrem, ale jestli chces hodim ti sem video z brzdy kde figuruje Civic 1,8T s 802WHP... To jest 802PS na kolech... Jenze je tu dalsi problem - je to predohrab...
800hp na prednych kolesach???
:smich2: :smich2: :smich2: :smich2:
ROFL
tak to je neco. daj link....

Napsal: 29 čer 2005 19:00
od PJ
JonnY: asi máš nějakej záchvat, měl by sis vzít prášek :o)

Napsal: 29 čer 2005 19:03
od Zemi
JonnY píše:
Zemi píše:Tak treba Saxo 1,6 VTS kompressor s cca. 200PS/900kg da M3ku celkem s klidem... Kdyz odlehcis na nakejch 1100kg tak uz tech tvych "220PS" nebude k nicemu... :wink:

Ted me napadl takovej extrem, ale jestli chces hodim ti sem video z brzdy kde figuruje Civic 1,8T s 802WHP... To jest 802PS na kolech... Jenze je tu dalsi problem - je to predohrab...
800hp na prednych kolesach???
:smich2: :smich2: :smich2: :smich2:
ROFL
tak to je neco. daj link....
http://download2.hondaclub.cz/videa/short/tehbeast.wmv

Napsal: 29 čer 2005 19:42
od Zemi
Zemi píše:
JonnY píše:
Zemi píše:Tak treba Saxo 1,6 VTS kompressor s cca. 200PS/900kg da M3ku celkem s klidem... Kdyz odlehcis na nakejch 1100kg tak uz tech tvych "220PS" nebude k nicemu... :wink:

Ted me napadl takovej extrem, ale jestli chces hodim ti sem video z brzdy kde figuruje Civic 1,8T s 802WHP... To jest 802PS na kolech... Jenze je tu dalsi problem - je to predohrab...
800hp na prednych kolesach???
:smich2: :smich2: :smich2: :smich2:
ROFL
tak to je neco. daj link....
http://download2.hondaclub.cz/videa/short/tehbeast.wmv
Tak kde jste kdo?

Napsal: 29 čer 2005 19:51
od PJ
Zemi: asi už ho přešel smích

Napsal: 29 čer 2005 20:23
od KFJ
PJ píše:Zemi: asi už ho přešel smích
asi jsi ho nepochopil, on se nesmal tomu ze je to nerealne tech 800PS, on se smal tomu, ze nekdo cpe penize a takovej power do predokolky :D

koeficient 1.7 je ok...

Napsal: 29 čer 2005 20:26
od Zemi
KFJ píše:
PJ píše:Zemi: asi už ho přešel smích
asi jsi ho nepochopil, on se nesmal tomu ze je to nerealne tech 800PS, on se smal tomu, ze nekdo cpe penize a takovej power do predokolky :D

koeficient 1.7 je ok...
Ale i tak ty predokolky delaj casy 9.xx - 10.xx. :wink:

Napsal: 29 čer 2005 20:30
od KFJ
Zemi píše:
KFJ píše:
PJ píše:Zemi: asi už ho přešel smích
asi jsi ho nepochopil, on se nesmal tomu ze je to nerealne tech 800PS, on se smal tomu, ze nekdo cpe penize a takovej power do predokolky :D

koeficient 1.7 je ok...
Ale i tak ty predokolky delaj casy 9.xx - 10.xx. :wink:
no a? :D auto na jedno pouziti a jeste s pomuckou na zadni naprave? :D

Napsal: 29 čer 2005 20:32
od Zemi
Ted jsem to nepochopil, ale to je jedno...

Napsal: 29 čer 2005 20:36
od Návštěvník
Kapka píše:
ja preci nemam auto na sprinty,vim to...ono s muzikou ktera važí cca 100 kg a na 18" kolech ani poradne sprintovat nejde...a už jsem jeden diferak rozlomil,tak si davam ted i trosku majzla,takže moc sprinty nejezdim....neni to kvuli jenom memu autu,je to kvuli vsem turbarum...
Super, nemáš auto na sprinty ale chceš snížit koeficient aby jsi uspěl, nebo aby všichni turbaři co jen průměrně zapracuji na motoru uspěli proti těm co věnuji spoustu peněz a práce do atmosferického motoru aby z něj vydupali co to jen jde.
Vždyť už je tu dost aut, co překračují těch tvých 220 koní a nepotřebují k tomu turbo. Jo jsou to dvoulitry, ale snad ty dvě deci zase nehrají takovou roli. :-)))

Ale jaksi zapomínáš, že tu jsou také ti turbaři, co nekřičí, že ten koeficient je hodně, ale máknou a vyrovnají se s tím.

Lander

Napsal: 29 čer 2005 20:38
od Zemi
KFJ píše:
Zemi píše:
KFJ píše: asi jsi ho nepochopil, on se nesmal tomu ze je to nerealne tech 800PS, on se smal tomu, ze nekdo cpe penize a takovej power do predokolky :D

koeficient 1.7 je ok...
Ale i tak ty predokolky delaj casy 9.xx - 10.xx. :wink:
no a? :D auto na jedno pouziti a jeste s pomuckou na zadni naprave? :D
Jo jinak dodavam ze tehle 500WHP+ Civicu je v USA na silnicich az az... Jsou proste a jednoduse streetable... :lol: To by asi nasralo majitele EVO kterej by chtel radoby zavodit v primy lajne... :smich:

Napsal: 29 čer 2005 20:40
od Mosťa
S koeficientem souhlasím, bohužel ne každý původně rodinný vůz je nejvhodnější na sprinty, i když má solidní motor.

Napsal: 29 čer 2005 20:50
od Návštěvník
jo, chci jezdit sprinty a umís'tovat se vysoko, chce to mít vhodné auto.

Také když jsem chtěl vážněji začít jezdit vrchy, dlouho jsem přemýšlel o autě a nakonec volba padla na nízkoobjemovou motokáru, splašenou nákupní tašku, Suzuki Swift.

Ale to mi připomíná, že hodněkrát už jsem na fórech viděl téma koupil jsem si to a to auto, chci ho začít tunit, nevíte kde něco seženu. No a ona to nějaká stará hnusná plečka, na kterou plácat spojlery, či upravovat motor či podvozek je vyhození peněz komínem.

Lander

Napsal: 29 čer 2005 23:34
od JonnY
uz som tu.
mi islo o to, ze prenasat cez predne kola 800hp a 700nm je uz troska na hlavu.
to uz moze byt problem preniest cez setky 4.
takze sa mi to zda byt absurdne. ale na dragrace...
neviem mi to pride postavene na hlavu.

Napsal: 30 čer 2005 11:06
od Kapka
Anonymous píše:
Kapka píše:
ja preci nemam auto na sprinty,vim to...ono s muzikou ktera važí cca 100 kg a na 18" kolech ani poradne sprintovat nejde...a už jsem jeden diferak rozlomil,tak si davam ted i trosku majzla,takže moc sprinty nejezdim....neni to kvuli jenom memu autu,je to kvuli vsem turbarum...
Super, nemáš auto na sprinty ale chceš snížit koeficient aby jsi uspěl, nebo aby všichni turbaři co jen průměrně zapracuji na motoru uspěli proti těm co věnuji spoustu peněz a práce do atmosferického motoru aby z něj vydupali co to jen jde.
Vždyť už je tu dost aut, co překračují těch tvých 220 koní a nepotřebují k tomu turbo. Jo jsou to dvoulitry, ale snad ty dvě deci zase nehrají takovou roli. :-)))

Ale jaksi zapomínáš, že tu jsou také ti turbaři, co nekřičí, že ten koeficient je hodně, ale máknou a vyrovnají se s tím.

Lander
hmm...s tebou je asi taky dobra diskuze co?prave že jsem se s par klukama treba v Mimoni na seradišti bavil co maji turbiny,a spousta mi řeklo že nemaji sanci v tehle kategorii,a že si to jedou jenom pro sebe apod....a jsou to treba kluci s Fiatama Coupe atd,kde maji vice uprav na motoru nez ta moje piksla...ale že proti M3 furt nemaji sanci...at to pocitam jak to pocitam 1786cm2 x 1.7 je 3.036 to znamena že jdu do kategorie 3-3.5 litru...je docela divne že nejaka pravidla odsoudi pulku startovniho pole do role komparzistu...ale me to neva,chtel jsem jenom trosku rozporoudit diskuzi na tohle tema...nehadam se hned o kazkou kravinu...myslim že koeficient tak 1.5-1.6 by byl trosku spavedlivejsi..ale to je jenom muj nazor,a proto jsem chtel aby se ozvaly i ostatni....

Napsal: 30 čer 2005 11:11
od Zemi
Hele pockej... Ja ted koukam na vysledkovou listinu a vidim tam jen jednu M3ku 3,2 (ktera mela navic horsi cas jak kamos s Civicem)... Takze na prvnich mistech jsou 4kolky 2.0T... :wink: Neni co resit...

Napsal: 30 čer 2005 12:24
od sub13
to me je uplne jedno jakej koef. bude, protoze za 1.je to vec poradatele a za 2.si tam pojedu zazavodit (pro radost ne pro pohar) a kdyz u toho jeste predjedu silnejsiho soupere, tak to bude pocit k nezaplaceni :D