Stránka 1 z 3
Práve jsem se vrátil z brzdy
Napsal: 30 čer 2005 19:38
od amogh
tak nako nechapu
seriove mam mít 50kW/5000ot a 120 Nm/2500ot
po chipu by to melo bejt 56kW/5500 a 126 Nm/3000 otáčkách
výsledek
54,5 kW/ 5580ot
108 Nm/2770ot
jasny chip je s toleranci 5%,vykon tedy OK,ale ten kroutak me dost zarazi
co na to znalci???
Napsal: 30 čer 2005 19:44
od amogh
a co nechapu je ze nekde mezi cca 1500-2500 ot krivky klesaji jak vykonu tak kroutaku
Napsal: 30 čer 2005 19:49
od Frajer
A od koho máš čip?
Napsal: 30 čer 2005 19:51
od martin
Na jakých kolech jste to brzdili?
Napsal: 30 čer 2005 19:54
od amogh
sportmotor
Napsal: 30 čer 2005 19:56
od amogh
205/40/17
to sem se ho hned ptal jestli na to nemaji vliv moje kola, a rikal ze to absolutne nerozhoduje
Napsal: 30 čer 2005 19:59
od amogh
i kdyz sem tam prisel tak sem myslel ze rozmer kol je prvni co zadá do pocitace a ono ne
Napsal: 30 čer 2005 20:04
od JonnY
mas tam nejake dalsie upravy? mozno ti nieco posunulo krutak troska nizsie.....
ale myslim ze to je OK...
Napsal: 30 čer 2005 20:05
od Břéťa
amogh píše:205/40/17
to sem se ho hned ptal jestli na to nemaji vliv moje kola, a rikal ze to absolutne nerozhoduje
Memerilo ti to to jelito Krejsa? Jasne ze na kolech zalezi jak na obvodu tak i na vaze...
Napsal: 30 čer 2005 20:05
od martin
Týpek asi bude mít pravdu, ostatně výkon by šel logicky taky dolu s krouťákem, chybu bych viděl asi v softu. Jestli chceš můžeme zkusit ten můj.
Napsal: 30 čer 2005 20:16
od amogh
jo krejsa, pripadal mi neskutecnej
hned na zacatku me potesil jak mi vlez do auta v tech zadelanejch monterkach
martin - jako jinej soft do ridici jednotky nebo mas brzdu, ci jak to mam chapat?
Napsal: 30 čer 2005 20:22
od Frajer
amogh píše:jo krejsa, pripadal mi neskutecnej
hned na zacatku me potesil jak mi vlez do auta v tech zadelanejch monterkach
martin - jako jinej soft do ridici jednotky nebo mas brzdu, ci jak to mam chapat?
Já bch zkusil jinej soft

Napsal: 30 čer 2005 20:24
od Břéťa
amogh píše:jo krejsa, pripadal mi neskutecnej
hned na zacatku me potesil jak mi vlez do auta v tech zadelanejch monterkach
Jj pak dokaze jet 5km/h na dvojku auto poskakuje 3x chcipne a je mu to uplne jedno... Me nakonec jeste pri parkovani najel spojlerem do obrubniku a kus ho olamal, takze mi jeste kvuli nemu platil Jarov fakturu za opravu...
Napsal: 30 čer 2005 20:27
od amogh
no koukam ze mame s pana krejzi stejnej pocit
s mojim autem taky nezachazel zrovna v bavlnce, ach jo to sou sluzby teda
neni to i ten co tehdy na brzdu nepustil roberta?

Napsal: 30 čer 2005 20:27
od Břéťa
Frajer píše:amogh píše:jo krejsa, pripadal mi neskutecnej
hned na zacatku me potesil jak mi vlez do auta v tech zadelanejch monterkach
martin - jako jinej soft do ridici jednotky nebo mas brzdu, ci jak to mam chapat?
Já bch zkusil jinej soft

Prvne bych zkusil seriove kola a gumy...
Napsal: 30 čer 2005 20:32
od martin
Přemýšlim o tom jak to funguje, když se měří ztráty který brzda odečítá tak s většíma kolama bude menší díky větší páce, potom díky větší páce bude i menší síla na kolech. Měl by jsi to změřit s kolama co jsou v serii. Takhle poznáš rozdíl před a po chipu. Stejně ale používáš větší kola takže máš objektivní výsledek ve stavu v jakém auto je.
Ne soft máme svůj, brzdu zatim ne

Napsal: 30 čer 2005 20:38
od amogh
no ja pochopitelne vubec nic o brzde nevim, nejsem strojar ale stavar
nicmene moje znalosti fyziky a mechaniky mi rikaj ze kola na to proste mit vliv musi, prece kdybych mel mensi kola tak musi(diky jinemu momentu setrvacnosti) valec roztocim snadneji ne, tim padem nameri vetsi hodnoty kroutaku, ted je otazka jestli i vykonu
jeste jednou pripomenu ze v rozsahu otacek 1500-2500 mely krivky klesajici prubeh coz je prece nesmysl
Napsal: 30 čer 2005 22:48
od dynomax
stava se to u slabsich motoru, muzes napsat co mas za obsah a jestli sis hral nejak s vyfukem , sanim atd.
Napsal: 01 črc 2005 08:11
od amogh
vyfuk mam seriovej
motor klasickej 1,4/MPI, 8V OHV
Napsal: 01 črc 2005 08:21
od amogh
grafíček

Napsal: 01 črc 2005 08:25
od xenon04
OT: můžeš mi prozradit, jak to probíhá?
to dostává to auto takovou čočku do plnejch? co ta max. rychlost - naměřená nebo papírová?
a kolik to stojí?
Napsal: 01 črc 2005 10:07
od JonnY
myslim ze to je ok.
cip na odchylku, brzda tiez a papierove udaje nemusia byt realne.
radsej bud rad, ze mas taku peknu krivku krutaku.
kua a to mas len 8v . ty sa na nieco stazuj.....

Napsal: 01 črc 2005 10:10
od amogh
jj, len 8V

a jeste OHV

Napsal: 01 črc 2005 10:14
od Fiesta
ja myslel ze mas 16 vale......jinak ja ladil auto zatim jen v NFSU2...ale vyladil jsem to pekne.....

Napsal: 01 črc 2005 10:14
od Ritchma
Ta max. rychlost je dobrá, to změřili? Já sem přemýšlel že bych tam až dám pryč kat zajel taky, ale nějak se mi nechce když furt čtu takový záporný ohlasy na naše brzdy po Praze
Napsal: 01 črc 2005 10:18
od amogh
rychlost je vypocitana a nechap uz ceho kdyz neznaj prevody
ja tu brzdu asi nechapu
Napsal: 01 črc 2005 10:36
od Martin_534
rychlost je podle mě změřená z otáčení válců, na kterejch auto stojí
Napsal: 01 črc 2005 10:57
od Bordel
na jakej stupen se to meri?
nam v Srbe tam hodil 5-ku (ikdyz mame i 6-ku) a zacal, tocil to az do redline, zadnej vetrak nebo neco na chlazeni, v garazi cca 32 stupnu....
Napsal: 01 črc 2005 11:16
od Bela
tak to je mazec, me to meřili na moravě (favorita) upravený závodní motor s garancí výkonu kolem 75kW a naměřili mě 60kW při 5500 ot.
jsou to normální kokoti. auto točí 7200ot. je to poznat už hodně při jízdě na otáčkoměru vidím kdy to má špicu. ten magor co me to meřil na to najel se studeným motorem (teplota oleje 20°C)dal pinej céres naházl tam kvalty a odchod. myslel jsem že ho zabiju.
Napsal: 01 črc 2005 11:19
od Bela
všichni výme jak se auto chová studené a hlavně když je to karbec.
fakt kokot ještě teď mám chuť někoho trefit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!