Stránka 1 z 4

240SX nebo 200SX?? jaký je rozdíl?

Napsal: 21 črc 2005 18:04
od EthaN
zdravim,snazil sem se hledat ale asi spatne :)

potrebuju vedet jaky jsou rozdily mezi S13 kou 1990 240SX a 200SX..200 je pro evropu a ma 1.8 motor..240ka je pro USA?? a ma 2.4..a vykon je stejnej?na 4men se nekdo na tohle ptal a tam mu odpovedel ze prej 200sx je prplnovana 200HP a 240ka ne..pritom ma mit 170hp ne?a preplnovani jsou snad oba?dekuji moc za odpovedi

Napsal: 21 črc 2005 18:06
od Zemi
200SX je 1,8T s 170PS...
240SX je 2,4atmo a 155PS...

Napsal: 21 črc 2005 18:09
od Wilda
Zemi píše:200SX je 1,8T s 170PS...
240SX je 2,4atmo a 155PS...
zavri uz tu knizku co mas u compu :lol:

Napsal: 21 črc 2005 18:09
od EthaN
no tak to me pekne sere :))
ale je to nejaky divny protoze na strankach bazaru psali 124kw coz vychazi tusim na tech 170HP ne?asi jim budu muset napsat co v tom opravdu je.no snad to aspon nebude tolik zrat kdyz to neni v turbu

Napsal: 21 črc 2005 18:12
od EthaN
jo a jaky je jeste spec u 240ky? vim ze dvoukilo ma snad 6.5 do sta a max kolem 225? asi tak nejak.jak je na tom 240ka?

Napsal: 21 črc 2005 18:14
od Zemi
EthaN píše:jo a jaky je jeste spec u 240ky? vim ze dvoukilo ma snad 6.5 do sta a max kolem 225? asi tak nejak.jak je na tom 240ka?
0-100 = 8,5s
Vmax = 209km/h

Na 240SX se vyser... :?: Kup 200SX...

Napsal: 21 črc 2005 18:18
od EthaN
no to se snazim jenze 200sx kolem 55tis nikdo nema..:/ tak nebude velkej problem casem koupit turbo s dvoukila a predelat to na 240T? :))

Napsal: 21 črc 2005 18:22
od GeRoX
Zemi píše:200SX je 1,8T s 170PS...
240SX je 2,4atmo a 155PS...
jen pro doplneni S13 je 1,8T CA18DET a S14 je SR20DET cili 2,0T 200PS a oba jsou 200sx... :lol:

Napsal: 21 črc 2005 18:25
od Zemi
GeRoX píše:
Zemi píše:200SX je 1,8T s 170PS...
240SX je 2,4atmo a 155PS...
jen pro doplneni S13 je 1,8T CA18DET a S14 je SR20DET cili 2,0T 200PS a oba jsou 200sx... :lol:
Prdel je ze jsem z Nemec dovezl 180SX. :? 1,8T samozrejme... Skoda ze nemam fotky... V ty dobe jsem jeste nevedel ktera bije, ale 180SX si pamatuju zcela zretelne...

Napsal: 21 črc 2005 18:26
od Michelin
Spousta bazaru navic oznacuje 200 SX za 240 SX a opacne... bacha na to

Napsal: 21 črc 2005 18:29
od EthaN
mene znaly lidi v tom maji bordel..hlavne dost lidi si mysli ze 180sx ma 1.8l 200sx 2.0l a 240sx 2.4l :/

ale pisou tam objem 2400ccm a pak vykon 124kw(170hp) tak aby se v tom prase vyznalo budu tam muset napsat :)

Napsal: 21 črc 2005 18:31
od Zemi
EthaN píše:mene znaly lidi v tom maji bordel..hlavne dost lidi si mysli ze 180sx ma 1.8l 200sx 2.0l a 240sx 2.4l :/

ale pisou tam objem 2400ccm a pak vykon 124kw(170hp) tak aby se v tom prase vyznalo budu tam muset napsat :)
240SX je nesmysl s 170PS... Melo bud 140 (starsi 89´) a 155... konec. :D

Napsal: 21 črc 2005 18:39
od EthaN
ok diky moc..(treba je tunenej :)..)i kdyz nevypada..je na hlinikach atd :)
no ja se modlim at je to dvoukilo s turbem :)

btw zemi koukal sem ze mas super drift karu..zavist :) taky sem ji hledal vsude mozne ale evrope corolla 86ka moc neholduje co?

Napsal: 21 črc 2005 18:48
od Michelin
EthaN píše:ok diky moc..(treba je tunenej :)..)i kdyz nevypada..je na hlinikach atd :)
no ja se modlim at je to dvoukilo s turbem :)

btw zemi koukal sem ze mas super drift karu..zavist :) taky sem ji hledal vsude mozne ale evrope corolla 86ka moc neholduje co?
To bude jeden z tech bazaru kde v tom maj bordel :lol: :smich:

Jinak ta Zemiho Corolla je prej celkem raritka...

Napsal: 21 črc 2005 20:59
od Martin_534
240sx nekupuj, žere to ví, je dražší pojistka, jede to hůř, má to natáčecí zadní nápravu a zase by mohla mít vlsd

každopádně se připrav na to, že kolem 50k to bude dvoukilo tak jako tak, zralý na go
jednu 240 má na prodej CCCO 1.8T

Napsal: 21 črc 2005 21:11
od EthaN
to auto uz generalku ma udelanou hned jak sla do bazaru,servisni knizka,jeden majitel..zapory nataceci napravy netusim ja myslel ze to je spis lepsi

kdo?

Napsal: 21 črc 2005 22:29
od Maya_Man
Presne 240citku nekupovat nechapu jak ji mohli tak zkazit ale asi si to tenkrat vyzadoval americkej trh (stejne jako taliani kvuli amerikanum zmrvili zadek Maserati )
Radeji si kup 200sx (SR20DE/T)

Napsal: 21 črc 2005 22:41
od EthaN
rikam ze dvoukilo nemuzu sehnat...to je jasny ze bych to vzal..

jako proc je tak "skurvena" ??? ze nema preplnovanej motor?no booze..to preziju a pak tam napasuju greddyho...

Napsal: 21 črc 2005 22:44
od EthaN
hm podle me ma vetsi potencil 240ka..proc?jasny ze ne v serii aale kdyz se do toho podari dat turbo tak-vetsi objem=vetsi pracovni prostor=vetsi vyprodukovana mechanicka energie..logicky :))

Napsal: 21 črc 2005 22:50
od Maya_Man
240ricitka je slabsi nepreplnovana, turbokit te pride na majland, navic myslim ze s tim u tohodle motoru budes muset vymenit kliku, ojnice i pisty.
Co takhle ctu fora tak 240citku moc lidi nechce.
Jinak www.cardomain24.de staci si vybrat :-)

Napsal: 21 črc 2005 22:50
od Michelin
Prej to tak neni motor z 240 sx prej ma hovno vykonovej potencial-nezvladl by navyseni vykonu (ale nejsem odbornik na tyhle auti)

Napsal: 21 črc 2005 22:55
od EthaN
no co sem videl v usa maj jen 240ky a to co z nich delaj to je zlo tak nevim

Napsal: 21 črc 2005 22:58
od EthaN
aha tak ted ctu show drift car 240sx od grenade "...upravy nebyly zcela bezproblemove,prvni na rade prisla vymena motoru protoze exportni 240sx je osazena KA24DE coz je ctyrvalcovy nepreplnovany sestnactiventil.Naproti tomu 180sx ma vykonejsi SR20DET..."

no kurva..jenze nejak se mi tady u nas nedari 200sx sehnat do tech 60tis..dovoz je na hovno to je problemu...

Napsal: 21 črc 2005 23:04
od milonovo
Pokud si limitovanej 60k tak se na to vykašli,je fakt,co už tady někde psal Martin534,pořizovací cena auta je tou nejmenší položkou.A dávat turbokit na 240 je blbost,ne že by to nešlo ale proč?

Napsal: 21 črc 2005 23:08
od EthaN
jako tuning neresim...v nejhorsim ten motor bude potreba casem vymenit..

blbost to neni proc by melo?150koni casem omrzi..dalsi na vyber byla civic coupe a do ty by slo taky turbo..jako kdyz se nic jinyho nesezene tak co mam asi jinyho delat.a rady typu vyser se na to mi fakt nepomuzou :)

Napsal: 21 črc 2005 23:17
od milonovo
Nemusíš nutně kupovat první auto na který si narazil.Blbost je to proto,že to bude nákladnější než udělat ten samej výkon u ca18det,prostě přidávat turbo NA motoru bude vždy složitější než upgrade turba.Za 55 tak jako tak nekoupíš žádnou voňavku takže rada to měla být spíš ve smyslu aby sis dobře rozmyslel co chceš,protože pak by si mohl proklínat den kdy si to auto koupil až budeš na 110ti a nebude to nic moc :D
Nicméně pokud chceš rady typu hrrr do toho,vem ho,tak to nemůžu sloužit.

Napsal: 21 črc 2005 23:22
od Maya_Man
Ethane muze se stat ze si sice kopis auto ale podle toho co tu pises ses vcelku limitovanej tema 60K coz samozrejme chapu ale ten motor potrebuje pravidelnou udrzbu ktera prijde na vcelku slusny penize a tak by bylo spatny kdyby sis to koupil a pak nechal pomalu rezavet na dvorku. At chces nebo ne nissan SX jakejkoliv te bude omezovat ve vedlejsich vydajich jako je dovolena atd proste budes ty to auto a tvoje penezenka :-)
Na druhou stranu ti ho strasne preju protoze je to uzasny auto, pockej si az budes mit vic penez a kup si 200SX s14 nebo s13.

Napsal: 21 črc 2005 23:49
od EthaN
no auto z 89-91nemuze bejt nikdy vonavka.tak jako tak udelam GO pokud nebude mit najeto do 50tis po generalce..kdyz sem ho neshanel tak sem bezne videl ceny kolem 50/60tis a najednou nic :)

no ale stejne dik..takhle me ta 240ka bude zatim stacit.prece jenom 8s do 100 to zase tak liny neni.zase se nechci nekde zabit a vy mi tady rikate ze to je buhvi jaka sracka motorove..oproti 200sx asi jo ale normalne tak na nic snad neni ne?takze kdyz ozelim ten vykon co dalsiho by me melo stvat.sice me teda stve ze neuslysim nastup turba a blow off ventil ale co no...aspon odpadne udrzba turba...

Napsal: 22 črc 2005 00:01
od CCCO 1.8T
jak řekl Martin já mám 240SX na prodej, ale fakt nebudu nikoho přesvědčovat, že je to lepší nebo horší. 200SX je relativně mraky a 240SX je pár (Petr, kterému 240SX ukradli říkal, že dle policie je jich u nás registrovaných asi 5ks - z toho jedno mám doma, druhé ukradli Petrovi) takže bych chtěl veděl kolik lidí z těch co tvrdí, že je 240SX na prd se v něm někdy projeli :lol: Podle SX-fora vím, že 90%lidí na tom CA18DET dělá generálku, protože je motor před smrtí :D Já teď po víkendu zavezu auto do bazaru a nebojím se, že se kupec nenajde :wink:
Jinak ta S13 se dělá buď OHC (před faceliftem) nebo DOHC - má mít prý 155ps, ale já mám v TP taky nějakých 175PS - neřeším to, protože mě víc zajímá jaký výkon má ten motor než technický průkaz :?:

Nechci říct, že ten CA18DET je špatný motor, ale od doby kdy se vyrobily uplunulo už pár let a né každý tomu motoru dopřál přesně to co ten motor potřeboval takže už je jich strašně málo takových, který se dá koupit a bez větších investic si s ním v klidu třeba dva roky lítat. Ten 2,4 motor je proti němu prostě držák s menší náročností a je podstatně jednodušší takže pokud má kompresi tak prostě pojede furt.

Napsal: 22 črc 2005 00:06
od EthaN
aha..no takze u tebe maximalni spokojenost s vykonem a parametry motoru?jo je to raritka..i kdyz radsi bych face lift pac ma hezci masku :) ja si taky nemyslim ze to je nejhorsi auto :) tak dikes ;)