Stránka 1 z 1

B18c1 alebo B18c5

Napsal: 01 črc 2005 16:54
od 2Bera
Su tieto dva motory konstrukcne rovnake???
a ktory z nich sa oplati dat do honda civic coupe 5gen.
kolko by stalo napasovanie do toho auta.alebo tam sadne bez problemou?
elektronika,prevodovka je uz druha vec,ale ci netreba prerabat uchytenia motora.dik.

Napsal: 01 črc 2005 22:20
od Návštěvník
Ty bloky jsou konstrukcne stejne, ale hlavy jsou rozdilne (a pouzivaji i jine rozvodove remeny). Ten GSR C1 je levnejsi, ale sedne bez problemu, u toho Type-R C5 se musi vymenit cela wiring harness, protoze pracuje s OBD-2 ECU. Pokud pouzijes ten C1 v EG Civic, nekolik dratu (zejmena pro controlu VTEC systemu) by nemuselo byt stejnych, ale to neni problem zmenit. Samozrejme, s tim motorem taky musis obdrzet i ECU, Y80 prevodovku, uchyceni motoru, napravy, radici paku a radici tyce. Samozrejme taky exhaust header, intake a dalsi komponenty - jako exhaust, etc. Ten C1/C5 swap sam o sobe neni ale nijak slozity.

Napsal: 02 črc 2005 10:41
od 2Bera
Anonymous píše:Ty bloky jsou konstrukcne stejne, ale hlavy jsou rozdilne (a pouzivaji i jine rozvodove remeny). Ten GSR C1 je levnejsi, ale sedne bez problemu, u toho Type-R C5 se musi vymenit cela wiring harness, protoze pracuje s OBD-2 ECU. Pokud pouzijes ten C1 v EG Civic, nekolik dratu (zejmena pro controlu VTEC systemu) by nemuselo byt stejnych, ale to neni problem zmenit. Samozrejme, s tim motorem taky musis obdrzet i ECU, Y80 prevodovku, uchyceni motoru, napravy, radici paku a radici tyce. Samozrejme taky exhaust header, intake a dalsi komponenty - jako exhaust, etc. Ten C1/C5 swap sam o sobe neni ale nijak slozity.
a ta prevodovka pasuje na oba motory?

Napsal: 06 črc 2005 12:38
od Zemi
2Bera píše:
Anonymous píše:Ty bloky jsou konstrukcne stejne, ale hlavy jsou rozdilne (a pouzivaji i jine rozvodove remeny). Ten GSR C1 je levnejsi, ale sedne bez problemu, u toho Type-R C5 se musi vymenit cela wiring harness, protoze pracuje s OBD-2 ECU. Pokud pouzijes ten C1 v EG Civic, nekolik dratu (zejmena pro controlu VTEC systemu) by nemuselo byt stejnych, ale to neni problem zmenit. Samozrejme, s tim motorem taky musis obdrzet i ECU, Y80 prevodovku, uchyceni motoru, napravy, radici paku a radici tyce. Samozrejme taky exhaust header, intake a dalsi komponenty - jako exhaust, etc. Ten C1/C5 swap sam o sobe neni ale nijak slozity.
a ta prevodovka pasuje na oba motory?
Pasovat by mely pac C5 je vylepsena C1 to da smysl. :D Jen borci od SPOONa pozmenili prevodovy ratia - zkratili kvalty (u verze TR - C5)... A pokud by te chtel nekdo nachytat na C5ku (a pritom by to byla C1) tak to poznas diky (ne cervenymu valvecover :lol: ), ale diky intake manifoldu... GSR (C1) ma promennou delku saciho potrubi tak ma sani takovej "snek", kdezto C5 ma zkratka jednoduchy "svody"...

B18C1
Obrázek



B18C5
Obrázek

Napsal: 06 črc 2005 22:43
od 2Bera
A lisi sa motor K20A od tychto - C1/C5.Akoze konstrukcne?
sadnu rovnako?
a ktoru prevodovku bys odporucil?cena??

Napsal: 07 črc 2005 05:13
od Zemi
K20A je uplne nekde jinde... Tam uz je rozvod i-VTEC... Jinak prevodovku bych doporucil samo z TypeR (nevim presne oznaceni)... Cena se lisi, ale komplet by se dal kolem 4000$... Mozna Taboo by ti mohl neco doporucit...

Napsal: 07 črc 2005 14:29
od Mazel
Mohu se zeptat na rozdlíly B18C4 a C5 a C1

Napsal: 07 črc 2005 14:44
od Zemi
B18C4 = B18C1

Napsal: 07 črc 2005 21:01
od 2Bera
Zemi píše:K20A je uplne nekde jinde... Tam uz je rozvod i-VTEC... Jinak prevodovku bych doporucil samo z TypeR (nevim presne oznaceni)... Cena se lisi, ale komplet by se dal kolem 4000$... Mozna Taboo by ti mohl neco doporucit...
pri tej K20A sa neoplati prevodovku co je knej?alebo su rovnake s tou c5?
a ta cena je motor+prevodovka+ecu+*+*+*+*+*=cca4000$?

Napsal: 08 črc 2005 05:23
od Zemi
Prevodovka je uplne jina... A cena bude kolem 5000-6000$...

Napsal: 08 črc 2005 17:46
od Návštěvník
Zemi píše:Prevodovka je uplne jina... A cena bude kolem 5000-6000$...
a teraz ktory je lepsi?Z integry type R alebo z toho 2litra

Napsal: 08 črc 2005 17:57
od Zemi
Anonymous píše:
Zemi píše:Prevodovka je uplne jina... A cena bude kolem 5000-6000$...
a teraz ktory je lepsi?Z integry type R alebo z toho 2litra
Urcite K20A. :lol:

Napsal: 08 črc 2005 18:29
od 2Bera
Zemi píše:
Anonymous píše:
Zemi píše:Prevodovka je uplne jina... A cena bude kolem 5000-6000$...
a teraz ktory je lepsi?Z integry type R alebo z toho 2litra
Urcite K20A. :lol:
Tak to ked sa vsetko nahodi z K20A do coupe tak to musi ist 300.este pre oko male turbo a vsetky auta v okoly by isli srat :lol: .

Napsal: 08 črc 2005 19:43
od Zemi
2Bera píše:
Zemi píše:
Anonymous píše: a teraz ktory je lepsi?Z integry type R alebo z toho 2litra
Urcite K20A. :lol:
Tak to ked sa vsetko nahodi z K20A do coupe tak to musi ist 300.este pre oko male turbo a vsetky auta v okoly by isli srat :lol: .
No s EG a motorem K20A bys mel bejt schopnej zajet 12,xx takze pohoda... :wink: Dvoulitry tady v CR se na tebe nechytaj ani nahodou...

Napsal: 08 črc 2005 20:07
od 2Bera
Zemi píše:
2Bera píše:
Zemi píše: Urcite K20A. :lol:
Tak to ked sa vsetko nahodi z K20A do coupe tak to musi ist 300.este pre oko male turbo a vsetky auta v okoly by isli srat :lol: .
No s EG a motorem K20A bys mel bejt schopnej zajet 12,xx takze pohoda... :wink: Dvoulitry tady v CR se na tebe nechytaj ani nahodou...
Mozno iba S2ooo,by robila problemy.
dat tam mensie turbo a mozes mu ukazat :x
A ktore je lepsie kupit. EJ 1/2?

Hallo,niekto kdo ma coupe 5gen.Americku alebo nasu verziu.

Napsal: 08 črc 2005 20:43
od Zemi
Hele EG je nejlepsi na tenhle swap (92-95)...

Napsal: 08 črc 2005 20:59
od 2Bera
Zemi píše:Hele EG je nejlepsi na tenhle swap (92-95)...
No dobre.A preco nie do EJ???To su skoro rovnake len to je coupe.
Alebo sa omyl?

Napsal: 08 črc 2005 21:10
od Zemi
2Bera píše:
Zemi píše:Hele EG je nejlepsi na tenhle swap (92-95)...
No dobre.A preco nie do EJ???To su skoro rovnake len to je coupe.
Alebo sa omyl?
EJ = EK se slabym motorem...

Ja mam radsi EG kastli ktera vazi min... Nejlepe vsak ED CRX. :)

Napsal: 08 črc 2005 21:15
od 2Bera
Zemi píše:
2Bera píše:
Zemi píše:Hele EG je nejlepsi na tenhle swap (92-95)...
No dobre.A preco nie do EJ???To su skoro rovnake len to je coupe.
Alebo sa omyl?
EJ = EK se slabym motorem...

Ja mam radsi EG kastli ktera vazi min... Nejlepe vsak ED CRX. :)
no dobre.ale tych max 100kg rozdiel brutalne dynamike jazdy neubere.aj tak to bude cestny killer

Napsal: 08 črc 2005 21:22
od Zemi
100kg je hodne moc. :wink:

Napsal: 08 črc 2005 22:07
od 2Bera
Zemi píše:100kg je hodne moc. :wink:
fajn,ale rozdiel tam budem citit seriovy 100hp/125 podla verzie a 200hp je rozdiel.a vlezie to tak isto do EJ jak do EG,len je to tazsie.ale tak ci tak potrapis zopar aut 8) alebo spravim odtucnovaciu kuru a bude to narovnako.ale v crx by to bolo najlepsie.
ale aj tak coupe je best :lol:

Napsal: 08 črc 2005 22:20
od Zemi
Coupe je divnyyyy... :o) Hatch rule... 8)

Napsal: 08 črc 2005 22:33
od Návštěvník
Zemi píše:Coupe je divnyyyy... :o) Hatch rule... 8)
Mne sa paci.kazdy ma svoj vkus.ale bral by som aj crx,ale vysvetli fotrovcom ze chces 15rocne auto,aj ked to bude z mojich penazi.staci ked pocuvam ze chcem coupe
:lol: aj tak sa vtom budem prevazat len ja.

Napsal: 11 črc 2005 10:58
od xenon04
Anonymous píše:
Zemi píše:Coupe je divnyyyy... :o) Hatch rule... 8)
Mne sa paci.kazdy ma svoj vkus.ale bral by som aj crx,ale vysvetli fotrovcom ze chces 15rocne auto,aj ked to bude z mojich penazi.staci ked pocuvam ze chcem coupe
:lol: aj tak sa vtom budem prevazat len ja.
:?: :lol:
nedej se :lol: 3Dček je po silnicích mraky...
a to počkej až si vlezeš dozadu... tam je mííísta... obzvlášť, když odsuneš přední sedla, to se tam daj dělat sestavy :lol:

Napsal: 11 črc 2005 17:23
od 2Bera
xenon04 píše:
Anonymous píše:
Zemi píše:Coupe je divnyyyy... :o) Hatch rule... 8)
Mne sa paci.kazdy ma svoj vkus.ale bral by som aj crx,ale vysvetli fotrovcom ze chces 15rocne auto,aj ked to bude z mojich penazi.staci ked pocuvam ze chcem coupe
:lol: aj tak sa vtom budem prevazat len ja.
:?: :lol:
nedej se :lol: 3Dček je po silnicích mraky...
a to počkej až si vlezeš dozadu... tam je mííísta... obzvlášť, když odsuneš přední sedla, to se tam daj dělat sestavy :lol:
Ja sa nedam!!!A just to bude COUPE 5gen.
+ daka 1.8-cka :lol: .
este tak polroka a uz bude v garazi 8)
aky je rozdiel medzi EJ1 a EJ2.okrem motora?Je tam este daky rozdiel?Ktory je lepsi?

Napsal: 12 črc 2005 09:44
od xenon04
EJ2 je 1.5 101koní
EJ1 je vtec 1.6 125koní, krom motoru bude mít i kotouče vzadu
špatně se shání... já když hledal pro sebe našel sem jenom jedno EJ1 s automatickou převodovkou
pak tam bude ještě váhovej rozdíl cca 70kg
výbavou uvnitř se lišit nebudou... EJ2 je buď 1.5i nebo LSi -to je komplet v ele a má jiný čalounění

kterej je lepší? kdybych měl tenkrát na výběr šel bych do EJ1 8)
těch 100koní nejede zle, ale chtělo by to víc :lol: a k tomu pořádný brzdy

Napsal: 12 črc 2005 18:17
od 2Bera
xenon04 píše:EJ2 je 1.5 101koní
EJ1 je vtec 1.6 125koní, krom motoru bude mít i kotouče vzadu
špatně se shání... já když hledal pro sebe našel sem jenom jedno EJ1 s automatickou převodovkou
pak tam bude ještě váhovej rozdíl cca 70kg
výbavou uvnitř se lišit nebudou... EJ2 je buď 1.5i nebo LSi -to je komplet v ele a má jiný čalounění

kterej je lepší? kdybych měl tenkrát na výběr šel bych do EJ1 8)
těch 100koní nejede zle, ale chtělo by to víc :lol: a k tomu pořádný brzdy
tak potom aj cena EJ1 bude vyssia jak EJ2.
tie brzdy som pocul ze stoja za hovno.
no uvidim co zozeniem.raz za tyzden co davaju ponuku u nas v avize,vacsinou 150.000Skk.ktovie v jakom stave.
oplati sa pozret v bazari?