Stránka 1 z 1

Skoda Octavia 1.9 TDi 66KW jak na t???

Napsal: 02 črc 2005 11:51
od tomasss
Chtel sem se zeptat jake upravy byste doporucili???? a kolik by to asi priblizne stalo. Protoze kazdy tady upravuje benzinaky tak sem se chtel zeptat jak byste to delali s dieselem.

Napsal: 02 črc 2005 11:59
od rostama
V první řadě bych udělal něco s výkonem motoru, těch 66kW na octavii nic moc. Asi nejvhodnější i když zase budou něktří remcat že je to blbost, je nechat upravit software v řídící jednotce, tzv. chip. Mi osobně to dělal Karel Sobek z Bosch servis Frýdek Místek i když já mám 81 kW ale jsem max. spokojen.
Záleží co od auta čekáš, jestli výkon, aby Ti lépe brzdilo, aby lépe sedělo na cestě ( upravit podvozek ) atd. Ale motor bych určitě nechal chipnout, je to úplně jiné svezení.
R.

Napsal: 02 črc 2005 20:36
od tomasss
rostama píše:V první řadě bych udělal něco s výkonem motoru, těch 66kW na octavii nic moc. Asi nejvhodnější i když zase budou něktří remcat že je to blbost, je nechat upravit software v řídící jednotce, tzv. chip. Mi osobně to dělal Karel Sobek z Bosch servis Frýdek Místek i když já mám 81 kW ale jsem max. spokojen.
Záleží co od auta čekáš, jestli výkon, aby Ti lépe brzdilo, aby lépe sedělo na cestě ( upravit podvozek ) atd. Ale motor bych určitě nechal chipnout, je to úplně jiné svezení.
R.
ok za tim chlapkem zajedu kde presne to ma ??? v Mistku nebo frydku? bydlim v Ceskem tesine a chatu mam v mistku takze to mam kousek....

Napsal: 10 črc 2005 12:24
od Katoo
Zajimalo by mě,jak se takové přečipování odrazí na spotřebě

Napsal: 10 črc 2005 14:29
od Mr.Bean
Doporucuju cely precist. je to sice dlouhy ale dost zajimavy.
http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2004061301
Ja bych se na chiptuning vykaslal.

Napsal: 10 črc 2005 17:14
od Katoo
Ten skok u Octavie 1.9TDI 66KW na 96KW je celkem velký!
Já se o to nijak nezajimám,ale moji rodiče ji mají (66KW) a mě jako laika by zajimalo,jaký dopad to může mít na motor samotný,těch 30KW navíc se musí nějak projevit.Nebo se jedná o stejný motor jako u 96KW verze,jen ten motor je odzkoušený na 66KW.
Ten článek je zajimavý a velmi poučný,zajimaly by mě však reakce lidí co todleto podstoupili.

Napsal: 10 črc 2005 18:43
od Fazeey
hmm těch 130k z toho asi nevyždíme ale řek bych tak těch 115k je realna hodnota.. 66kw a 96kw sou dva uplně rozdílný motory..

Napsal: 10 črc 2005 19:26
od Katoo
O to mi jde,jestli je 66KW motor konstrukčně stejný jak ten 96KW.

Napsal: 10 črc 2005 22:03
od Fazeey
neni

Napsal: 10 črc 2005 22:03
od Dukes
to Fazzey Těch 96kw by se dalo dosáhnout,ale bude za tebou černo :D

to Katoo 96kw a 66kw jsou dost odlišný.96kw je o krok dál.

Jo ABCtuning bych nedoporučoval taky sem neslyšel dobrý hodnocení.Jinak jsou to všechno programy ze západu a tady ty rádoby chiptuneři to tam perou jak Baťa cvičky a nic moc o tom nevědí. :wink:

Napsal: 10 črc 2005 22:11
od Fazeey
Dukes píše:to Fazzey Těch 96kw by se dalo dosáhnout,ale bude za tebou černo :D
no jasně když někdo udělá program na míru tak to určo pude i když ty trysky tam toho stejně moc nepustěj

Napsal: 10 črc 2005 22:33
od eric
Fazeey píše:hmm těch 130k z toho asi nevyždíme ale řek bych tak těch 115k je realna hodnota.. 66kw a 96kw sou dva uplně rozdílný motory..
115koni se zdala rozumna hodnota i me dokud mi neodeslo turbo :lol:

Napsal: 10 črc 2005 22:36
od Bordel
eric píše:
Fazeey píše:hmm těch 130k z toho asi nevyždíme ale řek bych tak těch 115k je realna hodnota.. 66kw a 96kw sou dva uplně rozdílný motory..
115koni se zdala rozumna hodnota i me dokud mi neodeslo turbo :lol:
tys mel ale v zakladu 66ps :lol: :wink:

jinak, kouri ze za kazdym dieslem, kort kdyz je čiplej
96kw oproti 81kw ma vetsi kotouce jak predni tak i zadni
81kw oproti 66kw ma vzadu kotouce (ale jsou snad nejaky vyjimky u prvnich modelu)
a 96kw ma vzadu a na motoru cerveny D i I :wink: :lol:

Napsal: 10 črc 2005 22:41
od eric
tojebordel: detail :lol: stejne mi chrochtafka 90hp neujela ,jinak sem mel68!! :lol:

Napsal: 10 črc 2005 22:49
od Mark
eric píše:tojebordel: detail :lol: stejne mi chrochtafka 90hp neujela ,jinak sem mel68!! :lol:
Ericu, nemáš se nahánět z důchodcema, kteří jedou s kytkou na hřbitov :lol:

Jinak 96kW motor je úplně jiné kafe.
A z 66 na 96 :( , to snad ne...

Napsal: 10 črc 2005 22:55
od eric
marku,ted uz ale mohu i za duchodcema ze :lol:

jestli jde jen o vykon u toho TDi,tak jdi do zpet mechaniky, koukal sem na jednu dieselovou jettu a teda nevim nevim jestli bych ji dal i s VTickem...

pozn. ten kour je tam dodnes...

Napsal: 10 črc 2005 23:26
od Fazeey
tojebordel píše:
eric píše:
Fazeey píše:hmm těch 130k z toho asi nevyždíme ale řek bych tak těch 115k je realna hodnota.. 66kw a 96kw sou dva uplně rozdílný motory..
115koni se zdala rozumna hodnota i me dokud mi neodeslo turbo :lol:
tys mel ale v zakladu 66ps :lol: :wink:

jinak, kouri ze za kazdym dieslem, kort kdyz je čiplej
96kw oproti 81kw ma vetsi kotouce jak predni tak i zadni
81kw oproti 66kw ma vzadu kotouce (ale jsou snad nejaky vyjimky u prvnich modelu)
a 96kw ma vzadu a na motoru cerveny D i I :wink: :lol:
volé vod kdy sou zadní kotouče částí motoru :lol: a mluvíš asi jenom o ochcávkách, třeba audi maj vzadu kotouče i na 66kw.. a to červený D a I má i Passat, a to má 115k wink wink :lol:

Napsal: 10 črc 2005 23:31
od Dukes
tojebordel píše:
eric píše:
Fazeey píše:hmm těch 130k z toho asi nevyždíme ale řek bych tak těch 115k je realna hodnota.. 66kw a 96kw sou dva uplně rozdílný motory..
115koni se zdala rozumna hodnota i me dokud mi neodeslo turbo :lol:
tys mel ale v zakladu 66ps :lol: :wink:

jinak, kouri ze za kazdym dieslem, kort kdyz je čiplej
96kw oproti 81kw ma vetsi kotouce jak predni tak i zadni
81kw oproti 66kw ma vzadu kotouce (ale jsou snad nejaky vyjimky u prvnich modelu)
a 96kw ma vzadu a na motoru cerveny D i I :wink: :lol:
Bordeli my se tady nebavíme o tom jaký je rozdíl ve velikosti kotoučů nebo jakou barvou je tam napsáno TDI!! :wink:

Napsal: 11 črc 2005 12:41
od Bordel
vim ze kotouce nejsou soucasti motoru, ale pokud ho bude takhle upravovat tak, tak asi nebude dobry z tech vyssich rychlostech brzdit bubnama, ze :D

fazi bordel v tom delas ty, bavime se jen o Oktavce tak nevim proc sem zase tahas, ze audina 66kw ma vzadu taky kotouce :? a to cerveny D a I ma i passat 74kw PDcko :lol: stejne nej je to mit mordy :smich:

Napsal: 11 črc 2005 13:16
od Fazeey
tojebordel píše:vim ze kotouce nejsou soucasti motoru, ale pokud ho bude takhle upravovat tak, tak asi nebude dobry z tech vyssich rychlostech brzdit bubnama, ze :D

fazi bordel v tom delas ty, bavime se jen o Oktavce tak nevim proc sem zase tahas, ze audina 66kw ma vzadu taky kotouce :? a to cerveny D a I ma i passat 74kw PDcko :lol: stejne nej je to mit mordy :smich:
vole to beru, ale von se pta jak upravit "oktavku" a ty mu napíšeš že 96kw ma oproti 81kw větší brzdy a že má vzadu označení s červenym D a I.. to jako aby si tam dokoupil ty červeny písmenka - to je přesně ta úprava kterou on chce :smich:

Napsal: 11 črc 2005 15:38
od Katoo
Tak to jsem rád,že jste mi to potvrdili.Jsem totiž zastáncem teorie,že to co je nastaveno ve výrobní hale,mělo by tak i zůstat.Co jsem totiž s tou Octavii měl možnost najezdit (asi cca 3000Km)dálnice,město,kopce.
Na dálnici mi to stačilo,zkoušel jsem a 180km/h úplně v pohodě a to auto perfektně sedí i v zatáčkách (né jako můj favorit :-))) )Samozdřejmě,že v kopcích se tomu už moc nechce,hlavně,když je větší náklad.

Na tom autě je naježděno 12 000km a průměrná spotřeba 4,6l což je fakt super!
Akcelerace při rozjezdu se mi taky zdá jako velice dobrá,i když je auto dost těžké .....zase jsem ale neměl možnost porovnat s jinými auty.Turbo je super věc ;-) ,celkově na mě ´ten diesel nechal dobrý dojem a kdybych si měl kupovat auto,tak bych se TDI nebránil :-) 8)

Napsal: 11 črc 2005 20:59
od blah
jj taky mam jen 66kw tdi na golfu iv a vubec me to netrapi ^^

xx

Napsal: 22 črc 2005 14:30
od dsaaa
Mark píše:
eric píše:tojebordel: detail :lol: stejne mi chrochtafka 90hp neujela ,jinak sem mel68!! :lol:
Ericu, nemáš se nahánět z důchodcema, kteří jedou s kytkou na hřbitov :lol:

Jinak 96kW motor je úplně jiné kafe.
A z 66 na 96 :( , to snad ne...

xxxxx