Stránka 1 z 2
FERRARI F430 Koenig
Napsal: 16 črc 2005 20:08
od mr.modena
Společností se snad největší tradicí v oblasti tuningu vozů Ferrari je německý Koenig Specials. Od června 2005 začíná nabízet pro vůz F430 (a také i pro Lamborghini Gallardo) Bi-turbo conversion kit.
Koenig Specials prozatím nesdělili zda budou nabízet i nějaké další úpravy (před dvojitý dotaz), proto nechme se překvapit.
Nenechte se zmást obrázky, kde je kit prezentován na motoru z F 360M. Tisková zpráva skutečně hovoří o F430.
A nyní k novým výkonům!
FERRARI F430 Koenig
Výkon max. 514 kw / 700 hp / 780 NM
FERRARI F430
Výkon max. 360,4 kw / 490 hp / 465 NM
Ferrari Tuning & Styling
http://www.czechferrari.cz/ftuning.html
Napsal: 16 črc 2005 20:17
od Jardafox
ty voe

200 koni navic vazne husty, kolik to bude stat nevis? aby to nebyla pulka porizovaci ceny toho ferrari
Napsal: 16 črc 2005 20:23
od Rudi
jarda píše:ty voe

200 koni navic vazne husty, kolik to bude stat nevis? aby to nebyla pulka porizovaci ceny toho ferrari
to si myslim, že to i tak pomalu bude...nějakej kit k tomu, kola a je to

Napsal: 16 črc 2005 20:32
od mr.modena
complete engine conversion with 2 turbo-chargers (KKK), turbo-manifolds reduced compression, special turbo-pistons, 2 intercoolers, changed exhaust-system, modified motronic, special air flow-meters, including dissassembling and assembling of the engine.
incl. Plexi-hood with Naca-inlet and drilled racing rear-grid for engine cooling
€ 49.000,–
Napsal: 16 črc 2005 21:09
od Skala
ty jo,co to j za turba co daj 200 koni???kazdopadne je to lahudka,nechal bych si libit 700 konovy F430,i kdyz stastnej bych byl i za to,,seriovy,,

Napsal: 16 črc 2005 21:11
od Mad Chick
Celkem hukot

, eště by mě celkem zajímalo jaký budou hodnoty u toho Lamba
Napsal: 16 črc 2005 21:13
od Jardafox
mr.modena píše:complete engine conversion with 2 turbo-chargers (KKK), turbo-manifolds reduced compression, special turbo-pistons, 2 intercoolers, changed exhaust-system, modified motronic, special air flow-meters, including dissassembling and assembling of the engine.
incl. Plexi-hood with Naca-inlet and drilled racing rear-grid for engine cooling
€ 49.000,–
heh

Napsal: 16 črc 2005 23:47
od JonnY
jarda píše:mr.modena píše:complete engine conversion with 2 turbo-chargers (KKK), turbo-manifolds reduced compression, special turbo-pistons, 2 intercoolers, changed exhaust-system, modified motronic, special air flow-meters, including dissassembling and assembling of the engine.
incl. Plexi-hood with Naca-inlet and drilled racing rear-grid for engine cooling
€ 49.000,–
heh

co? si mal o to zaujem?

Napsal: 17 črc 2005 00:48
od mr.modena
Mad Chick píše:Celkem hukot

, eště by mě celkem zajímalo jaký budou hodnoty u toho Lamba
LAMBORGHINI Gallardo Koenig
Output up to 551 kw / 750 hp / 800 NM
LAMBORGHINI Gallardo
Output up to 368 kw / 500 hp / 510 NM
Re
Napsal: 17 črc 2005 01:15
od Mad Chick
mr.modena píše:Mad Chick píše:Celkem hukot

, eště by mě celkem zajímalo jaký budou hodnoty u toho Lamba
LAMBORGHINI Gallardo Koenig
Output up to 551 kw / 750 hp / 800 NM
LAMBORGHINI Gallardo
Output up to 368 kw / 500 hp / 510 NM
Díky, možná ještě ohromující, tak to bych chtěl vidět někdy na sprintíku :green:
Napsal: 17 črc 2005 01:40
od VWenca
Tak to je fakt hukot ty úpravy mají asi o 600 koní víc než můj mázlik.
Jó vyhrát , tak tu evropskou lotynku (2,5mld/kč). to bych si snad nechal postavit i svůj vlastní okruch, abych se trochu projel.
Napsal: 17 črc 2005 12:26
od Beaver
Skala píše:ty jo,co to j za turba co daj 200 koni???kazdopadne je to lahudka,nechal bych si libit 700 konovy F430,i kdyz stastnej bych byl i za to,,seriovy,,

Turba obyčejný, ale na tom objemu a počtu válců se to musí projevit nějak výrazněji. Teď je otázka za jak dlouho po namontování toho kitu motor odkráčí na ložiskách nebo ho postihne jiná kalamitka.
Napsal: 17 črc 2005 13:14
od Skala
Beaver píše:Skala píše:ty jo,co to j za turba co daj 200 koni???kazdopadne je to lahudka,nechal bych si libit 700 konovy F430,i kdyz stastnej bych byl i za to,,seriovy,,

Turba obyčejný, ale na tom objemu a počtu válců se to musí projevit nějak výrazněji. Teď je otázka za jak dlouho po namontování toho kitu motor odkráčí na ložiskách nebo ho postihne jiná kalamitka.
No urcite se tim zivotnost snizi,ale myslim,ze ten kdo ma na takovy ferrari,tak ho par deitek tisic za loziska,nebo par stovek tisic za GO stvat nebudou

Napsal: 17 črc 2005 16:25
od Zemi
Skala píše:No urcite se tim zivotnost snizi,ale myslim,ze ten kdo ma na takovy ferrari,tak ho par deitek tisic za loziska,nebo par stovek tisic za GO stvat nebudou


Napsal: 17 črc 2005 18:32
od Šigy
Napsal: 17 črc 2005 18:34
od tomasss
pekne se na to diva zavidim tem stastlivcum

ale i kdyz by ta sportka mohla padnout

Napsal: 17 črc 2005 18:47
od Mad Chick
Ale na druhou stranu co s tim? Buď se v tom člověk zabije, nebo to zruší nebo se bude neustále bát, že mu to někdo ukradne
Napsal: 17 črc 2005 18:52
od Maya_Man
Lidi ktery si tohle nechaj stavet to nemaj na normalni jezdeni ale tahaj to na pronajaty nebo vlastni okruhy a s partickou pratel si udelaj zavodni vikend.
Neumim si predstavit jezdit po Praze v zacpe s 8smiset konovou raketou

Napsal: 17 črc 2005 22:36
od Beaver
Maya_Man píše:Lidi ktery si tohle nechaj stavet to nemaj na normalni jezdeni ale tahaj to na pronajaty nebo vlastni okruhy a s partickou pratel si udelaj zavodni vikend.
Neumim si predstavit jezdit po Praze v zacpe s 8smiset konovou raketou

Není to tak nepředstavitelný, stačí si počkat až pojede skrz Prahu Karel se Suprou na nějakej sraz si zasprintovat

Napsal: 17 črc 2005 23:08
od mr.modena
v zahraničí se pořádá pro vlastníky těchle aut plno akcí, jak na okruzích tak normálních výjezdů, takže prostoru pro bezpečné prohnání auta je více než dost. Třeba teď od příštího čtvrtka je na Nürburgringu mega akce od Ferrari (a já musím sedět doma

). Navíc většinou nikdy není problém se pro obyčejného člověka dostat až do paddocku ke strojům.
To jen my v ČR si pořád musíme hrát na VIP (i když chápu ten strach o auta, ale když to jde v zahraničí a s mnohem dražšíma autama....to je asi o všeobecné kultuře). Kromě mostecké ligy výjimečných a účastí superaut na tuning srazech (kde když se ukážou tak někteří skřípou zubama) tady "chcíp pes". Ale možná se mýlím a nemám ty správné info.....
Napsal: 17 črc 2005 23:44
od Maya_Man
Ja presne vim Modeno cim to je ze u nas se k autum vetsinou nepousti.
Sme narod zavistivcu at se ti to libi nebo ne, staci se projit po parkovistich , poskrabanej lak zrcatko urazeny atd, samozrejme ze v padocku by si to asi nikdo nedovolil ale ty lidi takhle az moc hluboce nepremejslej proste si reknou ze sme v globalu zavistivci tak nam zatrhnou pristup.
U nas samozrejme probiha vicero akci ale vetsinou je to soukromeho charakteru.
Napsal: 17 črc 2005 23:45
od CCCO 1.8T
Schválně by mě zajímalo co by stál součet cen jednotlivých komponentů - je to brutálně předražené! Jinak teoreticky 40% nárůst výkonu zas není tak moc

i když tyhle rakety už jsou z fabriky polaďené dost a přesto mají rezervy

Napsal: 17 črc 2005 23:59
od mr.modena
Maya_Man píše:Sme narod zavistivcu.
.....vetsinou je to soukromeho charakteru.
ani nevíš jak mě to štve, těch aut už tady není zase tak málo, ale ten potenciál jde od ztracena.
Napsal: 18 črc 2005 00:03
od mr.modena
CCCO 1.8T píše:Schválně by mě zajímalo co by stál součet cen jednotlivých komponentů - je to brutálně předražené! Jinak teoreticky 40% nárůst výkonu zas není tak moc

i když tyhle rakety už jsou z fabriky polaďené dost a přesto mají rezervy

taky musí z něčeho žít (při frekvenci takových úprav)

Napsal: 18 črc 2005 00:11
od Maya_Man
to CCCO : neboj oni si za to radi zaplati clovek chce byt od prirody vyjimecny a udela pro to cokoliv

Napsal: 18 črc 2005 10:27
od pocasi(Jarmil)
fakt hezky, videl sem video s upravenou F-50 od Koenig to byl mazec

Napsal: 18 črc 2005 11:54
od street.racer
Zemi píše:Skala píše:No urcite se tim zivotnost snizi,ale myslim,ze ten kdo ma na takovy ferrari,tak ho par deitek tisic za loziska,nebo par stovek tisic za GO stvat nebudou


Myslim, ze spis nastve ze to auto bude minimalne mesic nepojizdne a budou s tim starosti. Prece jenom je to trochu jine nez udelat GO u Ochcavky.
Napsal: 18 črc 2005 12:01
od Zemi
street.racer píše:Zemi píše:Skala píše:No urcite se tim zivotnost snizi,ale myslim,ze ten kdo ma na takovy ferrari,tak ho par deitek tisic za loziska,nebo par stovek tisic za GO stvat nebudou


Myslim, ze spis nastve ze to auto bude minimalne mesic nepojizdne a budou s tim starosti. Prece jenom je to trochu jine nez udelat GO u
Ochcavky.

Napsal: 18 črc 2005 12:33
od Skala
street.racer píše:Zemi píše:Skala píše:No urcite se tim zivotnost snizi,ale myslim,ze ten kdo ma na takovy ferrari,tak ho par deitek tisic za loziska,nebo par stovek tisic za GO stvat nebudou


Myslim, ze spis nastve ze to auto bude minimalne mesic nepojizdne a budou s tim starosti. Prece jenom je to trochu jine nez udelat GO u Ochcavky.
Treba by mu v servisu zatim pujcili jiny,nez tohle opravej:o)
No jo no, GO u ochcavky vyjde asi na tolik jako na tohle ferrarko predni sklo

Napsal: 18 črc 2005 14:07
od mr.modena
street.racer píše:Zemi píše:Skala píše:No urcite se tim zivotnost snizi,ale myslim,ze ten kdo ma na takovy ferrari,tak ho par deitek tisic za loziska,nebo par stovek tisic za GO stvat nebudou


Myslim, ze spis nastve ze to auto bude minimalne mesic nepojizdne a budou s tim starosti. Prece jenom je to trochu jine nez udelat GO u Ochcavky.
no vzhledem k tomu, že to nebude asi určitě jediný auto/Ferrari majitele, bych si stím nedělal takovou hlavu
